Boże Narodzenie

Data: 2011-11-10 12:36:29
Autor: MarekZ
Boże Narodzenie
Ja pierdzielę, z Multibanku dostałem już życzenia świąteczne i noworoczne, razem z jakimś katalogiem partnerów, którego druk mało nie kosztował, a który i tak od razu wywalę do śmieci. Nie potrzebuję takich przesyłek, ani jako klient, ani jako akcjonariusz. :]

Dobrze przynajmniej, że są pierwsi! :D

Data: 2011-11-10 06:24:17
Autor: luc
Bo¿e Narodzenie
On 10 Lis, 12:36, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
[...]

Heh, myślałem, że przedłużkę KK AQ podesłali w jakimś przebajerzonym
pakiecie, a tu makulatura...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-10 15:53:50
Autor: MarekZ
Boże Narodzenie
Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bc47da41-e598-4d2e-95fe-649eb5f1f77c@l24g2000yqm.googlegroups.com...

Heh, myślałem, że przedłużkę KK AQ podesłali w jakimś przebajerzonym
pakiecie, a tu makulatura...

Jestem tylko ciekawy ile mi tego gówna przyślą, bo mam aż 6 kart, które pod to podpadają (4 główne i 2 dodatkowe). Na razie przyszły 2 sztuki.

Data: 2011-11-10 07:32:54
Autor: luc
Bo¿e Narodzenie
On 10 Lis, 15:53, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "luc" <bana...@gmx.net> napisał w wiadomości grup

> [...]

Jestem tylko ciekawy ile mi tego gówna przyślą, bo mam aż 6 kart, które pod
to podpadają (4 główne i 2 dodatkowe). Na razie przyszły 2 sztuki.

To garnitur od Zienia będziesz miał za darmo? ;-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-10 11:39:22
Autor: Olgierd
Bo¿e Narodzenie
On Thu, 10 Nov 2011 12:36:29 +0100, MarekZ wrote:

Ja pierdzielę, z Multibanku dostałem już życzenia świąteczne i
noworoczne, razem z jakimś katalogiem partnerów, którego druk mało nie
kosztował, a który i tak od razu wywalę do śmieci.

Fakt, wydawnictwo imponujące -- nie wyrzucaj, można sobie na półce postawić.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2011-11-10 12:42:04
Autor: Kamil Joñca
Bo¿e Narodzenie
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

Ja pierdzielê, z Multibanku dosta³em ju¿ ¿yczenia ¶wi±teczne i
noworoczne, razem z jakim¶ katalogiem partnerów, którego druk ma³o nie

Te¿ wczoraj dosta³em.  Bez sensu kompletnie.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie

Data: 2011-11-10 14:17:05
Autor: Tomasz Chmielewski
Boże Narodzenie
On 10.11.2011 12:36, MarekZ wrote:
[...]

Tak, jakby przez cale zycie zamiast kazdej takiej przesylki czlowiek dostal 0.5 zl przelewu na konto, problem ZUS i emerytur w zasadzie bylby rozwiazany...

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-11-11 01:15:04
Autor: Animka
Boże Narodzenie
W dniu 2011-11-10 12:36, MarekZ pisze:
[...]

Może w ten sposób się żegnają?

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-11-11 11:17:06
Autor: MarekZ
Boże Narodzenie
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j9hqd5$lhg$1@node2.news.atman.pl...

Może w ten sposób się żegnają?

Oni bankrutujÄ…, czy ja umieram? :)

Data: 2011-11-11 15:22:37
Autor: Animka
Boże Narodzenie
W dniu 2011-11-11 11:17, MarekZ pisze:
Użytkownik "Animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup

Może w ten sposób się żegnają?

Oni bankrutujÄ…, czy ja umieram? :)

Milenium ma byc przejęte przez inny bank.

animka

Data: 2011-11-11 20:46:29
Autor: Andrzej Kubiak
Boże Narodzenie
Dnia Fri, 11 Nov 2011 15:22:37 +0100, Animka napisa³(a):

W dniu 2011-11-11 11:17, MarekZ pisze:
U¿ytkownik "Animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisa³ w wiadomo¶ci grup
Mo¿e w ten sposób siê ¿egnaj±?
Oni bankrutuj±, czy ja umieram? :)
Milenium ma byc przejête przez inny bank.

A zwi±zek powy¿szego z tematem w±tku?

AK

Boże Narodzenie