Bo ja tak chcę!

Data: 2020-01-23 08:01:38
Autor: Runt
Bo ja tak chcę!
https://wyborcza.pl/7,75398,25624697,ministerstwo-sprawiedliwosci-kaze-usunac-informacje-o-reklamach.html

"Ministerstwo Sprawiedliwości do OKO.press: macie trzy godziny na usunięcie informacji o reklamach w wp.pl"

Zdaniem resortu Ziobry tekst w OKO.press "godzi w dobre imię Ministerstwa"

"W środę rano OKO.press ujawniło dane firmy Kantar (bada rynek reklamy), z których wynika, że wartość cennikowa reklam zamieszczonych w 2019 roku przez Ministerstwo Sprawiedliwości w serwisach Wirtualnej Polski wyniosła 125 mln zł."

No proszę, sami obrażalscy. Zbiorowa psychoza czy skleroza?

https://polskatimes.pl/za-ziobra-stoi-rydzyk-ktory-zwatpil-w-kaczynskiego-i-jego-pis/ga/468879/zd/666883

https://tinyurl.com/sponsorojca

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-22 23:15:03
Autor: Jacek Bialy
Bo ja tak chcę!
   -- - No proszę, sami obrażalscy. (...)

A ładnie to tak Ojca Redaktora nazwać 'szamanem'?

Bo ja tak chcę!