Bobr ogolony

Data: 2012-06-24 21:53:59
Autor: sowa
Bobr ogolony
witam,
i po Bobrowym...
zal z konca imprezy zdecydowanie zaglusza
krysztalowy kufelek:).

sie fotki pewnie jakies pokaza, a
Maksiu obiecal zmontowac obrazki ruchome -- choc szalu pewnie
nie bedzie - material zrodlowy dostal ode mne ;D

nieobecnym dziekuje za zmniejszenie konkurencji:P
i ... szkoda, ze Was nie bylo!

zbigi przekonal, nie tylko mnie, do koz, kozeczek...
i zamowienia polecialy;)

aha, pogoda beznadziejna
a organizacja do dupy!

--
sowa czyHa

Data: 2012-06-24 22:33:40
Autor: Magic
Bobr ogolony
sowa napisał(a):
witam,
i po Bobrowym...
zal z konca imprezy zdecydowanie zaglusza
krysztalowy kufelek:).

Deske odbierz :-p
Było miło i miło, dziękuję Czarkowi i Maksiowi za onanizacje, Kristosowi za motur i nie pobicie mnie gdy zobaczył tylny laczek ;), a wszystkim obecnym za obecność - było jak zwykle zajebiaszczo zobaczyć Wasze pysie. Wyroby z kóz faktycznie zacne !
Tekst imprezy (jak dla mnie):
- Panna Młoda przyszła !
- Na grilla z niÄ… !

;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-25 08:52:17
Autor: Magic
Bobr ogolony
W dniu 2012-06-24 22:33, Magic pisze:
sowa napisał(a):
witam,
i po Bobrowym...

Foty: http://www.bobrowy.riders.pl/galeria/36-rajd-bobrowy-2012-sabina-wiktor.html
i kilka moich https://picasaweb.google.com/Magic2OOzone/BoberV
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-25 09:29:43
Autor: Roman Niewiarowski
Bobr ogolony
W dniu 2012-06-25 08:52, Magic pisze:

Foty:
http://www.bobrowy.riders.pl/galeria/36-rajd-bobrowy-2012-sabina-wiktor.html

foty martwych bobrow? bez sensu.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-25 11:44:02
Autor: Magic
Bobr ogolony
Roman Niewiarowski napisał(a):
W dniu 2012-06-25 08:52, Magic pisze:

Foty:
http://www.bobrowy.riders.pl/galeria/36-rajd-bobrowy-2012-sabina-wiktor.html

foty martwych bobrow? bez sensu.

Możesz skłamać ;)
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-25 12:48:07
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Bobr ogolony
W dniu 25.06.2012 08:52, Magic pisze:
W dniu 2012-06-24 22:33, Magic pisze:
 sowa napisaĹ‚(a):
[...]

Jakimś cudem znowu się udało ;)
A ta zielonkawa bestia na kółkach to był najczęściej fotografowany obiekt w okolicy. 400kg prawdziwej pasji.

Dzięki obecnym za obecność, do zobaczenia za rok.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska

Radix lecti

Data: 2012-06-25 14:04:11
Autor: Mari@
Bobr ogolony
W dniu 2012-06-25 12:48, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

A ta zielonkawa bestia na kółkach to był najczę¶ciej fotografowany
obiekt w okolicy. 400kg prawdziwej pasji.
*** Dobrze pamiętam, że parę ładnych lat temu był artykuł w ¦M o tym sprzęcie?

--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- +
+  Slow Rider & Road Lamer MC President  +

Data: 2012-06-25 15:33:08
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Bobr ogolony
W dniu 25.06.2012 14:04, Mari@ pisze:
[...]

Był. Niewykluczone, że paręna¶cie lat temu nawet.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów

Data: 2012-06-25 15:34:29
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Bobr ogolony
W dniu 25.06.2012 15:33, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
[...]

Shit. 50% poprzedniej sygnaturki jest nieaktualne.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska

I will not mock Mrs. Dumbface.

Data: 2012-06-25 15:46:33
Autor: sowa
Bobr ogolony
W dniu 2012-06-25 15:34, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

Shit. 50% poprzedniej sygnaturki jest nieaktualne.

czyli ta wieksza polowa? :P

Ty sie sygnaturkami nie lansuj tylko film poka

--
sowa czyHa

Data: 2012-06-27 08:30:00
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Bobr ogolony

A, masz: http://www.youtube.com/watch?v=mZvPbUMmess

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
placeholder

Data: 2012-06-25 22:56:53
Autor: Magic
Bobr ogolony
W dniu 2012-06-25 14:04, Mari@ pisze:
[...]

Proszsz ...
http://www.motocykl-online.pl/testy/Harley_Davidson_Electra_Glide_Classic_vs_Potwor

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-25 23:01:30
Autor: Monster
Bobr ogolony
W dniu 2012-06-25 22:56, Magic pisze:
[...]

Był jeszcze jeden,dużo wcze¶niej bez porównywania z czymkolwiek.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-25 23:07:20
Autor: Kuczu
Bobr ogolony
W dniu 2012-06-25 23:01, Monster pisze:
[...]

*** Dobrze pamiętam, że parę ładnych lat temu był artykuł w ŚM o tym
sprzęcie?

Proszsz ...
http://www.motocykl-online.pl/testy/Harley_Davidson_Electra_Glide_Classic_vs_Potwor

Był jeszcze jeden,dużo wcześniej bez porównywania z czymkolwiek.

  Tak, w pierwszej wersji pisma "Motocykl". Jakos na poczatku lat 90.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-26 08:08:07
Autor: Magic
Bobr ogolony
[...]

Co za upierdliwiec, no.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-26 17:35:42
Autor: Monster
Bobr ogolony
W dniu 2012-06-26 08:08, Magic pisze:
[...]

Pamięciom siem chwalem i że już dawno czytać potrafiłem:-)
Artykuł był ciekawy bo napisany jeszcze za życia konstruktora,teraz to chyba wnuczek powozi czy do ludzi poszła?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-25 17:56:42
Autor: Sir Piernik
Bobr ogolony
"Mad Max" pisze:
....>8
Dzięki obecnym za obecność, do zobaczenia za rok.

Nie wkurzajcie mnie :(

Pozdrawiam z Kosowa
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-06-25 20:49:05
Autor: Monster
Bobr ogolony

Data: 2012-06-26 00:48:49
Autor: Gawron
Bobr ogolony
On 24 Cze, 21:53, sowa <mojmailfii...@pocztana.onet.pl> wrote:
witam,
i po Bobrowym...
zal z konca imprezy zdecydowanie zaglusza
krysztalowy kufelek:).

Oddawaj kufelek oszuscie! Taki byl deal!

Max, Czarek, jeszcze raz wielkie dzieki!

Gawron
AT

Data: 2012-07-17 15:18:30
Autor: sowa
Bobr ogolony
W dniu 2012-06-24 21:53, sowa pisze:
witam,
i po Bobrowym...

reminescencje:
http://www.youtube.com/watch?v=gAo9wWkqejM

p.s.
estetow lojalnie uprzedzam, ze w dupie mam estetyke, kadrowanie,
budowanie planow czy napiecia :-P

--
sowa czyHa

Data: 2012-07-17 13:20:30
Autor: AZ
Bobr ogolony
On 2012-07-17, sowa <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote:

reminescencje:
http://www.youtube.com/watch?v=gAo9wWkqejM

p.s.
estetow lojalnie uprzedzam, ze w dupie mam estetyke, kadrowanie,
budowanie planow czy napiecia :-P

Ja pierdole, XXI wiek a nie stac Cie na kamerke nagrywajaca w kolorze?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 15:57:51
Autor: sowa
Bobr ogolony
W dniu 2012-07-17 15:20, AZ pisze:

Ja pierdole, XXI wiek a nie stac Cie na kamerke nagrywajaca w kolorze?

a bo mam czarny monitor :P
walsienacyce...

--
sowa czyHa

Data: 2012-07-17 16:43:58
Autor: Monster
Bobr ogolony
W dniu 2012-07-17 15:57, sowa pisze:
W dniu 2012-07-17 15:20, AZ pisze:

Ja pierdole, XXI wiek a nie stac Cie na kamerke nagrywajaca w kolorze?

a bo mam czarny monitor :P
walsienacyce...

Co za różnica i tak wszystko było zielone.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-17 22:29:31
Autor: MrGlub
Bobr ogolony
On Tue, 17 Jul 2012 16:43:58 +0200, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Co za różnica i tak wszystko było zielone.

To nie palcie tyle:-P

--
MrGlub
NC700X na wrotkach

Data: 2012-07-17 17:24:04
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Bobr ogolony
W dniu 17.07.2012 15:18, sowa pisze:
[...]

Wzruszyłem się.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
placeholder

Data: 2012-07-17 23:36:04
Autor: sowa
Bobr ogolony
W dniu 2012-07-17 17:24, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

Wzruszyłem się.

Ty to wiesz jak podejsc ;)

--
sowa czyHa

Data: 2012-07-22 16:20:19
Autor: Pali
Bobr ogolony
> [...]
http://www.youtube.com/watch?v=gAo9wWkqejM
p.s.
estetow lojalnie uprzedzam, ze w dupie mam estetyke, kadrowanie,

a gdzie jakies dialogi, momenty, akcje?
az tak nudno było?
Pali

Data: 2012-07-23 00:44:16
Autor: sowa
Bobr ogolony
W dniu 2012-07-22 16:20, Pali pisze:

a gdzie jakies dialogi, momenty, akcje?

dialogi marne,
momenty chwaly byly,
a akcje? nie wymagajmy za wiele ;)

az tak nudno było?

strasznie, z roku na rok gorzej.

--
sowa czyHa

Data: 2012-07-25 20:30:20
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Bobr ogolony
W dniu 23.07.2012 00:44, sowa pisze:
[...]

I taką tendencję postaramy się utrzymać.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
placeholder

Bobr ogolony