Bo już złamał.

Data: 2016-02-03 06:44:54
Autor: corrsuss
Bo już złamał.
# "Prezydent konstytucji nie złamie". Duda w TVP o zaprzysiężeniu trzech sędziów #
Ze strony:
http://skroc.pl/11179
stevep

Data: 2016-02-03 15:48:24
Autor: Marek Czaplicki
Bo już złamał.
corrsuss@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 3 lutego 2016 15:44:

# "Prezydent konstytucji nie złamie". Duda w TVP o zaprzysiężeniu trzech
# sędziów #
Ze strony:
http://skroc.pl/11179
stevep

Tu się zgodzę. Prezydent, nie. Tylko co zrobić z badaniami opinii, które jednoznacznie pokazują kto tak naprawdę w Polsce obecnie rządzi? :-)

Data: 2016-02-03 17:40:19
Autor: Mark VVoydak
Bo już złamał.
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

jednoznacznie pokazujÄ… kto tak naprawdÄ™ w Polsce obecnie rzÄ…dzi? :-)

Wziąć za łeb tych wszystkich którzy robią takie badania i naprostować ich
zgodnie z prawem i sprawiedliwością!

--
Mark Woydak

Data: 2016-02-03 21:02:33
Autor: t-1
Bo już złamał.
W dniu 03.02.2016 o 15:44, corrsuss@gmail.com pisze:
# "Prezydent konstytucji nie złamie". Duda w TVP o zaprzysiężeniu trzech sędziów #
Ze strony:
http://skroc.pl/11179
stevep

A w jaki sposób złamał?

Data: 2016-02-03 16:30:17
Autor: corrsuss
Bo już złamał.
W dniu ¶roda, 3 lutego 2016 21:02:01 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:
W dniu 03.02.2016 o 15:44, corrsuss@gmail.com pisze:
> # "Prezydent konstytucji nie złamie". Duda w TVP o zaprzysiężeniu trzech sędziów #
> [...]
A w jaki sposób złamał?

# Prezydent Andrzej Duda nie wykonuj±c postanowienia Trybunału Konstytucyjnego łamie ustawę zasadnicz±. Dopóki rz±dzi PiS nic mu nie grozi, ale póĽniej może stan±ć przed Trybunałem Stanu. #
Ze strony:
http://skroc.pl/c291a
I żadne pokrętne tłumaczenia tego nie zmieni±.
stevep

Bo już złamał.