Bobry sa temu winne.

Data: 2010-05-25 03:57:03
Autor: Marek
Bobry sa temu winne.
Minister powiedzial, ze przyczyna niepowodzen rzadu sa bobry, ktore
ryja w ziemi i powoduja rozmakanie walow.

Data: 2010-05-25 13:00:20
Autor: raff
Bobry sa temu winne.
Marek pisze:
Minister powiedzial, ze przyczyna niepowodzen rzadu sa bobry, ktore
ryja w ziemi i powoduja rozmakanie walow.

Bo bobry nie ogladaja TVNu i nie sa podatne na propagande politykow Platformy.

R.

Data: 2010-05-25 13:06:05
Autor: Grzegorz Z.
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 13:00:20 +0200, raff napisał(a):

Marek pisze:
Minister powiedzial, ze przyczyna niepowodzen rzadu sa bobry, ktore
ryja w ziemi i powoduja rozmakanie walow.

Bo bobry nie ogladaja TVNu

Za to wszyscy picowcy udzielający się na psp karnie i w terminie opłacają
comiesięczne składki "telewizji n".

A z tymi bobrami że ryją nory to prawda. Poczytaj sobie o bobrach.

Bóbr ma powiedzieć "przepraszam, nie wiedziałem że to wał" ? --

Data: 2010-05-25 13:11:05
Autor: raff
Bobry sa temu winne.

Marek pisze:
[...]

Czyli przez bobry mamy powodz.

R.

Data: 2010-05-25 13:14:38
Autor: Grzegorz Z.
Bobry sa temu winne.

Marek pisze:
[...]

Powódź mamy przez PO, przez rząd i przez Tuska.

Data: 2010-05-25 13:23:30
Autor: raff
Bobry sa temu winne.

Marek pisze:
[...]

Przeciez rzady Tuska to same wały, to nie rozumiem :/

R.

Data: 2010-05-25 13:50:24
Autor: konserwator
Bobry sa temu winne.

Marek pisze:
[...]

no nie wiem..
ale jakby ten bobr byl z PO to chyba by walow nie rozkopywal?
jak myslisz? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-25 13:54:00
Autor: Grzegorz Z.
Bobry sa temu winne.

Marek pisze:
[...]

Przecież napisałem - są z PO. Rząd daje im ciche przyzwolenie. Zapewne
załatwiają to z Tuskiem pod stołem, jak zwykle zresztą. Jarosław trzymałby bobry pod butem i nie byłoby powodzi.

Data: 2010-05-25 13:57:58
Autor: awe
Bobry sa temu winne.

Marek pisze:
[...]

-- -- -- -- --
nie prawda to wina wrobelkow. nie powinny stapac swoimi nozkami po walach bo wzbudzaja wibracje
awe

Data: 2010-05-25 13:54:57
Autor: Grzegorz Z.
Bobry sa temu winne.

Marek pisze:
[...]

Całe szczęście że kaszaloty nie są słodkowodne.

Data: 2010-05-25 13:22:27
Autor: Piotr
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 03:57:03 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Minister powiedzial, ze przyczyna niepowodzen rzadu sa bobry, ktore
ryja w ziemi i powoduja rozmakanie walow.

Bobry?! ;-)
Bobry tu mu ryją we łbie durniowi jednemu... Boszz, jakich my mamy jołopów
w rządzie, to też jakiś psychiatra? Niech ktoś temu durniowi powie, że bóbr nie ryje nor w wałach i potrzebuje
czystej wody do życia.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-25 13:25:35
Autor: PaPi
Bobry sa temu winne.
[...]

Idz Piotrus na spacer sie przejdz to sie dotlenisz.

http://pl.wikipedia.org/wiki/B%C3%B3br_europejski
"Kopie nory w brzegach rzek oraz wałach przeciwpowodziowych lub w brzegach jezior."

Data: 2010-05-25 13:32:21
Autor: Grzegorz Z.
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 13:25:35 +0200, PaPi napisał(a):

[...]

Cholerna lewacko-ubecka wikipedzia! Znowu jest przeciwko Polsce, polskim patriotom i picowi!

Data: 2010-05-25 13:33:41
Autor: Piotr
Bobry sa temu winne.
[...]

Może ty sie przejdź, bo czytanie wiki cię przerasta? Bóbr wykopie sobie
norę na brzegu, bo taka jego natura, nie wybiera specjalnie wałów ani ich
nie rozkopuje, choćby dlatego, że unika uregulowanych rzek. Ja rozumiem, że
dureń, jak i ty, sobie wiki poczytał i tyle jego wiedzy.
Aaa i w której z rzek (na odcinku na ktorym wylały) żyją bobry? :-)
Piotr

Data: 2010-05-25 13:34:50
Autor: Grzegorz Z.
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 13:33:41 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Ani tym bardziej ich nie omija.

Data: 2010-05-25 13:41:49
Autor: raff
Bobry sa temu winne.
Grzegorz Z. pisze:
[...]

No i sluszna jest strategia rzadu. Po co budowac waly, skoro i tak bobry rozkopiom :/

Sluzy poprzegryzają, poldery rozdrapią a zbiorniki retencyjne podziurawią jak sito.

Teraz calkowite olewanie budowy i utrzymania urzadzen hydrotechnicznych jest zrozumiale.

R.

Data: 2010-05-25 13:44:04
Autor: Grzegorz Z.
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 13:41:49 +0200, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Rząd PO daje ciche przyzwolenie bobrom na rozkopywanie wałów.

Gdyby rządził pic to bobry siedziały by cicho.

Data: 2010-05-25 13:46:33
Autor: raff
Bobry sa temu winne.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Tak Grzesiu, popierduj sobie smialo. Ja ide do jakiejs sensowniejszego zajecia.

R.

Data: 2010-05-25 14:01:34
Autor: awe
Bobry sa temu winne.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie rob z siebie cieciu idioty skonczonego. urzedas tlumaczy swoja indolencje a ty latasz po wsi i glupoty za nim opowiadasz. gdzie wy bekarty posocjalistyczne bylyscie robione po pijaku?
awe

Data: 2010-05-25 13:57:24
Autor: Grzegorz Z.
Bobry sa temu winne.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Że w wałach nory ryją rozpowiadamy głupoty?

Data: 2010-05-25 15:53:13
Autor: cirrus
Bobry sa temu winne.
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Coście sie tak uczepili tych biednych bobrów, winne bywaja też ptaki:
# I nie mogą one wypadać z listy kluczowych projektów. Mogą być skreślane z powodu opóźnień, ale nie wskutek arbitralnych decyzji polityków - jak w przypadku zbiornika retencyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim (woj. dolnośląskie, poszkodowane i w tym roku). Za rządów PiS wysiedlono pod jego budowę całą wieś, a potem... zamiast zbiornika zrobiono rezerwat ptactwa. #
Ze strony:
http://tiny.pl/htczx

--
stevep

Data: 2010-05-25 06:56:26
Autor: DJ MC Donald Musk
Bobry sa temu winne.
On 25 Maj, 15:53, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:18s9s3r7naux1.1bwg5mgbpr9rf$.dlg40tude.net...

> [...]

poszkodowane i w tym roku). Za rządów PiS wysiedlono pod jego budowę całą
wieś, a potem... zamiast zbiornika zrobiono rezerwat ptactwa. #

na pewno to bociany z tego rezerwatu waly przedziobaly (Jakby
Marszalek Bobr - Komorowski powiedziual...

Data: 2010-05-25 16:23:43
Autor: Piotr
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 06:56:26 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

na pewno to bociany z tego rezerwatu waly przedziobaly (Jakby
Marszalek Bobr - Komorowski powiedziual...

I jeden musiał "wydziobać" Stifa. Zasiewając mu tym samym jakiś
nieodgadniony, okołookrężnicowy niepokój.

Data: 2010-05-25 14:18:51
Autor: karwanjestdebilem
Bobry sa temu winne.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Gdyby rządził pic to bobry siedziały by cicho.

Tak jak picowski kandydat na prezydenta...

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-25 13:48:39
Autor: konserwator
Bobry sa temu winne.

Użytkownik "raff" <patagonia5515@onet.pl> napisał w wiadomości news:htgd1u$msi$1news.onet.pl...
Grzegorz Z. pisze:
[...]

cholerne te bobry...
na pewno sa z PiSu! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-25 14:01:27
Autor: PaPi
Bobry sa temu winne.
No i sluszna jest strategia rzadu. Po co budowac waly, skoro i tak bobry
rozkopiom :/

Budowa i utrzymanie walow to zadania samorzadow lokalnych. Nie ma nic do tego rzad, ktory za to jest odpowiedzialny posrednio (bo bezposrednio Regionalne Zarzadu Gospodarki Wodnej) za budowe zbiornikow retencyjnych itp. urzaden hydrotechnicznych.

Data: 2010-05-25 05:35:26
Autor: DJ MC Donald Musk
Bobry sa temu winne.
On 25 Maj, 14:01, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

tego rzad, ktory za to jest odpowiedzialny posrednio (bo bezposrednio
Regionalne Zarzadu Gospodarki Wodnej) za budowe zbiornikow retencyjnych

:-)))))))))))))))))))))))))
Jak nie wiesz to nie pisz...
Prawo wodne: http://www.prawowodne.pl/
Art. 2. 1. Zarządzanie zasobami wodnymi służy zaspokajaniu potrzeb
ludności, gospodarki, ochronie wód i środowiska związanego z tymi
zasobami, w szczególności w zakresie:
[...]
4) ochrony przed powodzią oraz suszą,

i dalej:
Art. 4. 1. Organami właściwymi w sprawach gospodarowania wodami są:
1) minister właściwy do spraw gospodarki wodnej,
2) Prezes Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej - jako centralny organ
administracji rządowej, nadzorowany przez ministra właściwego do spraw
gospodarki wodnej,
3) dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej - jako organ
administracji rządowej niezespolonej, podlegający Prezesowi Krajowego
Zarządu Gospodarki Wodnej,
4) wojewoda,
5) organy jednostek samorządu terytorialnego.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
wiec widac jasno, ze nie zadne tam "samorzady" tylko RZAD przez swoje
organa

Ile to POstwo musi sie naklamac zeby ludzi oglupic.....

Data: 2010-05-25 16:22:11
Autor: PaPi
Bobry sa temu winne.
W dniu 2010-05-25 14:35, DJ MC Donald Musk pisze:
On 25 Maj, 14:01, PaPi<1...@2.3>  wrote:
[...]

Zajadow dostaniesz.

Jak nie wiesz to nie pisz...

W odroznieniu od Ciebie jednak wiem.

[...]

Patrz 5.

wiec widac jasno, ze nie zadne tam "samorzady" tylko RZAD przez swoje
organa

G. widac.
Masz umyslowy biedaku :

http://www.infraeco.pl/pl/art/a_15167.htm?plik=349

"Zgodnie z obowiązującymi przepisami, zadania z zakresu ochrony prze-
ciwpowodziowej województwa realizuje Marszałek, za pośrednictwem odpowiednich jednostek. W przypadku województwa małopolskiego jednostką odpowiedzialną za zabezpieczenie przeciwpowodziowe jest Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych."

"Statutowa działalność MZMiUW w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
polega na realizacji:
8. Wydawania decyzji z upoważnienia Marszałka Województwa w zakresie
zapewnienia szczelności i stabilności wałów powodziowych. "

"W administracji Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych
w Krakowie znajduje się:
– 1016 km wałów przeciwpowodziowych wraz z urządzeniami towarzy-
szącymi,
– 3 492 km rzek i potoków istotnych dla rolnictwa, w tym uregulowanych
1432 km,
– 20 obiektów przepompowni melioracyjnych,
– 20 obiektów magazynów przeciwpowodziowych,
– 1 zbiornik retencyjny „Zesławice”. "

I z linka poczytaj sobie "Działania związane z ochroną przed powodzią"
strona 4.

A teraz o tym jak samorzady utrzymywaly waly przeciwpowodziowe:

http://inzynieria.com/geoinzynieria/cat/19/art/21024/nik-- waly-przeciwpowodziowe-nie-gwarantuja-bezpieczenstwa-mieszkancom

"Jak wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli, samorządy zaniedbują kontrole wałów przeciwpowodziowych, a strumienie, potoki i przydrożne rowy nie są w odpowiedni sposób utrzymywane. Raport ostrzega, że każda kolejna powódź może wywołać w Polsce duże straty."

I dalej :
http://samorzad.infor.pl/wiadomosci/artykuly/421599,mswia_5_mln_zl_na_ocene_stanu_walow_przeciwpowodziowych.html

"Ocenili także, że w Małopolsce połowa wałów powodziowych nie gwarantuje bezpieczeństwa mieszkańcom, a oba województwa nie mają "przemyślanej i realistycznej strategii, ani też planu ochrony przeciwpowodziowej".
"Z budżetu państwa co roku przekazywane są pieniądze na przeciwdziałanie zagrożeniom powodziowym w tym m.in. na modernizacje, naprawę wałów czy regulacje potoków. Problem w tym, że niektóre z wałów mają już 40 lat" - powiedziała PAP Woźniak. Jak dodała, ocena techniczna wałów ma odpowiedzieć na szereg pytań m.in., które trzeba wybudować od początku, a które wymagają kompleksowej modernizacji.
Rzeczniczka zaznaczyła również, że w sumie, od 2002 r. na ochronę terenów w dorzeczu Odry wydano 3,5 mld zł, ok. 250 mln przeznaczono dla górnej Wisły i ponad 800 mln zł na naprawę urządzeń melioracyjnych.
"Od 2002 do 2009 r. tylko w ramach "Programu dla Odry-2006" zmodernizowano i wybudowano ponad 152 km wałów przeciwpowodziowych, wyregulowano przeszło 880 km rzek i potoków i wyremontowano 12 jazów i pięć śluz żeglugowych. Wybudowano też siedem zbiorników retencyjnych, a na ponad 40 innych przeprowadzono prace konserwacyjne oraz budowlane" - dodała Woźniak.
Jak podkreśliła, podobne działania prowadzone są w dorzeczu górnej Wisły. W 2010 r. mają zostać m.in. rozbudowane 4 km wału przeciwpowodziowego Wisły w dolinie Janiszowskiej (woj. lubelskie), wybudowanych ma zostać 2,7 km nowych obwałowań wzdłuż Popradu w Muszynie (woj. małopolskie) oraz zabezpieczone mają być wały rzeki Nowy Breń i potok Zgórsko (woj. podkarpackie). "

Ile to POstwo musi sie naklamac zeby ludzi oglupic.....

http://samorzady.polska.pl/leksykon/index,Zadania_wlasne_jednostek_samorzadu_terytorialnego,id,421030.htm

Zadania wlasne samorzadow lokalnych na szczeblu gmin, powiatow i wojewodztw to OCHRONA PRZECIWPOWODZIOWA.

Data: 2010-05-25 07:53:34
Autor: DJ MC Donald Musk
Bobry sa temu winne.
On 25 Maj, 16:22, PaPi <1...@2.3> wrote:
W dniu 2010-05-25 14:35, DJ MC Donald Musk pisze:

Zadania wlasne samorzadow lokalnych na szczeblu gmin, powiatow i
wojewodztw to OCHRONA PRZECIWPOWODZIOWA.

"3. Przekazanie gminie, w drodze ustawy, nowych zadań własnych wymaga
zapewnienia koniecznych środków finansowych na ich realizację w
postaci zwiększenia dochodów własnych gminy lub subwencji. Przepis
art. 8 ust. 4 i 5 stosuje się odpowiednio."

Jezeli gminy nie dostaja kasy na waly to jak moga te waly reperowac?
a kto daje kase?
To jest ewidentnie wina Tuska!
ALabo daje kase gminom albo rzeki (te wieksze) reguluje rzad i RZGW!

Data: 2010-05-25 17:03:52
Autor: PaPi
Bobry sa temu winne.
Jezeli gminy nie dostaja kasy na waly to jak moga te waly reperowac?
a kto daje kase?

A kto to powiedzial ze nie dostaja ?
Dostaja.
Zakladajac calkowiecie teoretycznie, ze "rzad tuska nie dawal" to przed rzadem Tuska byl takiego jednego nieodrosnietego rzad.
On tez nie dawal ?

To jest ewidentnie wina Tuska!

Oczywiscie. Tak jak opady deszczu.

Data: 2010-05-25 14:17:52
Autor: raff
Bobry sa temu winne.
PaPi pisze:
[...]

Nie pieprz mi tu, kotus, glupot.

Bo za strategie odpowiada panstwo. Nie ma zadnego planu. Zrobiono prowizorke po tamtej powodzi i tak samo bedzie po tej.

Wszystkie urzadzenia i obiekty hydrotechniczne byly projektowane na mniejsza wode. A skoro tak, to trzebaby wszystko przemyslec na nowo. A kto ma sie tym zajac ?

Bedzie tak jak zwykle, za pare lat mamy powtorke.

R.

Data: 2010-05-25 13:55:31
Autor: PaPi
Bobry sa temu winne.
Może ty sie przejdź, bo czytanie wiki cię przerasta? Bóbr wykopie sobie
norę na brzegu, bo taka jego natura, nie wybiera specjalnie wałów ani ich
nie rozkopuje, choćby dlatego, że unika uregulowanych rzek.

Skoro mnie przerasta czytanie wikipedii to gdzie Ty o tym wyczytales ?

Ja rozumiem, że
dureń, jak i ty, sobie wiki poczytał i tyle jego wiedzy.
Aaa i w której z rzek (na odcinku na ktorym wylały) żyją bobry? :-)

http://www.nasza-wisla.com.pl/?mode=news&nid=108
Wisla w Warszawie

http://www.kurierlubelski.pl/wiadomosci/260390,bobry-uszkodzily-waly-przy-wisle-sluzby-ochrony-srodowiska,id,t.html
Wisla w Lublinie

"Nieszczelność wałów przeciwpowodziowych na Lubelszczyźnie to w dużej mierze efekt wzmożonej aktywności bobrów w pobliżu Wisły."
"Służby ochrony środowiska zezwoliły właśnie na odstrzał tych zwierząt w miejscach, gdzie istnieje poważne zagrożenie przerwania wałów."

Ale co tam moga wiedziec eksperci. Piotrus :-) to jest ekspert od wszystkiego przecie.
Dalej szukac czy przyznasz sie do swojego bledu ?

Data: 2010-05-25 05:01:55
Autor: DJ MC Donald Musk
Bobry sa temu winne.
On 25 Maj, 13:55, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

"Służby ochrony środowiska zezwoliły właśnie na odstrzał tych zwierząt w
miejscach, gdzie istnieje poważne zagrożenie przerwania wałów."

Czyli krawawy rzad Tuska - -przeciez te waly sa juz rozkopane i
odstrzal niczego nie zalatwi...
Co za Pojeby,,,,

Data: 2010-05-25 14:20:18
Autor: Piotr
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 13:55:31 +0200, PaPi napisał(a):

[...]

Z twojego linka:
"Od roku 2007-2008 populacja bobra nad Wisłą wydaje się być stabilna na
poziomie 72 – 76 rodzin w roku 2008."
Ja bym nie budował skali zagrożenia na tytułach prasowych, tym bardziej, że
taki bóbr się nie odszczeknie, więc łatwo na niego wszystko zwalić.
Ciekawym konferencji prasowej kiedy ten debil dobie się o lisach,
borsukach, kretach, nornicach, susłach... Ale bardzo cię przepraszam papusiu, i tego durnia, nie przyszło mi do
głowy, że inny dureń mu tam te bobry wpuścił.

Data: 2010-05-25 14:24:08
Autor: PaPi
Bobry sa temu winne.
Ale bardzo cię przepraszam papusiu, i tego durnia, nie przyszło mi do
głowy, że inny dureń mu tam te bobry wpuścił.

Piotrusiu. Czy to Ty sie wysmiewales z tego, ze bobry ryja w walach p.powodziowych czy ja ?

Data: 2010-05-25 05:42:02
Autor: DJ MC Donald Musk
Bobry sa temu winne.
On 25 Maj, 14:24, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]
> głowy, że inny dureń mu tam te bobry wpuścił.

Piotrusiu. Czy to Ty sie wysmiewales z tego, ze bobry ryja w walach

ale bobry ryly i beda ryc w walach bo nie czytaja ustaw i nie wiedza,
ze nie wolno tyle, ze trzeba o tym wiedziec i te waly trzeba
konserwowac.
a nie do bogu ducha winnych bobrow strzelac z kalasza...
Niech sie tusk jeszxcze zorioentuje jak to jest z bocianami bo one
maja takie dlugie dzioby, ktore na pewno sluza do dziurawienia walow!

Data: 2010-05-25 14:57:47
Autor: Piotr
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 05:42:02 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

[...]

Wczoraj kaczki, dzisiaj bobry, jutro myśliwy na prezydenta! :-)
Piotr

Data: 2010-05-25 14:36:27
Autor: Piotr
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 14:24:08 +0200, PaPi napisał(a):

Ale bardzo cię przepraszam papusiu, i tego durnia, nie przyszło mi do
głowy, że inny dureń mu tam te bobry wpuścił.

Piotrusiu. Czy to Ty sie wysmiewales z tego, ze bobry ryja w walach p.powodziowych czy ja ?

Ja się wyśmiewałem z tego, że bobry są winne. Nie negowałem, że kopią, bo bóbr jak jest to sobie kopie, he, he. Ale
opieranie na tym strategii odpierania ataków na zaniechania rządu, jest
mocno zabawne.
Piotr

Data: 2010-05-25 16:25:58
Autor: PaPi
Bobry sa temu winne.
Ja się wyśmiewałem z tego, że bobry są winne.
Nie negowałem, że kopią, bo bóbr jak jest to sobie kopie, he, he.

Jestes zwyklym klamca Piotrusiu.

Twoj post z godziny 13:22 dnia dzisiejszego :

"Bobry?! ;-)
Bobry tu mu ryją we łbie durniowi jednemu... Boszz, jakich my mamy jołopów w rządzie, to też jakiś psychiatra?
Niech ktoś temu durniowi powie, że bóbr nie ryje nor w wałach"

a tutaj link do calosci :
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/801149291ffaac6b?hl=pl

Data: 2010-05-25 17:06:15
Autor: Piotr
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 16:25:58 +0200, PaPi napisał(a):

[...]

Nie rozpędzaj się papusiu...
To, że trochę się uniosłem na niezwykła bezczelność tego durnia nie
uprawnia cię do zarzucania mi kłamstwa. Później dojasniałem swoje
stanowisko, które dalej podtrzymuję.  Nie wiedziałem, że piętnaście lat
temu zapuścili bobry na Wiśle, których jest 76 rodzin. To zmniejsza nieco
tupet ministra, ale go nie kasuje. To bzdura, że to one spowodowały tę
klęskę, którą mamy? Przypominam tekst do ktorego się odniosłem:

Data: 2010-05-25 17:09:10
Autor: PaPi
Bobry sa temu winne.
To, że trochę się uniosłem na niezwykła bezczelność tego durnia nie
uprawnia cię do zarzucania mi kłamstwa.

Alez Piotrus klamiesz. Bezczelnie.
Post wczesniej pisales :
"Nie negowałem, że kopią"
A oczywiscie pisales.

Po prostu przyznaj sie do wlasnej niewiedzy.

Później dojasniałem swoje
stanowisko, które dalej podtrzymuję.

Procz slow patriotyzm naucz sie laskawie pisac po polsku.
Co to znaczy - dojasnialem ? To samo co z ta petunia ?

Nie wiedziałem, że piętnaście lat
temu zapuścili bobry na Wiśle, których jest 76 rodzin. To zmniejsza nieco
tupet ministra, ale go nie kasuje. To bzdura, że to one spowodowały tę
klęskę, którą mamy?

Jakis minister powiedzial, ze bobry spowodowaly powodz ? Kiedy i ktory ?

Data: 2010-05-25 13:56:42
Autor: PaPi
Bobry sa temu winne.
Aaa i w której z rzek (na odcinku na ktorym wylały) żyją bobry? :-)

Aaaa i kolo Gdanska i Zulaw
http://animalpedia.pl/gatunki-rasy-aktualnosci/gatunki-zwierzat-tresc-artykulu/artykulu/bobry-zagrazaja-walom-na-wisle//37/

"Nadwiślańskie bobry poważnie zagrażają niżej położonym dzielnicom Gdańska i Żuławom. Wszystko z powodu szkód, jakie wyrządzają w wałach chroniących tereny przed zalaniem. Jakiś czas temu odkryto dwie jamy wykopane po obu stronach zabezpieczenia. Gdyby woda dotarła na wysokość uszkodzenia w zaporze, rzeka pochłonęłaby ponad 33 tys. hektarów."

Data: 2010-05-25 13:49:18
Autor: konserwator
Bobry sa temu winne.

to na pewno bobry a nie na ten przyklad kaczki te waly rozkopuja? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-25 13:59:42
Autor: awe
Bobry sa temu winne.

[...]

lol gosciu chcialbym widziec bobra ktory glowny wal na wisle ryje:-))) boze co za idioten
awe

Data: 2010-05-25 13:59:44
Autor: Grzegorz Z.
Bobry sa temu winne.
Dnia Tue, 25 May 2010 13:59:42 +0200, awe napisał(a):

[...]

Teren Warszawy to nie tylko Marszałkowska, "wieża babel" i plac budowy
Stadionu Narodowego.

Bobry sa temu winne.