Bobrowy

Data: 2009-06-22 13:48:07
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Bobrowy
Easy pisze:
No to jak widze nowego watku nie ma,  cos tam ktos napomknol....

Max i ekipa - wielkie dzieki!
Ubawiłam sie jak daaawno juz nie.
Deszcz do Wlenia tylko od Boleslawca, droga powrotna praktycznie na sucho nie liczac kilku kropelek symbolicznie zaznaczajacych swoja obecnosc.

Droga powrotnia nieco wolna, ale ja tak lubie wiec bylo super. Tym razem nikt mnie nie chciał zabic po drodze, wiec ok.
Do zielonej wjechałam, zdązyłam wstawic sprzeta przy pomocy męza do garazu i luneło... ale dosłownie oberwanie chmury.

Dzieki i do zobaczenia na Bunkrze

Tenteges, to i ja słówko. Impreza do dupy, organizacja pod psem, brak ciepłej wody, ulewne deszcze i coś tam jeszcze. Muza dudniąca całą dobę. Bufet otwarty od 11. Dialogi słabe. Pocachontasy oziębłe. Nuda.

A tak serio, to i ja podziękuję: obecnym za przybycie mimo kłamliwych i oszczerczych prognoz pogody sączonych w ich uszy przez wiadome, jak zawsze wrogie siły. Współorganizatorom za współudział (Zbigiemu szczególnie). Pogodzie za sobotę i sporą część niedzieli.

Ciąg dalszy niewątpliwie nastąpi.
--
Krzysztof 'Mad Max' Laska                      __| _ \__  /_ |_ |   \   \
http://www.madmax.riders.pl                   (_ | __/   /   |  | (  |(  |

Data: 2009-06-22 07:12:34
Autor: majek
Bobrowy