Boeing ledwo wyhamował

Data: 2010-09-22 08:21:25
Autor: malgosia
Boeing ledwo wyhamował
po co przerwał? mógł wystartować z V1 i zaraz wylądować....
a tak zniszczył opony

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8408825,Zderzenie_samolotu_z_ptakiem__Boeing_ledwo_wyhamowal.html

Data: 2010-09-22 02:38:11
Autor: Mateusz Baran
Boeing ledwo wyhamował
On 22 Wrz, 08:21, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:
po co przerwał? mógł wystartować z V1 i zaraz wylądować....
a tak zniszczył opony

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8408825,Zderzenie_samo...

zapewne dlatego, ponieważ kapitan stwierdził, że obniżona moc silników
może stwarzać dużo poważniejsze problemy w powietrzu, po starcie..

Data: 2010-09-22 11:46:09
Autor: malgosia
Boeing ledwo wyhamował
zapewne dlatego, ponieważ kapitan stwierdził, że obniżona moc silników

to jest kwestia niedoszkolenia.
Mi by jeden silnik wystarczył

jk

Data: 2010-09-22 23:52:42
Autor: malgorzata
Boeing ledwo wyhamował
malgosia pisze:
zapewne dlatego, ponieważ kapitan stwierdził, że obniżona moc silników

to jest kwestia niedoszkolenia.
Mi by jeden silnik wystarczył

jk

Kolina, Tobie nie jest potrzebny jeden silnik do czegokolwiek. Tobie wystarczy jedna bateryjka do nocnika z pozytywką. Kup sobie, a zobaczysz jaką będziesz miał radochę, gdy się tam spełnisz. I, fizjologii sprawisz radość i zaspokoisz swoje wrażenia estetyczne (muzyczne).
A, tak na poważnie... Sierra Papa India... Ciąg dalszy, jako "fachowiec", zapewne znasz...

b/o

Data: 2010-09-22 23:58:34
Autor: Jan Werbiński
Boeing ledwo wyhamował
Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i7cj9a$tg2$1news.onet.pl...
>zapewne dlatego, ponieważ kapitan stwierdził, że obniżona moc silników

to jest kwestia niedoszkolenia.
Mi by jeden silnik wystarczył

Fakt. Mógł też przyhamować lewym kołem i zrobić zwrot o 180 stopni. Albo katapultować się.
Dobrze, że nie rosły tam brzozy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-23 00:18:46
Autor: malgorzata
Boeing ledwo wyhamował
Jan Werbiński pisze:
> [...]

Mi by jeden silnik wystarczył

Fakt. Mógł też przyhamować lewym kołem i zrobić zwrot o 180 stopni. Albo katapultować się.

Ew. na ręcznym ;)

Data: 2010-09-23 03:01:13
Autor: Mateusz Baran
Boeing ledwo wyhamował
On 22 Wrz, 11:46, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:
>zapewne dlatego, ponieważ kapitan stwierdził, że obniżona moc silników

to jest kwestia niedoszkolenia.
Mi by jeden silnik wystarczył

jk

Żeby się mądrzyć i precyzyjnie komentować wydarzenia, tak jak Ty to
robisz, trzeba być tam w środku, na lewym fotelu o tej godzinie, a nie
całą swoją wiedzę na temat danej sytuacji opierać na tekstach prasy,
która G wie o lotnictwie i rzadko kiedy naprawdę fatyguje się, żeby
coś zweryfikować.

Pozdrawiam
MB

Data: 2010-09-22 14:01:30
Autor: Delfino Delphis
Boeing ledwo wyhamował
malgosia wrote:

po co przerwał? mógł wystartować z V1 i zaraz wylądować....

Skoro V1 nie było, to zrobił prawidłowo.

Data: 2010-09-22 14:08:54
Autor: J.F.
Boeing ledwo wyhamował
[...]

Po to ma zadane parametry takie jak V1 zeby wiedziec ze bezpiecznie wyhamuje.

A dalszy lot to nie wiadomo jakby sie skonczyl

J.

Data: 2010-09-22 20:21:46
Autor: Tomek
Boeing ledwo wyhamował

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> >> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8408825,Zderzenie_samolotu_z_ptakiem__Boeing_ledwo_wyhamowal.html

Po to ma zadane parametry takie jak V1 zeby wiedziec ze bezpiecznie wyhamuje.

A dalszy lot to nie wiadomo jakby sie skonczyl

Przykład jednego  Concorda był aż nadto wymowny.
T.

Boeing ledwo wyhamował