Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla b la

Data: 2012-06-21 04:24:55
Autor: Neo
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla b la
Chris napisał:

Bo było o ...... już milion razy

No jasne, że było milion razy, bo po to są grupy dyskusyjne, żeby było
milion razy.

Informacje sprzed 2 tygodni z archiwum mogą być nieaktualne, dlatego
właśnie można się pytać, tak?

Jak ktoś potrzebuje szybkiego info, to przychodzi i pyk pyk pyta, jak
ktoś ma chwilkę odpowiada, a jak nie ma, albo mu się nie chce czytać,
to odpuszcza i nie pisze po milion razy:

.... bla bla bla .... o tym było już milion razy!

Weźcie ludzie przestańcie z tymi radami w stylu blondynek, ok?

Smutne to jest. Nie chce Wam się, to nie czytajcie, potraficie to
pomóżcie, ale takie gadki sobie darujcie. Byłoby GIT :D

Neo

Data: 2012-06-21 13:36:57
Autor: marfi
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
Użytkownik "Neo" <dyletant@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:77934e01-f915-4864-8e41-e28346fb8a75q2g2000vbv.googlegroups.com...
  Zmień zasilacz na mniej nudny...

--
marfi

Data: 2012-06-21 05:59:28
Autor: Neo
On 21 Cze, 13:36, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Neo" <dylet...@yahoo.pl> napisał w wiadomościnews:77934e01-f915-4864-8e41-e28346fb8a75q2g2000vbv.googlegroups.com...
  Zmień zasilacz na mniej nudny...

--
marfi

Właśnie, jakie zasilacze są ciche a jakie bardzo ciche i ile hajsu za
coś co pociągnie mojego składaka?

Data: 2012-06-21 15:19:25
Autor: Robson
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
Właśnie, jakie zasilacze są ciche a jakie bardzo ciche i ile hajsu za
coś co pociągnie mojego składaka?

Ciche są takie, które trochę słychać, bardzo ciche te, których nie słychać. Ile hajsu? spróbuj na pl.rec.wróżbiarsto

Data: 2012-06-21 06:41:47
Autor: Neo
On 21 Cze, 15:19, Robson <rob...@z.pl> wrote:
> [...]

Ciche są takie, które trochę słychać, bardzo ciche te, których nie
słychać. Ile hajsu? spróbuj na pl.rec.wróżbiarsto

Znowu to samo, chyba te żarty na temat komputerowców, które czytam u
Dilberta to jednak prawda ;D

Próbowałem złożyć w komputroniku i w dellu, ale stronki się
zawieszają.

Jak tutaj pytam, to niektórzy userzy się zawieszają, albo zaczynają
gadać bez sensu.

Skąd mam wiedzieć jako laik, które rodzaje pamięci są bardziej
zawodne, a które mniej, które płyty są lepsze a które gorsze, czy
procesor AMD czy Intel.

JESZCZE RAZ:

JAK KOGOŚ PRZEZYWALI W PRZEDSZKOLU I MA URAZ DO LUDZI, TO NIECH NIE
CZYTA, NIECH SIĘ NIE ODZYWA I NIECH DALEJ SOBIE GRZEBIE W PUDLE ZE
STARYMI CZĘŚCIAMI.

Ja pytam ludzi dobrej woli.

Mam zdjęcia wentylatorów i ceny. Skąd wiem, co jest sprawdzone, a co
nie.

Powiedziałem, jestem tzw. zwykłasem. Jak macie wiedzę, podzielcie się,
a jak macie mi wysyłać komentarze w stylu powyższego, to se darujcie.

Dzięki :D

Da mi ktoś linka do konfiguratora, który się nie zwiesza i pamięta co
wybrałem i nie przechodzi nagle bez sensu w tryb tekstowy, albo cuś?

Jeżeli to Wy piszecie te stronki, to zamiast siedzieć tutaj i gadać
byle co, weźcie się do trochę lepszej roboty ;D

Data: 2012-06-25 08:28:52
Autor: Robson
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
[ciach] dużo i zero konkretów. Jeśli liczysz na konkretną odpowiedź, to podaj jaki masz zestaw, żeby można było bilans mocy obliczyć, a nie na zasadzie "kupię elektrownie, pociągnie wszystko". Nawet w danej linii produkcyjnej zasilaczy zdarzały się takie, że mniejszej mocy były OK, a większej nieudane.
Pytanie "jaki zasilacz pociągnie moje kompa" bez podania parametrów nawet do przedszkola się nie nadaje, bo juz tam wymagają logicznego myślenia.

Data: 2012-06-21 15:25:14
Autor: marfi
Użytkownik "Neo" <dyletant@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:f3f6d06a-fa2a-4a86-b1f1-1e7695c6c3adeh4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Polecam mój wybór: Be Quiet w obudowie Fractal Design R3

--
marfi

Data: 2012-06-21 06:44:38
Autor: Neo
On 21 Cze, 15:25, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Neo" <dylet...@yahoo.pl> napisał w wiadomościnews:f3f6d06a-fa2a-4a86-b1f1-1e7695c6c3adeh4g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

>coś co pociągnie mojego składaka?

Polecam mój wybór: Be Quiet w obudowie Fractal Design R3

A czy mógłym Cię prosić, żebyś wszedł do jakiegoś niezawieszającego
się konfiguratora w miarę niedrogim sklepie, który znasz, wybrał coś
dla mnie i rzucił to linka?

Ktoś to może zrobić?

P.S. Dlatego właśnie (kurwa mać) biorę wszystko najlepsze jak leci i
chcę mieć spokój na jak najdłużej. Same problemy, a to ktoś plonkuje,
a to strona nie działa, a to ktoś gada głupoty :(

Samo życie :(

Ktoś się zlituje? Czy zero litości dla dyletantów? :D

Data: 2012-06-21 15:51:11
Autor: Chris
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
Neo nabazgrał(a):

P.S. Dlatego właśnie (kurwa mać) biorę wszystko najlepsze jak leci i
chcę mieć spokój na jak najdłużej. Same problemy, a to ktoś plonkuje,
a to strona nie działa, a to ktoś gada głupoty :(

To nie bierz Be Quiet  bo są awaryjne zwłaszcza jak popracują 2-3 lata

Obudowa Fractal Design fajna i polecam.

Data: 2012-06-21 19:19:24
Autor: WiesłaW
Dnia 21-06-2012 o 15:51 Chris napisał na pl.comp.pecet:

To nie bierz Be Quiet  bo są awaryjne zwłaszcza jak popracują 2-3 lata

Może dlatego, że Dark Power Pro i Straight Power mają pięć lat gwarancji.
Z innymi do Ciebie nikt nie przyjdzie, bo i po co? :)

Ten drugi na przykład, jest zbudowany na bardzo udanej i poprawianej
konstrukcji Fortrona GLN, a później GHN (seria E9-Aurum), czyli podobnie
jak np OCZ serii Z (GHN). Dark Power z serii P10 to już wysoka półka
Seasonic Platinum.
Też niedobre?

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-06-22 09:24:09
Autor: Chris
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
WiesłaW nabazgrał(a):

[...]

KAżdy przujdzie kto ma gwarancję, nawet nie wiesz co ludzie potrafią reklamwać :)

[...]

Wadą ich jest kiepska trwałość, niestety ale bardzo dużo sztuk pada po 2-3 latach używania.

Data: 2012-06-22 00:32:23
Autor: neo
On 22 Cze, 09:24, "Chris" <s...@spam.net> wrote:

Wadą ich jest kiepska trwałość, niestety ale bardzo dużo sztuk pada po 2-3
latach używania.

To jest to. Jest tyle informacji, które trzeba uwzględnić....

Dlatego pytam fachowców i nie udaję znawcy :D

Data: 2012-06-22 09:55:27
Autor: Chris
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
neo nabazgrał(a):

[...]

Ja fachowcem nie jestem ale mam lata doświadczenia ze sprzętem i wiem co warto a co nie bo widzę co się sprzedaje, ile się sprzedaje i ile/kiedy potem wraca to do serwisu.

Data: 2012-06-22 14:31:49
Autor: neo
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla b la bla
On 22 Cze, 09:55, "Chris" <s...@spam.net> wrote:
neo nabazgrał(a):

> [...]

Ja fachowcem nie jestem ale mam lata doświadczenia ze sprzętem i wiem co
warto a co nie bo widzę co się sprzedaje, ile się sprzedaje i ile/kiedy

Popatrzmy na to obiektwnie, ok? Prawdziwi fachowcy to są Ci, którzy to
zaprojektowali i wyprodukowali, tak? My jesteśmy użytkownikami.

Ja jestem dyletantem użytkownikiem, a Ty jesteś fachowym specjalistą
użytkownikiem.

Wszystko jest względne. Ja przy Tobie wymiękam, Ty przy nich... no nie
wiem :)

W każdym razie, jak dobrze popatrzeć to oni też mają nad sobą jakichś
tam teoretyków, którzy najpierw rozwalili to fizycznie i
matematycznie, tak? Feynman na przykład, myślisz że chciałoby mu się
projektować pecety i je konstruować? Jasne, że nie. Wyszkoleni przez
takich jak on inżynierowie to robią może nawet nie do końca rozumiejąc
co im tłumaczy.

No nie wiem, tak se gadam.

Data: 2012-06-22 16:47:53
Autor: WiesłaW
Bo było o ...... już milion razy / NTG / b la bla bla
Dnia 22-06-2012 o 09:24 Chris napisał na pl.comp.pecet:

WiesłaW nabazgrał(a):

[...]

My się chyba nie rozumiemy. Ogromna większość zasilaczy posiada gwarancję
trzy lata i mniej. Te, które wymieniłem mają 5 lat. Jak mam 5 lat gwarancji
i uszkodzi mi się taki zasilacz po dwu-trzy latach powiedzmy, to przyjdę
reklamować. Jak mi się uszkodzi po upływie 3 lat zasilacz z gwarancją 2-3
letnią to po co mam przyjść? Pożalić się?
Jakoś te Twoje statystyki nie trzymają się kupy :)

[...]

No i? Wymieniam na nowy i dalej mam pięć lat.
Prośbę mam. Napisz precyzyjniej o jakie modele Tobie chodzi, bo próbowałem
napisać, że Be Quiet NIE jest producentem zasilaczy!
Inaczej Twoje stwierdzenie może tylko niepotrzebnie wprowadzać ludzi w  błąd.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-06-25 10:19:55
Autor: Chris
[...]

Nowe mają 60miesięcy i to nie wszystkie modele, starsze miał 36miesięcy skoro trzymamy się szczegółów.

[...]

Co za różnica kto jest producentem ? ważne kto to firmuje. Intel też nie robi płyt głównych tylko Foxcon, Apple nie robi telefonów tylko Foxcon .. tak można wymeiniać długo.

Może to ci pomoże ??

Sprzedaliśmy 17.500 zasilaczy Be Quaieta

Do serwisu trafił ok 1500 sztuk co daje nam ok 9% sprzedaży .. to bardzo dużo bo dobre firmy nie mają więcej niż 4-5%

DarkPower - ok 270
StraighPower - ok. 760
PurePower - ok. 80
SystemPower - ok 400

Data: 2012-06-26 23:03:48
Autor: WiesłaW
Dnia 25-06-2012 o 10:19 Chris napisał na pl.comp.pecet:

Co za różnica kto jest producentem ? ważne kto to firmuje. Intel też nie  robi płyt głównych tylko Foxcon, Apple nie robi telefonów tylko Foxcon  .. tak można wymeiniać długo.

Różnica - jeśli chodzi o zasilacze, jest fundamentalna. W tym wypadku nie
chodzi o to, że "producent" zleca innemu wytwórcy produkcję swojego
produktu. W tym wypadku "producent" sprzedaje produkt wytwórcy pod swoim
szyldem. Zmiany czasami są kosmetyczne. Może to być inna puszka, nazwa czy
ilość złącz albo inny wentylator. Nie zmienia się natomiast konstrukcja
wraz ze swoimi zaletami i wadami. To, że nazywa się powiedzmy Be Quiet nie
oznacza, że poprzez kolor obudowy przestał być Fortronem serii GHN  Fortrona.

Sprawa jeszcze bardziej się komplikuje, ponieważ taki pseudo producent może
posiadać modele od kilku wytwórców. Mało tego. Ten sam model tylko z innym
numerkiem może produkować ktoś zupełnie inny, wyższe modele mogą być już z
innej serii itp. Dlatego wydaje mi się, że pisanie ogólnej opinii o
producencie dla którego produkują prawdziwi producenci może dalece mijać
się z prawdą.

Z powyższego "drobnego" szczegółu wynika, że pod znakiem zapytania staje
się opłacalność zakupu wszystkich "prawdziwych" Fortronów GHN, czy
chociażby bardzo popularnego modelu zasilacza OCZ StealthXStream 2 400W,
oraz wszystkich innych opartych na tym modelu Fortrona.

[...]

Przyznam, że spodziewałem się jednak czegoś innego. Przypuszczałem, że to
właśnie PurePower może psuć statystyki. Tego zasilacza nie produkuje
Fortron i rzeczywiście pojawiły się doniesienia co do jego awaryjności.

Ja bym jednak chciał się dowiedzieć paru rzeczy: jak wygląda ścieżka
zwrotów gwarancyjnych, jak się może przekładać długość gwarancji na
ilość tychże zwrotów, jakie to są dobre firmy?

Nie dziw się więc, że mam wątpliwości. Tak na zdrowy rozum, jaka firma -
przy dużo wyższej niż konkurencja ilości zwrotów (z tego co twierdzisz),
podwyższa gwarancję z trzech do pięciu lat, czego konkurencyjne firmy nie
robią? Toż to tylko krok do bankructwa.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2012-06-22 14:38:12
Autor: neo
> [...]

>coś co pociągnie mojego składaka?

Polecam mój wybór: Be Quiet w obudowie Fractal Design R3

Dziękuję :D

Data: 2012-06-21 15:55:35
Autor: Chris
[...]

http://www.neo24.pl/?p=seasonic_x_460fl&aff_id=103113

Ciszej nie będzie

Data: 2012-06-21 07:00:48
Autor: Neo
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla b la bla
On 21 Cze, 15:55, "Chris" <s...@spam.net> wrote:
Neo nabazgrał(a):

> Właśnie, jakie zasilacze są ciche a jakie bardzo ciche i ile hajsu za
> coś co pociągnie mojego składaka?

http://www.neo24.pl/?p=seasonic_x_460fl&aff_id=103113

Ciszej nie będzie

No tak. I już co jest grane :D

Dziękuję :D

Data: 2012-06-22 09:27:46
Autor: Chris
[...]

Do MediaCenter miałem zasilacz Amatroxa pasywny, grafikę pasywną, chłodzeni procesora pasywne, dysk SSD, obudowa Zalmana z ekranem LCD tak żeby nie trzeba było odpalać TV jak chciało się posłuchać muzyki, jedynie napęd BD hałasował jak czytał coś z płyty :)

Data: 2012-06-22 00:33:44
Autor: neo
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla b la bla
On 22 Cze, 09:27, "Chris" <s...@spam.net> wrote:
Neo nabazgrał(a):

> [...]

procesora pasywne, dysk SSD, obudowa Zalmana z ekranem LCD tak żeby nie
trzeba było odpalać TV jak chciało się posłuchać muzyki, jedynie napęd BD

Pasywny? Mogę zapytać z czym to się je?

Dziękuję :D

Data: 2012-06-22 09:57:55
Autor: Chris
[...]

Pasywny znaczy bez elementów ruchomych jak np. wiatraki :)  wszystko oparte na radiatorach różnej wielkości zrobionych z różnych stopów metali tak żeby jak najwydaniej odprowadzić ciepło z obudowy. Jak chesz to poszukam dokładnie jakie to były części ale to było jakiś czas temu i na dzień obecny na pewno tego nie będzie ale z drugiej strony są zamienniki :)

Data: 2012-06-22 14:34:53
Autor: neo
Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla b la bla
On 22 Cze, 09:57, "Chris" <s...@spam.net> wrote:
neo nabazgrał(a):

> [...]

dokładnie jakie to były części ale to było jakiś czas temu i na dzień obecny
na pewno tego nie będzie ale z drugiej strony są zamienniki :)

No i proszę, wszystko proste i piękne. Ale dziękuję, nie przejmuj się
szukaniem. I tak ostatecznie wezmę to, co mi pan w sklepie poskłada,
ewentualnie zaczekam, zeby zamówił jakieś części, których nie będzie
miał w sklepie.

Chodziło mi najbardziej o to, zeby nie iść do sklepu i nie być
blondynką i można mi powiedzieć, że na tej grupie stałem się mniej
blondynką i może nie będę się tak ze swoim blondynizmem w kwestii
sprzętu rzucał w oczy.

Powiem co i jak wiedząc mniej więcej o czym mówię i szafa gra :)

Data: 2012-06-21 13:41:47
Autor: m
W dniu 21.06.2012 13:24, Neo pisze:
[...]

"Ty Myśliwy to chyba nie na polowanie tu przychodzisz".

p. m.

Data: 2012-06-21 06:00:32
Autor: Neo
On 21 Cze, 13:41, m <mvoi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> to odpuszcza i nie pisze po milion razy:

> ... bla bla bla .... o tym było już milion razy!

"Ty Myśliwy to chyba nie na polowanie tu przychodzisz".

Tylko se pomyślałem. A Ty zaraz musisz wyskakiwać z tym myśleniem.

Po co komu myślenie? I rozmowa, tak?

GIYF ;X

Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla b la