Bo zasi³ki by³y za niskie....

Data: 2009-08-16 04:55:44
Autor: Tzva Adonai
Bo zasi³ki by³y za niskie....
Wielki skandal w Niemczech.

Turecki konsul w Kolonii nie przebiera³ w s³owach opisuj±c swoich
gospodarzy. "Gdyby naci±æ Niemcowi ¿y³ê, pop³ynê³aby brunatna krew" -
mówi³ Hakan Kivanc. I doda³, ¿e Niemcy chcieliby wytatuowaæ literê "T"
wszystkim Turkom mieszkaj±cym w tym kraju.

"Niemcom nie wolno wierzyæ" - zakoñczy³ tyradê Kivanc.

http://www.dziennik.pl/swiat/article374631/Turecki_konsul_Krew_Niemcow_jest_brunatna.html

Data: 2009-08-16 14:04:47
Autor: bolek
Bo zasi³ki by³y za niskie....

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:b84d36a6-bdcd-40cf-9b8b-45597fbe2f2dr38g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --

Co, poprzednie wypowiedzi sta³y siê niewygodne ?
Wyskakujesz z nowym gównem.
Dla mnie mog± nawet tatuowaæ J.

Data: 2009-08-16 05:10:46
Autor: Tzva Adonai
Bo zasi³ki by³y za niskie....
On 16 Sie, 14:04, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

Co, poprzednie wypowiedzi sta³y siê niewygodne ?

Nie niewygodne, tylko sztampowe... Setki razy s³ysza³em, ¿e Polacy
mieli rzekomo powodu ku temu, ¿eby w bestialski sposób wymordowaæ
¯ydów ze swojej miejscowo¶ci... Równie czêsto spotyka³em siê z tez±,
¿e Polacy w ogóle w tej zbrodni nie uczestniczyli... Je¶li mam do
wyboru komu wierzyæ: polskim, krzykliwym hurra-patriotom, czy ¯ydom,
którzy stracili tam ca³e swoje rodziny, to wybór wydaje siê
oczywisty...

Data: 2009-08-16 06:35:29
Autor: farciarz
Bo zasi³ki by³y za niskie....
On 16 Sie, 07:10, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
> [...]

wyboru komu wierzyæ: polskim, krzykliwym hurra-patriotom, czy ¯ydom,
którzy stracili tam ca³e swoje rodziny, to wybór wydaje siê

Niemcom tak?
A co ci przeszkadzaja krzykliwi patryioci z Polski?
Psy szczekaja a zydowska karawana rasizmu i nienawisci jedzie dalej....

Data: 2009-08-16 15:38:44
Autor: bolek
Bo zasi³ki by³y za niskie....

U¿ytkownik "farciarz" <trsgeo@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:386b9eaf-e481-4292-8076-6c321456f060f37g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

A co ci przeszkadzaja krzykliwi patryioci z Polski?
Psy szczekaja a zydowska karawana rasizmu i nienawisci jedzie dalej....

-- -- -- -- -

Ale ¿eby odwróciæ uwagê od karawany, trzeba bez przerwy nadawaæ na psy.

Data: 2009-08-16 07:43:01
Autor: farciarz
Bo zasi³ki by³y za niskie....
On Aug 16, 8:38 am, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "farciarz" <trs...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:386b9eaf-e481-4292-8076-6c321456f060f37g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

-- -- -- -- -

Ale ¿eby odwróciæ uwagê od karawany, trzeba bez przerwy nadawaæ na psy.

na tym to ja sie nie znam, Z daleka slysze tylko te ujadanie, jak sie
echem odbija i niesie po atlantyku do stanow.

Data: 2009-08-16 15:15:18
Autor: bolek
Bo zasi³ki by³y za niskie....

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ba1234c9-ab1a-483d-8255-5428e8ed1b0ck30g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

S³usznie Polacy stracili tylko psy ³añcuchowe.
I kto tu jest krzykliwy ?
Najwiêksz± zadymê robi± ci co maj± krew na rêkach.

Bo zasi³ki by³y za niskie....