Bmw f 650 gs

Data: 2012-01-04 21:10:47
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
A znajdzie sie chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem na co zwrocic uwage, jestem laikiem, jezdzilam na savage, teraz chce bmw f650 gs, lub cos podobnego, ale rownie ekonomicznegk.........

Data: 2012-01-04 21:14:58
Autor: AZ
Bmw f 650 gs
On 2012-01-04, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
A znajdzie sie chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem na co zwrocic uwage, jestem laikiem, jezdzilam na savage, teraz chce bmw f650 gs, lub cos podobnego, ale rownie ekonomicznegk.........

Jest tu takich dwoch...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-04 21:23:12
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
AZ napisal

On 2012-01-04, Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
[...]

Chetnie skorzystam z pomocy....

Data: 2012-01-04 22:16:02
Autor: Grzybol
Bmw f 650 gs
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:52603f65df5d9aec9e73d2a78f3ab4ce$1grupy.scigacz.pl... A znajdzie sie
chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem
na co zwrocic uwage, jestem laikiem, jezdzilam na savage, teraz chce bmw f650 gs, lub cos podobnego, ale rownie ekonomicznegk.........

Jak jesteś ładna i za usługę płacisz usługą, to myślę, że chętny się znajdzie...

--
Grzybol

Data: 2012-01-04 21:22:07
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
Grzybol napisal

[...]

Haha, kolejny dowcipnis...........uwazaj

Data: 2012-01-04 21:26:58
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
Grzybol napisal

[...]

Ps. Nie szukam przygod, mam ochote realizowac swoja pasje......

Data: 2012-01-04 21:28:48
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
Maga1977 napisal

Grzybol napisal

[...]

I jestem paskudna .........

Data: 2012-01-04 22:38:48
Autor: Grzybol
Bmw f 650 gs
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

I jestem paskudna .........

To raczej marne szanse na towarzystwo precla...

--
Grzybol

Data: 2012-01-04 22:56:39
Autor: Arni
Bmw f 650 gs
W dniu 04.01.2012 22:10, Maga1977 pisze:
A znajdzie sie chetny z Krakowa ktory pomoze mi kupic motocykl? Nie wiem
na co zwrocic uwage, jestem laikiem, jezdzilam na savage, teraz chce bmw
f650 gs, lub cos podobnego, ale rownie ekonomicznegk.........

jakbys tak nie zakładała setnego tematu tylko ciagnęła w jednym to miała byś wieksze szanse...

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-01-04 22:13:35
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
Arni napisal

[...]

Jestem tu dopiero jeden  dzien, ucze sie...

Data: 2012-01-04 22:32:23
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
Maga1977 napisal

Arni napisal

[...]

Jestem tu dopiero jeden  dzien, ucze sie...ps.

Mam nadzieje ze znajde tu pomoc, nie tylko glupie teksty....Ps.jezdze na moto 20 lat,znam sie conieco, ale na streetachi enduro malo, czekam na madre wypowiedzi i porady....

Data: 2012-01-04 23:39:55
Autor: Grzybol
Bmw f 650 gs
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
Maga1977 napisal
Arni napisal
[...]

Wrzuć gdzieś swoją fotkę i podaj linka. Inaczej nikt Ci nie pomoże. Takie tu mamy zasady. No i regulamin tego forum.

--
Grzybol

Data: 2012-01-04 23:58:16
Autor: marider
Bmw f 650 gs
W dniu 2012-01-04 23:39, Grzybol pisze:

[...]

Hehe..

Pzdr
PS: ktos chyba w kulki leci i podpuszcza. Zima, nudy czy jak? ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-01-05 07:26:51
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
marider napisal

[...]

No tak, wiecej znalazlam na str salonu bmw, tu jakos nikt nie podchodzi do teatu....oprocz glupawych podchodow...

Data: 2012-01-05 17:18:20
Autor: Jacot
Bmw f 650 gs
Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

Jestem tu dopiero jeden  dzien, ucze sie...

No to jak raz na poczatek masz przeglad kogo do kilfila, potem bedzie
juz tylko lepiej;)
Nasi Krakowiacy sa niesmiali, trzeba ich zmotywowac.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-01-05 19:39:53
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
Jacot napisal

[...]

Ale ja naprawde chce wszystkiego sie dowiedziec o moim wymarzonym moto, nie z opisow producenta lecz doswiadczen motonitow, Bardzo mi na tym zalezy....
Obejzalam dzis aprille pegaso , ale to nie do konca to o czym myslalam, choc silnik ten sam, sylwetka no i jest znacznie tanszy....
Jednak ergonomia jest dla mnie szalenie wazna
BMka ma duzo mniejsze zuzycie paliwa
Prosze o opinie

Data: 2012-01-05 22:07:48
Autor: Budyń
Bmw f 650 gs
Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:8b93866efaf3828e5de2eab1ba4d42b9$1grupy.scigacz.pl...
BMka ma duzo mniejsze zuzycie paliwa
Prosze o opinie

moja akurat nie miała, bo cos miala zrypane i to mnie strasznie wkurzało. Ale to i tak zajebisty motur. Idzie na gume z gazu, stoppie tez da sie zrobić, nie wiem co jeszcze mogłbym napisać.
Aaaa,no i nie wiem czy były wersje bez ABS-u. Ale kup taki który ABS ma - i to własciwie najważniejsza rzecz którą powinnas wiedziec :)

b.

Data: 2012-01-05 21:32:22
Autor: Maga1977
Bmw f 650 gs
Budyń napisal

[...]

Dzieki, Twoje info sa cenne
Kiedys juz jezdzilam na tym , ale tylko pare godzin i zakochalam sie w tym motorku, najwygdniejsz ze wszystkich  ni i mozna polatac po szutrowych drogach

Bmw f 650 gs