Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.

Data: 2015-08-28 16:48:05
Autor: martun
Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i unowocześnił. Co radzicie?
I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

Data: 2015-08-28 13:14:55
Autor: Pszemol
"martun" <martinos7s@wp.pl> wrote in message news:55e074a8$0$8373$65785112news.neostrada.pl...
Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi
żebym zerwał i unowocześnił. Co radzicie?

A dlaczego kwestie gustów powierzasz ludziom obcym,
którzy w Twoim domu mieszkać nie będą?
Pogadaj ze swoją rodziną, z domownikami, i zróbcie
co siÄ™ WAM podoba.

Chyba że to nie do mieszkania a dom na handel, do odsprzedania.

Data: 2015-08-29 16:21:32
Autor: Ikselka
Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Dnia Fri, 28 Aug 2015 16:48:05 +0200, martun napisa³(a):

Kupi³em dom i mam boazerie w domu, du¿o osób mi mówi ¿ebym zerwa³ i unowocze¶ni³.

Boazeria a boazeria to ró¿nica - je¶li tzw angielska, to bym j± z zachwytem
zostawi³a i pielêgnowa³a (ale watpiê, czy o tak± chodzi), a je¶li z
listewek, to bym zerwa³a, bo co siê pod takimi listewkami schowaæ mog³o
przez lata... no i listewki passe s±.

Co radzicie?
I jakbym zrywa³ to co zamiast niej ??

Tynk i farba albo... boazeria angielska - tzw "unowocze¶nianie"
niekoniecznie zawsze jest lepsze i ³adniejsze, czasem warto siêgn±æ w
przesz³o¶æ, a i istniej± rzeczy ponadczasowe :-)

Data: 2015-08-29 12:09:28
Autor: Pszemol
Boazeria - zrywaæ ?? czy zostawiæ ???.
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1fbodq1gkk3vr.132xj182w8uv1$.dlg40tude.net...
[...]

Typowa dyskusja o gustach i modzie.
Ka¿dy powinien urz±dzaæ swój dom tak jak JEMU siê podoba
i nie powinno mieæ znaczenia ¿e co¶ jest "passe" w opinii
kogo¶ innego - takie stadne zachowania i pod±¿anie za mod±
zawsze mnie ¶mieszy³y...

Data: 2015-08-29 20:19:15
Autor: Qrczak
Boazeria - zrywaæ ?? czy zostawiæ ???.
Dnia 2015-08-29 19:09, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
[...]

Niby tak, ale zaraz obok dyskusja na temat klimy na tysi±c piñcet postów...

dziwny jest ten ¶wiat

Data: 2015-08-29 13:24:58
Autor: Pszemol
"Qrczak" <qr@qrnik.pl> wrote in message news:55e1f7a3$0$27518$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-)
bo tam argumenty by³y bardzo humorystyczne i pseudo-racjonalne :-)

Data: 2015-08-29 22:25:48
Autor: Ikselka
Boazeria - zrywaæ ?? czy zostawiæ ???.
Dnia Sat, 29 Aug 2015 20:19:15 +0200, Qrczak napisa³(a):

Otó¿ to, Qrko, otó¿ to 3-)

Data: 2015-08-29 15:28:33
Autor: Pszemol
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:9d53wdclcvcr.ynb4eb4es83z$.dlg40tude.net...
[...]

Tam by³o co¶ o gustach albo passe?
Czy o Twojej nieumiejêtno¶ci obs³ugi klimy automatycznej?

Data: 2015-08-30 10:43:50
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 29 Aug 2015 20:19:15 +0200, Qrczak napisał(a):
Dnia 2015-08-29 19:09, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
takie stadne zachowania i podążanie za modą
zawsze mnie śmieszyły...

Niby tak, ale zaraz obok dyskusja na temat klimy na tysiąc pińcet postów...

Otóż to, Qrko, otóż to 3-)

Tam było coś o gustach albo passe?
Czy o Twojej nieumiejętności obsługi klimy automatycznej?

Tam było o stadnych zachowaniach i podążaniu za modą. --
XL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-08-30 11:15:12
Autor: Pszemol
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:mrufn9$6hf$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

No popatrz, nie zauważyłem...
Bo ja dyskutowałem o tym co może a czego nie może klima
w aucie w kontekście technicznym. Zupełnie moda mnie
w kwestii klimatyzacji nie interesuje :-)

Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.