Bo tutaj będzie praca

Data: 2013-03-25 09:51:21
Autor: Przemysław W
Bo tutaj będzie praca
Agnieszka Rutkowska (29 l.) z Białegostoku od trzech lat bezskutecznie szuka pracy. Przez ten czas każdy jej dzień wygląda niemal identycznie jak poprzedni: wstaje rano, szykuje córki do szkoły, przeszukuje gazety i Internet w poszukiwaniu ofert zatrudnienia. Potem dzwoni do firm, roznosi swoje CV, odwiedza urząd pracy... Wszystko na darmo. - Panie premierze! Mam tego dość! Potrzebuję pracy - mówi zrozpaczona kobieta.

Stopa bezrobocia według Ministerstwa Pracy wzrosła w Polsce do 14,4 proc. Oznacza to, że do apelu pani Agnieszki do premiera Donalda Tuska mogłoby przyłączyć się już blisko 2,4 mln bezrobotnych w Polsce! - Tak źle nie było nigdy. Dzisiaj trudno znaleźć ogłoszenie o miejscu pracy, a co dopiero zatrudnienie - ocenia kobieta.

29-latka jest absolwentką liceum. Samotnie wychowuje dwie córki - Olę (11 l.) i Małgosię (9 l.). Na utrzymanie ma 400 zł alimentów i 300 zł zasiłku socjalnego. Pracy nie może znaleźć od 3 lat, choć zdobyła doświadczenie jako przedstawiciel handlowy w branży kredytowej oraz pracownik ochrony. - Ostatnio pracowałam jako ochroniarz w hipermarkecie, ale zmienił się właściciel sklepu, zrezygnował z naszej ochrony i wyleciałam - tłumaczy.

Jeden dzień pani Agnieszki nie różni się niczym od drugiego. Rano budzi swoje córki, szykuje im skromne śniadanie i odwozi autobusem do szkoły. Potem idzie do biblioteki, by tam za darmo skorzystać z prasy z ogłoszeniami i Internetu. Spisuje oferty i przez kilka godzin dzwoni, rozsyła CV, chodzi po firmach, zagląda do urzędu pracy... - Sama już nie zliczę, ile podań złożyłam. Najczęściej słyszę, że do mnie oddzwonią. Ale nie oddzwaniają. Pracodawcom przeszkadza, że mam dzieci, że za daleko mieszkam, że w złej dzielnicy - wylicza bezrobotna. Po bezowocnych poszukiwaniach 29-latka sprząta, pierze, gotuje, odrabia z córkami lekcje, trochę się bawią. A rano wszystko zaczyna się od nowa. - Mam potworne długi i gdyby nie pomoc mojej mamy, nie dałabym rady - mówi bezrobotna. - Dopada mnie depresja, czasem nie mam ochoty wychodzić z domu. A wszystko przez brak pracy. Panie premierze, niech pan wreszcie coś z tym zrobi - apeluje kobieta.

Data: 2013-03-25 18:30:02
Autor: Prinzlaff Herrlich
Bo tutaj będzie praca
Dnia Mon, 25 Mar 2013 09:51:21 -0500, Przemys³aw W napisa³(a):

Agnieszka Rutkowska (29 l.) z Bia³egostoku od trzech lat bezskutecznie szuka pracy. Przez ten czas ka¿dy jej dzieñ wygl±da niemal identycznie jak poprzedni: wstaje rano, szykuje córki do szko³y, przeszukuje gazety i Internet w poszukiwaniu ofert zatrudnienia. Potem dzwoni do firm, roznosi swoje CV, odwiedza urz±d pracy... Wszystko na darmo. - Panie premierze! Mam tego do¶æ! Potrzebujê pracy - mówi zrozpaczona kobieta.

Stopa bezrobocia wed³ug Ministerstwa Pracy wzros³a w Polsce do 14,4 proc. Oznacza to, ¿e do apelu pani Agnieszki do premiera Donalda Tuska mog³oby przy³±czyæ siê ju¿ blisko 2,4 mln bezrobotnych w Polsce! - Tak ¼le nie by³o nigdy. Dzisiaj trudno znale¼æ og³oszenie o miejscu pracy, a co dopiero zatrudnienie - ocenia kobieta.

29-latka jest absolwentk± liceum. Samotnie wychowuje dwie córki - Olê (11 l.) i Ma³gosiê (9 l.). Na utrzymanie ma 400 z³ alimentów i 300 z³ zasi³ku socjalnego. Pracy nie mo¿e znale¼æ od 3 lat, choæ zdoby³a do¶wiadczenie jako przedstawiciel handlowy w bran¿y kredytowej oraz pracownik ochrony. - Ostatnio pracowa³am jako ochroniarz w hipermarkecie, ale zmieni³ siê w³a¶ciciel sklepu, zrezygnowa³ z naszej ochrony i wylecia³am - t³umaczy.

Jeden dzieñ pani Agnieszki nie ró¿ni siê niczym od drugiego. Rano budzi swoje córki, szykuje im skromne ¶niadanie i odwozi autobusem do szko³y. Potem idzie do biblioteki, by tam za darmo skorzystaæ z prasy z og³oszeniami i Internetu. Spisuje oferty i przez kilka godzin dzwoni, rozsy³a CV, chodzi po firmach, zagl±da do urzêdu pracy... - Sama ju¿ nie zliczê, ile podañ z³o¿y³am. Najczê¶ciej s³yszê, ¿e do mnie oddzwoni±. Ale nie oddzwaniaj±. Pracodawcom przeszkadza, ¿e mam dzieci, ¿e za daleko mieszkam, ¿e w z³ej dzielnicy - wylicza bezrobotna. Po bezowocnych poszukiwaniach 29-latka sprz±ta, pierze, gotuje, odrabia z córkami lekcje, trochê siê bawi±. A rano wszystko zaczyna siê od nowa. - Mam potworne d³ugi i gdyby nie pomoc mojej mamy, nie da³abym rady - mówi bezrobotna. - Dopada mnie depresja, czasem nie mam ochoty wychodziæ z domu. A wszystko przez brak pracy. Panie premierze, niech pan wreszcie co¶ z tym zrobi - apeluje kobieta.

Biedaczka, ledwie skoñczy³a liceum czyli nic nie umie oprócz rodzenia
dzieci i ma pretensje do premiera? Premier bêdzie za ni± koñczyæ kursy
gotowania? Biedaczynka mo¿e chcia³aby by j± i jej dzieciaki utrzymywa³o
spo³eczeñstwo? Mê¿u¶ poszed³ w sin± dal, najwyra¼niej mia³ do¶æ wyuzdanej
dziewoi.

Data: 2013-03-25 12:36:19
Autor: Przemysław W
Bo tutaj będzie praca
Użytkownik Prinzlaff Herrlich napisał:
Dnia Mon, 25 Mar 2013 09:51:21 -0500, Przemysław W napisał(a):

[...]
roznosi swoje CV, odwiedza urzÄ…d pracy... Wszystko na darmo. - Panie
[...]

bezowocnych poszukiwaniach 29-latka sprzÄ…ta, pierze, gotuje, odrabia z
[...]
coÅ› z tym zrobi - apeluje kobieta.

Biedaczka, ledwie skończyła liceum czyli nic nie umie oprócz rodzenia
dzieci i ma pretensje do premiera?

Znudzil ci Przemyslaw M. i Marek Wyodak? No to jazda
do filtra Helmut.

Data: 2013-03-25 18:56:24
Autor: Grzegorz Z.
Bo tutaj będzie praca
"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

"Nie dość że jesteś sk******em, to jeszcze w dodatku głupim sk******em"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c42fa4e39e6b6511?hl=pl
"Ale ty naprawdÄ™ pierdolisz od rzeczy"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2a4d162e47264aba?hl=pl

Data: 2013-03-25 19:44:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Bo tutaj będzie praca

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kiq1qo$ubd$1dont-email.me...
[...]

Niedługo sam ze sobą będziesz dyskutował, geniuszu!!!

po czubek ubawiony

Data: 2013-03-25 19:42:44
Autor: GoD is The best And Fuck The Rest.
Bo tutaj bêdzie praca

[...]

a ty czym qrwa tlumaczysz swoje miejsce na ziemi przyjebie mazowiecki ?

Data: 2013-03-25 19:56:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Bo tutaj bêdzie praca

U¿ytkownik "GoD is The best And Fuck The Rest." <ksiazke@piszesz.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kiq5ql$lmq$1speranza.aioe.org...

[...]

Ty siê nie przypierdalaj do dyskutanta! Ty zajmij siê tematem dyskusji. Je¶li nie podzielasz opinii dyskutanta, przekonaj go do swojej. Nie b±d¼ pisiaczkiem. No, chyba ¿e nim jeste¶. To wtedy dupa blada. Inaczej nie potrafisz.

po uszy ubawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-03-25 20:23:10
Autor: u2
Bo tutaj będzie praca
Ty siÄ™ nie przypierdalaj do dyskutanta! Ty zajmij siÄ™ tematem dyskusji.
Jeśli nie podzielasz opinii dyskutanta, przekonaj go do swojej. Nie bądź
pisiaczkiem. No, chyba że nim jesteś. To wtedy dupa blada. Inaczej nie
potrafisz.

Wg bidzika pisiaczki to dupa blada, a to jest typowe przypierdalanie sie do dyskutanta, a nie przekonywanie do swoich "racji" ...-;)

Data: 2013-03-25 20:40:32
Autor: GoD is The best And Fuck The Rest.
Bo tutaj będzie praca
W dniu 2013-03-25 20:23, u2 pisze:
[...]

No ja przekonuje w sposob amerykanski do swoich racji czyli z pocyji sily.

Data: 2013-03-25 22:03:51
Autor: u2
Bo tutaj będzie praca
W dniu 2013-03-25 20:40, GoD is The best And Fuck The Rest. pisze:

Wg bidzika pisiaczki to dupa blada, a to jest typowe przypierdalanie sie
do dyskutanta, a nie przekonywanie do swoich "racji" ...-;)

No ja przekonuje w sposob amerykanski do swoich racji czyli z pocyji sily.

Z tych jankesow ktorych poznalem w realu nie ma zadnego aroganckiego bufona. Choc w wirtualu sa idioci, zwykle zydowskiego pochodzenia...-;)

Data: 2013-03-25 19:24:19
Autor: Grzegorz Z.
Bo tutaj będzie praca
[...]

" Ale ty naprawde pierdolisz od rzeczy"