Bo mnie syn do tego przekonał?

Data: 2010-05-29 08:31:46
Autor: kamrat
Bo mnie syn do tego przekonał?
 nemo <nimex.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Co tym sądzicie? Ja uważam, że powinna tym zainteresować się prokuratura.

http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Szokujące. Jeżeli to prawda, że ten koleś głosował, bo go "syn do tego
przekonał", to jest to skandal i skur....two!!!
Wynika z tego, że przez takich pryszczatych gówniarzy, którzy nie widzą w
dzień samochodu mamy ten nakaz!!!

Data: 2010-05-29 12:09:05
Autor: J.F.
On Sat, 29 May 2010 08:31:46 +0000 (UTC),   kamrat wrote:
[...]

Czytaj ze zrozumieniem - nie glosowal, bo byl z PiS. Ale dzis glosowal-BY. I to nie jest skandal tylko zasiegniecie opinii. Bardzo dobrze by bylo gdyby poslowie spytali sie paru osob co o tym
sadza .. a nie polegali wylacznie na zaproszeniach od lobbystow :-)

Wynika z tego, że przez takich pryszczatych gówniarzy, którzy nie widzą w
dzień samochodu mamy ten nakaz!!!

Przez takich poslow, co to nie nauczyli dzieci jezdzic, nie sprawdzili
czym ich karmia i nie wyslali do okulisty :-)

J.

Data: 2010-05-29 18:25:44
Autor: kamrat
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
On Sat, 29 May 2010 08:31:46 +0000 (UTC),   kamrat wrote: > nemo <nimex.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >> Co tym sądzicie? Ja uważam, że powinna tym zainteresować się prokuratura.
> [...]

Przez takich poslow, co to nie nauczyli dzieci jezdzic, nie sprawdzili
czym ich karmia i nie wyslali do okulisty :-)

Fakt, nie głosował, ale dlatego, bo "nie wiedział co jest właściwie
głosowane". Odnalazłem w necie nagranie, w którym to mówi.
Gdyby wiedział, to by głosował, bo "go syn do tego przekonał". Mimo, że był z PiS.
Wynika z tego, że pewnie więcej posłów nie wiedziało co jest głosowane, bo z
tego co wiem, ten przepis został nielegalnie ukryty w innej ustawie i posłowie
mogli nie wiedzieć nad czym głosują. Wiem też, że został złożony wniosek do TK
o jego uchylenie i to jest w tym wszystkim pocieszające.

Data: 2010-05-29 22:30:32
Autor: J.F.
On Sat, 29 May 2010 18:25:44 +0000 (UTC),   kamrat wrote:
[...]

Widziales ty kiedys glosowanie w sejmie ? Robia sobie blok glosowan, po calym dniu posiedzenia, pozno w nocy,
jest tych glosowan kilkadziesiat po kolei.
Wcale nie dziwne ze niektorzy nie wiedza o chodzi, szczegolnie jak
sprawa jest np za odrzuceniem poprawki proponujacej wykreslenie zmiany
w ustawie o zmianie ustawy .. mozna sie pogubic za czym sie naprawde
glosuje. Dlatego niektorzy patrza na przewodniczacego klubu i glosuja
tak jak on. Ale nie w tym przypadku.

tego co wiem, ten przepis został nielegalnie ukryty w innej ustawie i posłowie
mogli nie wiedzieć nad czym głosują.

Az tak to nie zostal ukryty. Posel Lamczyk odczytal go na glownym
posiedzeniu, zostal skierowany do obrad w komisji, odczytano dwa dni
pozniej przed glosowaniem, potem trafilo do Senatu, senat zlagodzil, zlagodzenie odrzucono..

http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/0/CDFFB549E1094F0CC125728300037AB2/$file/34_a_ksiazka.pdf
strona 114
http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/0/8B8587D030E96923C12572840072B033/$file/34_c_ksiazka.pdf
strona 289

(jakby linki nie zadzialaly - posiedzenie 34, 14.02.2007 i 16.02.2007
http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/main?OpenForm&Seq=2#_RefreshKW_docid

Jedyny zarzut - konstytucja wymaga zeby ustawa przeszla trzy czytania,
a tu poprawka znacznie odbiegajaca od poczatkowej tresci zgloszona juz
po I czytaniu. Ktore i tak bylo w komisji.

Wiem też, że został złożony wniosek do TK
o jego uchylenie i to jest w tym wszystkim pocieszające.

Tylko czemu dopiero teraz.

J.

Data: 2010-05-29 22:41:39
Autor: Artur Maśląg
Bo mnie syn do tego przekonał?
W dniu 2010-05-29 22:30, J.F. pisze:
(...)
[...]

Ba - widoczne zbyt wiele energii tracisz na produkcjach usenetowych, a
zbyt mało zajmujesz się problemami w realnej rzeczywistości.

Ekhem - podobno chciałeś tej partii kierowców i narzekałeś, że
chętnych mało...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Bo mnie syn do tego przekonał?