Bo się Grzeniu wstydzi i spierdala jak tchórz!

Data: 2011-11-20 01:55:45
Autor: oyster
Bo się Grzeniu wstydzi i spierdala jak tchórz!
Jak lewacki tchórz z Antify z majtkami na ryju! he he he

Ciekawe - jak się ciebie porówna do pederasty czy murzyna, to z miejsca robisz się dziwnie nerwowy.
Ba! nawet nie trzeba porównywac - sam się takich porównań dopatrujesz, mi¶ku. To jak to jest? Bycie pedziem jest dla ciebie czym¶ obraĽliwym?
Mnie na przykład pedały nie przeszkadzaj±, dopóki nie machaj± mi ostentacyjnie swoimi dupskami opiętymi w skórzane majty przed oczami czy nie dr± ryjów i nie wywalaj± "zakolcowanych" jęzorów do staruszek przed ko¶ciołami. Róbta sobie co tam chceta w rowach, po stodołach, mansardach, piwnicach, zsypach, dworcach, kiblach, gabinetach, spółdzielczych mieszkankach - ja wam się nie wtr±cam, ale nie muszę być zaraz "naocznym konsumentem" waszych zboczeń i zwyrodnialstwa. Brzydzę się i tyle.
O¶mieszacie się i kopiecie we własne zadki, tak jak i wasz wodzusiek - Biedroń, który całej Polsce ostentacyjnie ¶wieci goł± dup± (i kretyńskim, schizowatym u¶mieszkiem przygłupa), wszystko sprowadza do relacji członka i odbytu, a potem ma pretensje, ze Sejm rży jak kobyły z jego paralelnych i metaforycznych idiotyzmów. Podobnie jak i nawpółskretyniałe femnistki, które na siłę wtryniaj± kobiety tam, gdzie ich być z naturalnych przyczyn być nie powinno - a to do straży pożarnej, zeby dĽwigały po 40 kilo na grzbiecie, a to do ratownictwa górskiego (chciałby¶, żeby cię z grani z połamanymi ku¶tykami znosiła w±tła kobieta, idioto?) czy do pogotowia - miałem z tym do czynienia i wiem, ile trzeba wysiłku, żeby dĽwign±ć przelewajacego się przez ręce stukilowego zawałowca, wysyłaj± na ulicje z gnatami w policyjnych mundurach do tłumienia zamieszek! - same swoimi durnowactwami parytetowymi gnoj± i robi± z kobiet idiotki.
*Domagaj±c się parytetów, odmawiaj± kobietom inteligencji.* !!!
Kobiety s± silne, s± inteligentne, ale nie tak jak wam to się pojeby wydaje! Tak jak pedał nie nadaje się do bycia biologiczn± matk± (włacznie z psychologicznymi konsekwencjami) - bo odstawia tylko psychodramę przy dziecku (na dodatek cudzym!), tak i kobieta nie nadaje się pełnienia czysto męskich, przypisanych meżczyĽnie z tradycji wynikaj±cej z ludzkiej praktyki i fizycznych zdolnosci faceta.
Kto da dziecku lepsze wychowanie - normalna kobieta, czy degenerat w skórzanych majtach? Oddałby¶ takiemu swoje bachory na wychowanie?...
Nie oddałby¶ - *dziadu*, wiem, ze nie oddałby¶ - patrz wyżej. Odstawiasz swój lewacki cyrk, bo gdzie¶ tam, wam lewakom i pedałom było po drodze.
Jeste¶cie band± nieszczęsnych błaznów.
I lustrzanym odbiciem nazistów. Dokładnie - bliĽniaczym odbiciem. To co robicie, prowadzi do pacyfikacji większo¶ci chamskimi metodami - je¶li prze¶ledzić historię doj¶cia do władzy Hitlera, to można się dopatrzeć wielu podobieństw.
Wasze narzekania na ONR i temu podobne grupy z zewn±trz, z punktu widzenia rozs±dnego człowieka, wygl±daj± na rodzinne kłótnie.
Was i ONR powinno się zdelegalizować i wzorem "demokraty" Piłsudskiego pozamykać w Berezie i zagnać do roboty.

Z tym, ze ONRowcom dałbym funkcje waszych "opiekunów". he he he

Data: 2011-11-20 06:55:55
Autor: Leprechaun
Bo się Grzeniu wstydzi i spierdala jak tchórz!

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ja9j6h$4dt$3inews.gazeta.pl...
Jak lewacki tchórz z Antify z majtkami na ryju! he he he

http://13k.pl/-/sugestia.php wałbrzyski pojebie!

BomBel

Data: 2011-11-20 10:00:03
Autor:
Bo się Grzeniu wstydzi i spierdala jak tchórz!
On Sun, 20 Nov 2011 06:55:55 +0100, "Leprechaun"
<polityczne.brudy@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> Jak lewacki tchórz z Antify z majtkami na ryju! he he he

 czyzby temu pajacowi skonczyla sie zawieszka?  jezeli sie nie uspokoi chyba znow zrobie mu qq ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-20 13:51:50
Autor: oyster
Bo siÄ™ Grzeniu wstydzi i spierdala jak tchĂłrz!
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
On Sun, 20 Nov 2011 06:55:55 +0100, "Leprechaun"
<polityczne.brudy@pralnia.tw>  wrote:

UĹĽytkownik "oyster"<lewusy@na.koBym.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Jak lewacki tchĂłrz z Antify z majtkami na ryju! he he he

http://13k.pl/-/sugestia.php wałbrzyski pojebie!

BomBel

  czyzby temu pajacowi skonczyla sie zawieszka?
  jezeli sie nie uspokoi chyba znow zrobie mu qq ;o)))

Czyli co zrobisz, wiechciu? Zakablujesz na mnie do stróża nocnego, dozorcy czy do SB? :-)

Data: 2011-11-20 14:38:51
Autor: oyster

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jaat54$she$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Czytając psp dochodzę do wniosku, że kupa z was przypałów. Ty się kurwa też zdecyduj jesteś rAzor czy jakiś ślimak?

rAzor

Data: 2011-11-20 15:13:06
Autor: Leprechaun

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Stawiam na ślimaka! ;))))

BomBel

Bo się Grzeniu wstydzi i spierdala jak tchórz!