Boża sprawiedliwość go dopadła!

Data: 2011-08-05 21:01:57
Autor: Zennon
Boża sprawiedliwość go dopadła!
Sumienie go zagryzło na śmierć, za krzywdę Anety Krawczyk. Jest jeszcze sprawiedliwość na tym świecie. Módlmy się za duszę potępionego.

Zennon

Data: 2011-08-05 19:22:59
Autor: Hans Kloss
Boża sprawiedliwo¶ć go dopadła!
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Sumienie go zagryzło na ¶mierć, za krzywdę Anety Krawczyk.

Obwinianie leppera za to że jaka¶ szmata nie wie nawet kto jest ojcem je
dziecka uważam za spor± ekstrawagancję. Nawet jeżeli ow± szmatę posuwał.
J-23

Data: 2011-08-05 21:18:08
Autor: abc
Boża sprawiedliwo¶ć go dopadła!
Nie wiemy czy Lepper rzeczywi¶cie popełnił samobójstwo.

Zaraz po ¶mierci każda dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sad
szczegółowy. Na sadzie szczegółowym dusza jest s±dzona ze wszystkiego, a
więc z my¶li, słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie
zatwierdzony na s±dzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnatrz
wyroku na s±dzie szczegółowym.

Po s±dzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
¶miertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli za¶ jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jaki¶
grzech powszedni, albo jaka¶ nie odpokutowana.karę doczesna dostaje się do
czy¶ćca.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-08-05 21:34:46
Autor: pluton
Boża sprawiedliwo¶ć go dopadła!
Nie wiemy czy Lepper rzeczywi¶cie popełnił samobójstwo.

Popelnil, popelnil. A jego ostatnie slowa to byly :
"Kolego Ziobro, ja nic nie zeznam, przysiegam!!!"

Nullification

Data: 2011-08-05 21:40:38
Autor: abc
Boża sprawiedliwo¶ć go dopadła!
Nie wiemy czy Lepper rzeczywi¶cie popełnił samobójstwo.

Popelnil, popelnil. A jego ostatnie slowa to byly :
"Kolego Ziobro, ja nic nie zeznam, przysiegam!!!"

Byłe¶ przy tym?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-08-05 21:47:11
Autor: pluton
Boża sprawiedliwo¶ć go dopadła!

> Popelnil, popelnil. A jego ostatnie slowa to byly :
> "Kolego Ziobro, ja nic nie zeznam, przysiegam!!!"

Byłe¶ przy tym?

Jak Antoni przy dwoch wstrzasach.

Nullification

Boża sprawiedliwość go dopadła!