Bo kto ją potem przyjmie?

Data: 2013-03-26 19:08:17
Autor: abc
Bo kto ją potem przyjmie?
Podobno do prezydenta Poznania dotarła petycja podpisana przez rozmaitych
sygnatariuszy, by nie zwalniał pani Ewy Wójciak z Teatru Ósmego Dnia za to
że po wyborze papieża Franciszka powiedziała, że "wybrali ch... co
donosił..." - i tak dalej.

Nie wiedziałem, że uchodzący za szalenie nonkonformistyczny Teatr Ósmego
Dnia jada z ręki prezydentowi Poznania - ale w końcu - kogóż futrować w tych
dzisiejszych zuniformizowanych czasach, jak nie nonkonformistów?

Wprawdzie nie pamiętam listy sygnatariuszy, ale przypuszczam, że aż roi się
tam od autorytetów moralnych.

Przedstawiają się jako "ludzie nauki i kultury" podczas gdy w większości są
tylko chałturnikami podczepionymi pod różne miejskie i państwowe instytucje,
albo pod pozorem nauki uprawiają łysenkowskie szamaństwo. Słowem - kupa
gówna.

Ale w imię wolności słowa, przezwyciężając obrzydzenie spowodowane tym
towarzystwem, ja też proszę pana prezydenta Poznania, żeby jednak tej pizdy
nie wyrzucał - bo kto ją potem przyjmie?

Bo kto ją potem przyjmie?