Bo nie ma na co...

Data: 2018-12-12 16:10:55
Autor: Michał
Bo nie ma na co...
W polskiej polityce słyszę tylko o: lekarzach, nauczycielach, rolnikach, sędziach, policjantach .

Wszyscy się dziwią, że około 50% nie chodzi do wyborów. Około 50% społeczeństwa w ogóle nie jest w kręgu zainteresowania polityków.

Powiem tak ogólnie, jestem inżynierem kontroli jakości. Pracuje w jednej z wielu polskich i nie tylko polskich firm, z branży budownictwa przemysłowego.
Skończyłem studia w tej branży, w której pracuję, mam dwie specjalności. Żeby móc robić to co robię musiałem zdać wiele nie łatwych egzaminów i pozyskać certyfikaty. Cięgle muszę się doszkalać i zdawać egzaminy sprawdzające, co pewien czas.

To, na jakim poziomie są płace w mojej branży, oraz w jaki sposób traktuje się pracownika, woła o pomstę do nieba.
Prawo pracy ? (pusty śmiech)
Ciężko przebić się do głosu grupie ludzi o strukturze tak rozdrobnionej. Różne firmy, różne stanowiska, różnego rodzaju branże. Dla tego nawet nikt nie zadaje sobie trudu żeby o nas powalczyć.
Pracowałem jakiś czas zagranicą, w swoim zawodzie. Wróciłem, bo jeszcze wierzyłem, że w Polsce się da żyć.
Chciałbym żeby pracodawcy musieli stosować się do takiego prawa pracy, jakie obowiązuje w starych krajach UE.

Dodam tylko, że to z naszych podatków utrzymywane jest cały nasz kochany kraj.

Jak do tej pory brałem udział we wszystkich wyborach parlamentarnych, prezydenckich od ukończenia prze ze mnie 18 roku życia. Teraz mam 42 lata.

Do następnych chyba już nie idę....

Data: 2018-12-12 16:16:42
Autor: Pajdak
Bo nie ma na co...
Użytkownik "Michał" <slackware2@interia.pl> napisał w wiadomości news:pur8e3$2hiff$1portraits.wsisiz.edu.pl...
W polskiej polityce słyszę tylko o: lekarzach, nauczycielach, rolnikach, Jak do tej pory brałem udział we wszystkich wyborach parlamentarnych, prezydenckich od ukończenia prze ze mnie 18 roku życia. Teraz mam 42 lata.

Do następnych chyba już nie idę....

Chcesz by rządził PiS? Nie idź na wybory.

--
Pajdak

Data: 2018-12-12 08:06:34
Autor: Bruno Brunowski
Bo nie ma na co...
W dniu środa, 12 grudnia 2018 16:31:41 UTC+1 użytkownik Michał napisał:
W dniu 2018-12-12 o 16:16, Pajdak pisze:

> A poprzednicy też mi zrobili dobrze...
Bo mi nie chodzi żeby nie rządził PiS, albo nie rządziło PO.

To idź na wybory i zagłosuj na kogoś. Wybór będziesz miał duży.

--
Bruno

Data: 2018-12-12 20:23:48
Autor: Michał
Bo nie ma na co...
W dniu 2018-12-12 o 17:06, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Na kogo? Kto jest reprezentantem mojej grupy społecznej?

Data: 2018-12-15 08:24:25
Autor: Bruno Brunowski
Bo nie ma na co...
W dniu środa, 12 grudnia 2018 20:23:51 UTC+1 użytkownik Michał napisał:

> To idź na wybory i zagłosuj na kogoś. Wybór będziesz miał duży.
> Na kogo? Kto jest reprezentantem mojej grupy społecznej?

Poszukaj. Przed wyborami PKW podaje które komitety zarejestrowały listy. Ale uważaj! Wymaga to ogromnego wysiłku! Trzeba samemu wyszukać program i statut danego ugrupowania! Jesteś gotowy na takie wyzwanie?

--
Bruno

Data: 2018-12-16 13:54:48
Autor: Michał
Bo nie ma na co...
W dniu 2018-12-15 o 17:24, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Problem nie jest w przeczytaniu co deklarują.
Problem w tym co potem zrobią.

Data: 2018-12-16 05:01:32
Autor: Bruno Brunowski
Bo nie ma na co...
W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 13:54:49 UTC+1 użytkownik Michał napisał:

> Ale uważaj! Wymaga to ogromnego wysiłku! Trzeba samemu wyszukać program i statut danego ugrupowania! Jesteś gotowy na takie wyzwanie?
> Problem nie jest w przeczytaniu co deklarują.
Problem w tym co potem zrobią.

A cha, czyli "niedasie". To własną partię załóż. Potrzebujesz statut i 1000 podpisów.

--
Bruno

Data: 2018-12-16 18:06:54
Autor: Michał
Bo nie ma na co...
W dniu 2018-12-16 o 14:01, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Przekonaliście mnie, właśnie przestaje subskrybować tą grupę...
Dziękuję...

Data: 2018-12-12 16:31:37
Autor: Michał
Bo nie ma na co...
[...]

Chce żeby za swoją ciężką pracę dostawać godne pieniądze.
A jak do tej pory, ani jedni, ani drudzy do tego nie doprowadzili.
A przecież i jedni i drudzy mieli wiele okazji żeby się wykazać.

Tak się zastanawiałem czy jest sens się wypowiadać.
Wybrałem usenet bo jest tej starszej daty internautą.
Fora dyskusyjne są przesycone reklamą, nie nadają się do użytku i pełno na użytecznych funkcjonariuszy.

Tutaj niestety jest chyba podobnie.

Paru funkcyjnych którzy odpowiadają sobie na wzajem.

Porażka, to karykatura dawnego internetu.

Data: 2018-12-13 07:36:55
Autor: Pajdak
Bo nie ma na co...
W dniu 2018-12-12 o 16:16, Pajdak pisze:
Chcesz by rządził PiS? Nie idź na wybory.
-- Pajdak

A poprzednicy też mi zrobili dobrze...

Rozwin temat... ;-)))

Bo mi nie chodzi żeby nie rządził PiS, albo nie rządziło PO.
Chce żeby za swoją ciężką pracę dostawać godne pieniądze.

Co rozumiesz pod pojęciem "godne pieniądze"?

A jak do tej pory, ani jedni, ani drudzy do tego nie doprowadzili.

Nie żyjemy w czasach PRL kiedy rząd czyli partia ustalała płace.

A przecież i jedni i drudzy mieli wiele okazji żeby się wykazać.

Przecież się wykazują!  Prezesi spółek skarbu państwa mają "rozsądne"
pieniądze.

Tak się zastanawiałem czy jest sens się wypowiadać.

Pogadać zawsze można ;-)

Wybrałem usenet bo jest tej starszej daty internautą.

Jak starszej? Adres serwera nie potwierdza "starości" ;-))

a alias "slackware" wskazuje na związki z Linuksem.

Fora dyskusyjne są przesycone reklamą, nie nadają się do użytku i pełno na
użytecznych funkcjonariuszy.

90% to zamówione "opluwanie przeciwnika".

Tutaj niestety jest chyba podobnie.

Dokładnie. Napisz, że jesteś zwolennikiem PO, a zobaczysz. ;-)))

Paru funkcyjnych którzy odpowiadają sobie na wzajem.

Dowcip polega na tym, że "płacąc pięknym za nadobne" nie pozwalamy rozplenić
się plugastwu.

Porażka, to karykatura dawnego internetu.

Od dawna twierdzę, że dyskusje nie powinny być anonimowe,

--
Pajdak

Data: 2018-12-13 17:27:38
Autor: Michał
Bo nie ma na co...
W dniu 2018-12-13 o 07:36, Pajdak pisze:> Użytkownik "Michał" <slackware2@interia.pl> napisał w wiadomości

> Rozwin temat... ;-)))
Nawet mi się nie chce, szkoda czasu. Jak było każdy wie.

> Co rozumiesz pod pojęciem "godne pieniądze"?
Takie żebym mógł swobodnie spłacać kredyt, spłacić przed końcem życia.
Żeby było mnie stać na średniej klasy samochód, fajnie by było żeby był nowy. Powtarzam średniej klasy.
Żebym w wakacje mógł wyjechać na 2 tygodnie wakacji np. do Grecji, a w zimie na narty przez tydzień. I żebym nie musiał brać ze sobą walizki jedzenia tylko kupił sobie coś na miejscu.
Większość polaków na to nie stać.

> Nie żyjemy w czasach PRL kiedy rząd czyli partia ustalała płace.
W Holandii nie ma PRL'u a płaca minimalna jest ustalona w zależności od wieku pracownika. Chciałbym zarabiać minimalną Holenderską przynależno do mojego wieku.

> Przecież się wykazują!  Prezesi spółek skarbu państwa mają "rozsądne"
> pieniądze.
I zawsze mieli.

> Pogadać zawsze można ;-)
Jak rozmowa ma sens, a nie takie kucie się jak w tym mailu.

> Jak starszej? Adres serwera nie potwierdza "starości" ;-))

> a alias "slackware" wskazuje na związki z Linuksem.
No i czego to dowidzi? Bo nie rozumiem...>

> [...]
> rozplenić
> się plugastwu.

> Od dawna twierdzę, że dyskusje nie powinny być anonimowe,

To czemu masz email na zagranicznym serwerze?

Data: 2018-12-13 17:42:48
Autor: Pajdak
Bo nie ma na co...
W dniu 2018-12-13 o 07:36, Pajdak pisze:> Użytkownik "Michał"
<slackware2@interia.pl> napisał w wiadomości

> Rozwin temat... ;-)))
Nawet mi się nie chce, szkoda czasu. Jak było każdy wie.

Nie załapałeś ;-)))

> Co rozumiesz pod pojęciem "godne pieniądze"?
Takie żebym mógł swobodnie spłacać kredyt, spłacić przed końcem życia.

Dlaczego bierzesz kredyt, który musisz spłacać całe życie?

Żeby było mnie stać na średniej klasy samochód, fajnie by było żeby był
nowy. Powtarzam średniej klasy.

Przy "rozsądnych" zarobkach nie widzę problemu.

Żebym w wakacje mógł wyjechać na 2 tygodnie wakacji np. do Grecji,

Wakacji?!!! Uczysz się?

a w zimie na narty przez tydzień.

Nie widzę problemu. Jest w naszym kraju kilka wspaniałych miejsc.

I żebym nie musiał brać ze sobą walizki jedzenia tylko kupił sobie coś na
miejscu.

Żartujesz sobie.

> [...]

> Nie żyjemy w czasach PRL kiedy rząd czyli partia ustalała płace.
W Holandii nie ma PRL'u a płaca minimalna jest ustalona w zależności od

Znam Holandię. To wcale nie jest raj jak ci sie wydaje.

Chciałbym zarabiać minimalną Holenderską przynależno do mojego wieku.

Nie wiem w jakim jesteś wieku ale 10 euro w Holandii
to tyle co ok. 10 zł, a nie 30-40 w Polsce.

Chciałbyś zarabiać w euro a kupować za złotówki, prawda? ;-)))

> Od dawna twierdzę, że dyskusje nie powinny być anonimowe,

To czemu masz email na zagranicznym serwerze?

Ponieważ aktualnie przebywam w UK.

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 13:15:24
Autor: Michał
Bo nie ma na co...
Szkoda się głupio szarpać.
Jedyne czego jestem ciekawy, to czy wam płacą za takie zachowania...
Ze stylu wypowiedzi widać że jakiś chyba młody człowiek.
Nie daj złamać sobie umysłu dla jakiejś tam ideologii. Której byś tam nie służył...

Data: 2018-12-15 17:01:59
Autor: Pajdak
Bo nie ma na co...
Użytkownik "Michał" <slackware2@interia.pl> napisał w wiadomości
Szkoda się głupio szarpać.

Chamstwo trzeba tepić w zarodku! Nie pozwalać by się rozpleniło!

Jedyne czego jestem ciekawy, to czy wam płacą za takie zachowania...

Na 100% u2, kłapouchy i kopie, lordzik to płatne parobki.

Ze stylu wypowiedzi widać że jakiś chyba młody człowiek.

Komuna to nie moje czasy ;-)))

Nie daj złamać sobie umysłu dla jakiejś tam ideologii.

Ideologii? To wciskanie kitu, a nie ideologia.

Której byś tam nie służył...

Sam sobie jestem żeglarzem, okrętem i sterem.

--
Pajdak

Data: 2018-12-16 13:53:33
Autor: Michał
Bo nie ma na co...
W dniu 2018-12-15 o 17:01, Pajdak pisze:
[...]

Nie jesteś, sterują tobą, robisz wszystko co chcą.
Przerażające, pokolenie niewolne...

Data: 2018-12-16 16:48:53
Autor: Pajdak
Bo nie ma na co...
W dniu 2018-12-15 o 17:01, Pajdak pisze:
Sam sobie jestem żeglarzem, okrętem i sterem.

Nie jesteś, sterują tobą,

KTO? Leśne dziadki? Ty? ;-)))

robisz wszystko co chcą.

Nie mów! Przebywam w UK, nie wiedziałem, że aż tu sięga Niewidzialna Ręka!

Przerażające, pokolenie niewolne...

Oj wy leśne dziadki. Wciąż tkwicie w oparach PRL. Nic się nie zmienił wasz
sposób myślenia. Nasze pokolenie ma gdzieś wasze "patriotyczne wspomnienia".
To wasze pożółkłe fotografie. Nie nasze. Nasze nie wyblakną. Są w postaci
cyfrowej. Czujesz r óznice pomiędzy waszym, a naszym światem? My wasz świat
zostawiamy wam, wy nasz zostawcie nam. Rozdrapujcie swoją przeszłość, a nam
pozwólcie budować swoja przyszłość. Po naszemu i dla nas.

--
Pajdak

Data: 2018-12-16 18:04:53
Autor: Michał
Bo nie ma na co...
a nam
pozwólcie budować swoja przyszłość. Po naszemu i dla nas.

-- Pajdak

Buduj dziecko... buduj...

Bo nie ma na co...