Bobrowy

Data: 2009-06-21 21:12:52
Autor: newrom
Bobrowy
On Sun, 21 Jun 2009 16:41:45 +0200, "Easy" <easy@motocykle.nospam.org>
wrote:

No to jak widze nowego watku nie ma,  cos tam ktos napomknol....

Max i ekipa - wielkie dzieki!

Ogromne dzieki, onanizatorom i ludziom ktorym sie chcialo przyjechac i
fajnie bawic.
A za rok znow planuje wygrac ten rajd (jak co rok planuje ;>).

pozr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-06-22 20:45:42
Autor: Zefir
Bobrowy
wrote:

No to jak widze nowego watku nie ma,  cos tam ktos napomknol....

Max i ekipa - wielkie dzieki!

Ogromne dzieki, onanizatorom i ludziom ktorym sie chcialo przyjechac i
fajnie bawic.

My również dziękujemu Maxowi, Czarkowi, Zbigiemu i wszystkim pozostałym organizatorom oraz uczestnikom tej niecnej imprezy :).
Widoki super, zabytki super, pytanie na punkcie o jakieś badyle - do dupy :p, pogoda super. I to nie prawda, że wyjebałem się na mokrym, zwłaszcza, że prawie nie padało :).
Ale najważniejsza moja refleksja jest taka: W przypadku problemów z otwarciem kufra, należy, zanim się użyje WD40, noża, patyka, zanim dokona się prób otwarcia w pozycji horyzontalnej jak i wertykalnej (kufra, nie otwierających), z użyciem dwóch lub w porywach do czterech osób, zanim wykona się te wszystkie czynności, należy zwrócić uwagę na napis "Press" umieszczony przez producenta na zamknięciu kufra. Wbrew pozorom, nie został on tam umieszczony przypadkowo :D.

A za rok znow planuje wygrac ten rajd (jak co rok planuje ;>).

Musisz zmienić plany, na za rok to ja już zaplanowałem i do kajaka nie wpuszczę :P.

--
Pzdr.
Zefir

Bobrowy