Boczny tor

Data: 2018-06-15 16:30:34
Autor: Pazerność i Stołki
Boczny tor
http://wyborcza.pl/7,75398,23544491,macierewicz-na-bocznym-torze-nawet-rodziny-smolenskie-maja.html

"Podczas tamtego amerykańskiego tournée tłumaczył, że praprzyczyną
katastrofy z 10 kwietnia 2010 r. są "układy Okrągłego Stołu", a wypadek w
Smoleńsku porównywał do mordu polskich oficerów w Katyniu w 1940 r. z
rozkazu władz ZSRR. Potem zwrócił na siebie uwagę pomysłem - na antenie TV
Trwam i Radia Maryja, bo rządowa TVP już nie jest dla niego przychylna - by
zamiast Pałacu Kultury i Nauki w samym centrum Warszawy stanęła "Kolumna
Chwały Wojska Polskiego zwięczona figurą Matki Boskiej Hetmanki Polski".

No proszę! najlepszy minister w MON! Twórca zamachu smoleńskiego (czy Wacus
już wrócił?), geniusz tworzenia nowoczesnej armii opartej na chłopstwie
zaciężnym i pontonach zakupionych w Australii. I co?

Macie sklerozę PiS-owcy? Broniliście Antosia jak niepodłegłości kied
rozwalał kolejne samochody i obiecywał helikoptery, fregaty, wyrzutnie,
nowoczesne karabiny i długopis dla każdego żołnierza? Łyso wam teraz?
Byliście i jesteście durniami!

CL

Data: 2018-06-16 02:35:27
Autor: Zenek Kapelinder
Boczny tor
Kiedys byla bocznica.org. Czyzby zostala reaktywowana i GWno z niej nadawalo?

Data: 2018-06-17 13:45:04
Autor: stevep
Boczny tor
Kiedys byla bocznica.org. Czyzby zostala reaktywowana i GWno z niej nadawalo?

Gówno masz we łbie zamiast rozumu.

--
stevep

Data: 2018-06-17 06:42:52
Autor: Zenek Kapelinder
Boczny tor
Chociaz cos mam a u ciebie tylko echo sie odbija od obudowy.

Boczny tor