Bo księgowy AUDI/BMW kazał kupić...

Data: 2015-05-04 16:16:21
Autor: J.F.
Bo księgowy AUDI/BMW kazał kupić...
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości
Od jakiegoś czasu przymierzam się
do otwarcia małego interesu z dużym zyskiem:).
A to powoduje że trzeba płacić duże podatki.
Z tego co zauważyłem to wszyscy biznesmeni
swoje biznesy zaczynają od kupienia
mniej lub bardziej luksusowego auta.
Tłumacząc tym że księgowy im kazał.
Ja mam auto i CHCĘ kasę.
Pytanie brzmi jak znaleźć człowieka który pomoże poukładać
to wszystko żeby było OK dla mnie i dla US.
A jego rady nie ograniczały się jedynie do "KUP Pan auto"

A jakie masz pole manewru ?
Trzeba robic koszty, to sprzedaj auto, kup auto :-)

P.S. zakup auta wcale nie jest taki prosty, ale to juz sie od doradcy dowiesz.

J.

Bo księgowy AUDI/BMW kazał kupić...