Bo każdy rowerzysta to...

Data: 2012-01-03 22:33:25
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Bo każdy rowerzysta to...
Data: 2012-01-04 02:34:17
Autor: LnxTx
Bo każdy rowerzysta to...
On 3 Sty, 22:33, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
Pijak:

od 01:44http://www.youtube.com/watch?v=6-MxRPZA42I

od 01:59http://www.youtube.com/watch?v=2D1svLD_edI&feature=related

[...]

Czy ci policjanci ("prezenterzy") przechodzą testy sprawnościowe co
jakiś czas?

Data: 2012-01-04 15:28:59
Autor: Wojtas
Bo każdy rowerzysta to...
W dniu 2012-01-04 11:34, LnxTx pisze:

Czy ci policjanci ("prezenterzy") przechodzą testy sprawnościowe co
jakiś czas?

Przechodzą - w piciu wódy.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-01-04 10:11:05
Autor: Fabian
Bo każdy rowerzysta to...
On 03.01.2012 22:33, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
Pijak:

od 01:44
http://www.youtube.com/watch?v=6-MxRPZA42I

Jakie bredzenie. Jeżdżą/chodzą po pustej ulicy, nadjeżdża tramwaj, odsuwają się od niego na szerokość pasa ruchu. Koleś przejeżdża przed tramwajem, wiedząc, że ten zatrzyma się na przystanku. Uwielbiam te policyjne narracje.

Mam wrażenie, że codziennie dojeżdżając do pracy wystawiam się na większe niebezpieczeństwo mimo to, że jestem zawsze zupełnie trzeźwy ;)

Fabian.

Bo każdy rowerzysta to...