Bobki na sprzedaz...

Data: 2009-05-23 04:50:21
Autor: Leszczur
Bobki na sprzedaz...
Chodzcie zrobimy zrzutke i kupimy druzyne? Odpuscimy jeden sezon w
kiperze i 600M$ sie zwolni.
Chociaz w obecnych trudnych czasach polowa powinna wystarczyc. Ale od
razu mowie - Jordan musi odejsc :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-24 23:02:04
Autor: wiLQ
Bobki na sprzedaz...
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Chodzcie zrobimy zrzutke i kupimy druzyne? Odpuscimy jeden sezon w
kiperze i 600M$ sie zwolni.

Na tej zasadzie to sam mozesz ich kupic ;-)

Ale od razu mowie - Jordan musi odejsc :-)

I moze jeszcze wywalisz go osobiscie? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-25 23:52:07
Autor: L'e-szczur
Bobki na sprzedaz...
On 24 Maj, 23:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Chodzcie zrobimy zrzutke i kupimy druzyne? Odpuscimy jeden sezon w
> kiperze i 600M$ sie zwolni.

Na tej zasadzie to sam mozesz ich kupic ;-)

No nie - nie mam az tylu dolarow w Monopoly ;-)

> Ale od razu mowie - Jordan musi odejsc :-)

I moze jeszcze wywalisz go osobiscie? ;-)

A jak myslisz - dlaczego w przyszlym tygodniu zaczynam kurs golfa?
Spotkamy sie przy 17 dolku, pogadamy, strzele hole-in-one i
rozstaniemy jak przyjaciele ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-26 00:59:26
Autor: sooobi
Bobki na sprzedaz...

> I moze jeszcze wywalisz go osobiscie? ;-)

A jak myslisz - dlaczego w przyszlym tygodniu zaczynam kurs golfa?

Bo przechodzisz kryzys wieku sredniego?:P

pzdr

Data: 2009-05-26 01:34:40
Autor: L'e-szczur
Bobki na sprzedaz...
On 26 Maj, 09:59, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A jak myslisz - dlaczego w przyszlym tygodniu zaczynam kurs golfa?

Bo przechodzisz kryzys wieku sredniego?:P

Nieeeeee. Na kryzys wieku sredniego planuję inne lekarstwo - Audi
A5 ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-26 01:36:18
Autor: sooobi
Bobki na sprzedaz...
On 26 Maj, 10:34, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Bo przechodzisz kryzys wieku sredniego?:P

Nieeeeee. Na kryzys wieku sredniego planuję inne lekarstwo - Audi
A5 ;-)

Audi feee mazda to jest samochod, no albo volvo:)

pzdr

Data: 2009-05-26 02:07:35
Autor: L'e-szczur
Bobki na sprzedaz...
On 26 Maj, 10:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Nieeeeee. Na kryzys wieku sredniego planuję inne lekarstwo - Audi
> A5 ;-)

Audi feee mazda to jest samochod, no albo volvo:)

Nie jestem fanem Mazdy. Volvo juz predzej. Takie S80 to zupelnie fajny
kawalek traktora. Tylko, ze od jakiegos czasu pakuja do nich silniki
Peugeota....
Audi ma za to zupelnie fajna linie. Nawet zwykle A4 jest OK. A masz
jeszcze Q5, Q7 no i marzenie A5 - jedyny idealny samochod ktory nie
nazywa sie AstonMartin :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-26 01:38:36
Autor: sooobi
Bobki na sprzedaz...

> Bo przechodzisz kryzys wieku sredniego?:P

Nieeeeee. Na kryzys wieku sredniego planuję inne lekarstwo - Audi
A5 ;-)

Juz planujesz swoj kryzys? Niezle:)

Data: 2009-05-26 02:07:54
Autor: L'e-szczur
Bobki na sprzedaz...
On 26 Maj, 10:38, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Nieeeeee. Na kryzys wieku sredniego planuję inne lekarstwo - Audi
> A5 ;-)

Juz planujesz swoj kryzys? Niezle:)

Na takie lekarstwo trzeba sie przygotowywac latami ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Bobki na sprzedaz...