Bobcats - średnio to widzę.

Data: 2011-06-14 08:43:51
Autor: Leszczur
Bobcats - średnio to widzę.
Jordan właśnie oznajmił światu, że picki Bobków w najbliższym drafcie
(dla przypomnienia to numery: 9, 19 i 39) będą krytyczne dla dalszych
losów drużyny.
Czy ktoś mu może uświadomił, że to jest bardzo slaby draft i jeśli
efekty mają być krytyczne to ja bym już zaczął szukać frajera gotowego
kupić coś od MJ'a tylko po to, żeby się móc tym potem chwalić przed
znajomymi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-06-16 13:30:45
Autor: wiLQ
Bobcats - średnio to widzę.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jordan właśnie oznajmił światu, że picki Bobków w najbliższym drafcie
(dla przypomnienia to numery: 9, 19 i 39) będą krytyczne dla dalszych
losów drużyny.

Beda krytyczne poniewaz wprowadza druzyne w stan krytyczny ;-)

Czy ktoś mu może uświadomił, że to jest bardzo slaby draft

IMHO slabosc draftu nie polega na tym, ze nie bedzie w nim zadnych
dobrych/solidnych graczy... tylko, ze na dzis nie wiadomo kto to bedzie.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-06-16 04:36:26
Autor: Leszczur
Bobcats - średnio to widzę.
On 16 Cze, 14:30, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]
> losów drużyny.

Beda krytyczne poniewaz wprowadza druzyne w stan krytyczny ;-)

:-D

> Czy ktoś mu może uświadomił, że to jest bardzo slaby draft

IMHO slabosc draftu nie polega na tym, ze nie bedzie w nim zadnych
dobrych/solidnych graczy... tylko, ze na dzis nie wiadomo kto to bedzie.

Powiadam Wam: Jimmer Fredette! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Bobcats - średnio to widzę.