Bo w nocy si? ?pi :-)

Data: 2011-02-24 13:57:07
Autor: BoDro
Bo w nocy si? ?pi :-)
"Pan Jerzy z Wrocławia jest miło¶nikiem ambitnego kina, które TVP 1 nadaje w ¶rodku nocy. W minion± niedzielę nastawił sprzęt na godz. 1.30, by nagrać portugalsko-hiszpański film "Fados". Jednak emisja nagle się urwała. Po wielu telefonach ustalił, że firma TP Emitel, za po¶rednictwem której telewizja publiczna rozprowadza sygnał naziemny, od 8 lutego robi przerwy od godz. 2 do 5 w nocy. - Usłyszałem na Woronicza [siedziba TVP w Warszawie], że jak chcę ogl±dać ambitne kino po nocach, to mam kupić kablówkę albo platformę cyfrow± - mówi nasz czytelnik.

Sk±d przerwy? Oszczędno¶ci. - Tak niskich wpływów abonamentowych jeszcze w historii polskich mediów publicznych nie było - twierdzi Janusz Cieliszak, pełnomocnik zarz±du TVP ds. abonamentu."

http://wyborcza.pl/1,75248,9157062,TVP_zaczela_przerywac_nadawanie_programu__Z_biedy.html

--
Bogdan

Data: 2011-02-24 13:57:39
Autor: pawell32
Bo w nocy si? ?pi :-)
W dniu 2011-02-24 13:57, BoDro pisze:
Sk±d przerwy? Oszczędno¶ci. - Tak niskich wpływów abonamentowych jeszcze
w historii polskich mediów publicznych nie było - twierdzi Janusz
Cieliszak, pełnomocnik zarz±du TVP ds. abonamentu."

i jeszcze się dziwi±?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-02-24 13:59:16
Autor: Cavallino
Bo w nocy si? ?pi :-)
Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

http://wyborcza.pl/1,75248,9157062,TVP_zaczela_przerywac_nadawanie_programu__Z_biedy.html

DVB-T nie wył±czaj±, więc jest to przy okazji jaka¶ próba cyfryzacji kraju.
Za 2 lata nikt nie będzie nic ogl±dał w analogu, warto naród przyzwyczaić stopniowo.

Data: 2011-02-24 16:07:25
Autor: Robert_J
Bo w nocy si? ?pi :-)
> - Tak niskich wpływów abonamentowych jeszcze
w historii polskich mediów publicznych nie było - twierdzi Janusz Cieliszak, pełnomocnik zarz±du TVP ds. abonamentu."

A za co k... płacić? Połowa czasu antenowego to wie¶ci z kruchty, transmisje mszy, nawiedzone programy religijne lub "religiopodobne"...

Data: 2011-03-05 10:05:00
Autor: Atlantis
Bo w nocy si? ?pi :-)
W dniu 2011-02-24 16:07, Robert_J pisze:

A za co k... płacić? Połowa czasu antenowego to wie¶ci z kruchty,
transmisje mszy, nawiedzone programy religijne lub "religiopodobne"...

Dodaj jeszcze do tego tre¶ć ich seriali. Kler (i jego interesy) jest
chyba najmocniej reprezentowan± sił± w tych produkcjach. Pomy¶lmy:
1) Plebania - idealni księża z niewielkiej parafii na "¶cianie
wschodniej" tocz± boje ze swoim nemesis - biznesmenem nieuznaj±cym
jakiejkolwiek moralno¶ci. Rzecz jasna ateist±. ;)
2) Ranczo - proboszcz toczy "¶więt± wojnę" ze swoim złym bliĽniakiem.
Rzecz jasna ateist±. ;)
3) Ojciec Mateusz - takie polskie "CSI: Kryminalne zagadki Sandomierza".
Ksi±dz jeĽdzi na rowerze i łapie przestępców. :)
4) Przez krótki czas leciał jeszcze jaki¶ "serial komediowy" pt.
"Siostry". Co¶ o grupie zakonnic, nie znam szczegółów. ;)

Dodaj do tego jeszcze takie "dokumentalne" brednie wyprodukowane za
pieni±dze abonentów:
http://www.youtube.com/watch?v=CfB_hRLzclM
http://www.youtube.com/watch?v=BlhFK2Gc1Nw (i kolejne czę¶ci)

Albo takie rzetelne debaty:
http://www.youtube.com/watch?v=PKECvhES0xI (i kolejne czę¶ci)
http://www.youtube.com/watch?v=Y_AOqHdP5Xs (i kolejne czę¶ci -
najciekawsze zaczyna się około ósmej minuty czę¶ci pierwszej...)

TVP już dawno stała się elektroniczn± ambon± i nie s±dzę, żeby co¶ można
było z tym zrobić...

Data: 2011-02-24 16:09:02
Autor: Marek Dyjor
Bo w nocy si? ?pi :-)
BoDro wrote:
[...]

imho media publiczne to wrzód... który powoli zaczyna zasychać, jeszcze trochę i zdechnie sam.

Tak serio. TVP powinna być kodowana i płatna, powinien byc tylko jeden kanał ogólno dostepny o charakterze informacyjno, edukacyjnym. Publicystyka, dobre filmy, edukacja informacje, nic więcej.

Data: 2011-02-25 05:14:54
Autor: Arkadiusz Pieńkowski
Bo w nocy si? ?pi :-)
On 24 Lut, 10:09, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
BoDro wrote:
> [...]
> nagle si urwa a. Po wielu telefonach ustali , e firma TP Emitel, za
> po rednictwem kt rej telewizja publiczna rozprowadza sygna naziemny,
> od 8 lutego robi przerwy od godz. 2 do 5 w nocy. - Us ysza em na
> Woronicza [siedziba TVP w Warszawie], e jak chc ogl da ambitne
> kino po nocach, to mam kupi kabl wk albo platform cyfrow - m wi
> nasz czytelnik.
> Sk d przerwy? Oszcz dno ci. - Tak niskich wp yw w abonamentowych
> jeszcze w historii polskich medi w publicznych nie by o - twierdzi
> Janusz Cieliszak, pe nomocnik zarz du TVP ds. abonamentu."

imho media publiczne to wrz d... kt ry powoli zaczyna zasycha , jeszcze
troch i zdechnie sam.

Tak serio. TVP powinna by kodowana i p atna, powinien byc tylko jeden kana
og lno dostepny o charakterze informacyjno, edukacyjnym. Publicystyka, dobre
filmy, edukacja informacje, nic wi cej.

Bzdury gadasz. TVP powinna byc ogolnodostepna - bo to jest TV
Publiczna i tym rozni sie od komercyjnej.

Data: 2011-02-25 14:21:11
Autor: Cavallino
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)
Użytkownik "Arkadiusz Pieńkowski" <arkadiusztrzcianka@gmail.com> napisał w wiadomości news:9de5faf1-d6a2-4152-9ead-4534df4d96dew36g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Przecież właśnie napisał, że jego zdaniem tv publiczna nie ma prawa bytu.

Data: 2011-02-25 17:32:52
Autor: Marek Dyjor
Bo w nocy sie spi :-)
BoDro wrote:
[...]

publiczny powinien byc jeden kanal TV i jeden kanal radia.

Data: 2011-02-25 05:13:24
Autor: Arkadiusz Pieńkowski
Bo w nocy si? ?pi :-)
On 24 Lut, 07:57, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
[...]

Tez ostatnio zauwazylem - ze w okolicy godz 2 TVP wylacza nadawanie na
nadajnikach naziemnych. Jest to bardzo zaskakujace i szokujace.
Dlaczego wylaczaja - skoro przedstawiaja program nadawania np do godz
5 nad ranem. tak nie moze byc. TVP nie moze traktowac i roznicowac
swoich Widzow na tych co odbieraja droga naziemna i na tych co
odbieraja droga satelitarna. TO SKANDAL

Data: 2011-02-25 14:22:19
Autor: Cavallino
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)
[...]

Zróżnicowanie jest inne - na widzów którzy oglądają tv analogową i cyfrową.
W analogu już niedługo nie obejrzysz NIC, niezależnie od pory dnia.
Czas się przyzwyczajać.

Data: 2011-02-27 05:45:44
Autor: Jingiel
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)

Zróżnicowanie jest inne - na widzów którzy oglądają tv analogową i cyfrową.
W analogu już niedługo nie obejrzysz NIC, niezależnie od pory dnia.
Czas się przyzwyczajać.

Przyzwyczajać to siÄ™ moĹĽesz ty. DopĂłki nie ma pokrycia na obszarze 80% nadawaniem dvb-t to majÄ…  obowiÄ…zek nadawania analogowo, bo taki majÄ… obowiÄ…zek. Niech prezes obetnie sobie wypĹ‚atÄ™. Niech nie walÄ… kasy na gnioty i pseudoprezenterĂłw. FarfaĹ‚ chciaĹ‚ nadawać darmowo z satelity. Ĺąle im byĹ‚o. Banda i tyle. TVP w obecnej formie nie ma prawa bytu, ale do prezesĂłw to nie dociera.

Jingiel

Data: 2011-02-27 09:57:58
Autor: Cavallino
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)
Użytkownik "Jingiel" <xxxQ@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:ikcktu$229$1inews.gazeta.pl...

Zróżnicowanie jest inne - na widzów którzy oglądają tv analogową i cyfrową.
W analogu już niedługo nie obejrzysz NIC, niezależnie od pory dnia.
Czas się przyzwyczajać.

Przyzwyczajać to się możesz ty. Dopóki nie ma pokrycia na obszarze 80% nadawaniem dvb-t

Ale to jest właśnie jeden ze sposobów walki o to żeby było (czyli o mux-1), z którego chcą tvp wyrzucić.

Data: 2011-02-27 17:18:59
Autor: pawell32
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)
W dniu 27.02.2011 05:45, Jingiel pisze:
Przyzwyczajać to się możesz ty. Dopóki nie ma pokrycia na obszarze 80%
nadawaniem dvb-t to majÄ…  obowiÄ…zek nadawania analogowo, bo taki majÄ…
obowiązek. Niech prezes obetnie sobie wypłatę. Niech nie walą kasy na
gnioty i pseudoprezenterów. Farfał chciał nadawać darmowo z satelity.

co Ci sie chyba pomylilo!! jakie za darmo jak wszystko bylo kodowane,
a dekodery mozna bylo kupic tylko w tvp, za wzgledu na system.

Data: 2011-02-27 17:56:15
Autor: Cavallino
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d6a782a$1news.home.net.pl...
[...]

To Tobie coś się pomyliło.
Jak najbardziej przez miesiąc platforma Farfała leciała za free.

Data: 2011-02-27 20:46:01
Autor: pawell32
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)
W dniu 27.02.2011 17:56, Cavallino pisze:
Jak najbardziej przez miesiąc platforma Farfała leciała za free.

do czasu kiedy nie zakodowali i powiedz to tym co sie nabrali
i kupili dekodery tylko pod to.
o ile pamietam to sam w te brednie (o darmowej tv Farfal) uwierzyles
i dokupiles konwerter na astre.

Data: 2011-02-27 22:14:59
Autor: Cavallino
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d6aa8af$1news.home.net.pl...
W dniu 27.02.2011 17:56, Cavallino pisze:
Jak najbardziej przez miesiąc platforma Farfała leciała za free.

do czasu kiedy nie zakodowali

Ale zakodował nie Farfał, tylko PIS, który go usunął.
Więc kontekst Twojego przedpiszcy był prawidłowy.

i powiedz to tym co sie nabrali
i kupili dekodery tylko pod to.
o ile pamietam to sam w te brednie (o darmowej tv Farfal) uwierzyles
i dokupiles konwerter na astre.

Dokładnie.
I pisiorĂłw za to jeszcze bardziej nie lubiÄ™.

Data: 2011-02-28 07:10:16
Autor: pawell32
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)
W dniu 2011-02-27 22:14, Cavallino pisze:
Ale zakodował nie Farfał, tylko PIS, który go usunął.
Więc kontekst Twojego przedpiszcy był prawidłowy.

nie wnikam kto to zrobił.

i dokupiles konwerter na astre.

Dokładnie.
I pisiorĂłw za to jeszcze bardziej nie lubiÄ™.

nie tylko Ty i nie tylko za to ;-)

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-02-28 07:45:09
Autor: Jingiel
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)

nie wnikam kto to zrobił.

i dokupiles konwerter na astre.

Dokładnie.
I pisiorĂłw za to jeszcze bardziej nie lubiÄ™.

nie tylko Ty i nie tylko za to ;-)

No to jak piszę, że Farfał odkodował to nie mieszaj faktów. Platforma TVP leciała wtedy całkowicie free z astry. Razem z TVP HD. Ale PISowska szajka zaczęła mieszać i odsunęli gościa. Polecam lekturę
http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/162508,farfal-rzucil-rekawice-konkurencyjnym-stacjom,id,t.html

Jingiel

Data: 2011-02-28 07:55:23
Autor: pawell32
Bo w nocy siÄ? ??pi :-)
W dniu 2011-02-28 07:45, Jingiel pisze:
[...]

jestem realistą, wiem w jakim karju żyje i od początku nie wierzyłem, że się to utrzyma.
[...]
cyfrowa telewizja dla wszystkich stała się faktem. Tego nikt nie zatrzyma, choćby nie wiem, jak bardzo się starał - podkreślał Farfał na wczorajszej konferencji prasowej.
[...]

jak widać siły wyższe. choć dla mnie to była ściema i próba ratowania
swojej pozycji. Jednocześnie nie uważam, aby istnienie takiej
platformy było jakimś zagrożeniem dla innych, a wielu odbiorców by z tego skorzystało.

P.S.
niektórzy do tej pory wierzą, że zamawiał pięć piw...

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-02-25 15:30:29
Autor: Marek Dyjor
Bo w nocy sie spi :-)
[...]

a mnie to wisi...

moga calkiem wylaczyc nadajniki   :)

Data: 2011-03-05 09:49:57
Autor: Atlantis
Bo w nocy si? ?pi :-)
W dniu 2011-02-24 13:57, BoDro pisze:

Sk±d przerwy? Oszczędno¶ci. - Tak niskich wpływów abonamentowych jeszcze
w historii polskich mediów publicznych nie było

Abonament jest na "cele misyjne", tak? Ta cała "misja" to wła¶nie
edukacja i kultura, racja? Wpływy abonamentowe co prawda s± małe jak
nigdy, ale Sˇ. Dlaczego w takim razie do kasacji poszły rzeczy, które
powinny być opłacane z tych ¶rodków? Telewizji edukacyjnej już nie ma -
przetrwało "Laboratorium" (i to tylko z powodu protestów w jego
obronie). Programów kulturalnych i porz±dnego kina też się już nie
u¶wiadczy poza kanałami tematycznymi TVP rozpowszechnianymi przez TV
satelitarn±, która wci±ż nie jest jeszcze u nas powszechnie dostępna.

Co zamiast tego? Klan, Złotopolscy, Ojciec Mateusz, Plebania i durne
"teleturnieje" w których celebryci mog± się lansować przed kamer±.
Logicznie rzec przyjmuj±c wła¶nie tego typu tre¶ci powinny znikn±ć z
powodu spadaj±cych wpływów z abonamentu.

TVP powinno się w końcu zdecydować. Jedno z dwóch:
1) Prywatyzacja i pój¶cie w kierunku normalnych stacji komercyjnych. Z
papk± dla bezmy¶lnego odbiorcy. Koniec z wyci±ganiem ręki po pieni±dze
podatnika, niech działaj± na zasadach wolnorynkowych! Programowo
przecież i tak już oferuj± t± sam± odmóżdżaj±c± tre¶ć co konkurencja.
2) Działalno¶ć misyjna, finansowanie z budżetu państwa na podobnych
zasadach jak w przypadku innych instytucji popularyzuj±cych naukę i
kulturę polsk±.

Bo jak na razie próbuj± robić obydwie rzeczy na raz.

Bo w nocy si? ?pi :-)