Bo nie ważne czyje co je, ważne to je co je moje.

Data: 2018-04-10 19:28:10
Autor: stevep
Bo nie ważne czyje co je, ważne to je co je moje.
# Zdaniem posłanki Nowoczesnej, większość wystąpienia prezesa PiS nie pasowało ani do miejsca, ani do okoliczności. - To było przemówienie wykluczające, pokazujące wyższość PiS. Kaczyński zaczął od 96 ofiar, a skończyło się na jednej ofierze. Choć nie zaczął źle, to szybko powiedział, że nie wszystkie ofiary były polskiej narodowości i mówił już wyłącznie o Porozumieniu Centrum i Lechu Kaczyńskim - stwierdziła Joanna Scheuring-Wielgus w rozmowie z Tokfm.pl #
Ze strony:
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,23252159,obrzydliwe-to-mi-sie-nasuwa-po-przemowienie-kaczynskiego.html#Z_Czolka3Img

--
stevep

Bo nie ważne czyje co je, ważne to je co je moje.