Bóg.

Data: 2011-02-01 15:52:11
Autor: mi\(c\).sz.
Bóg.

 (44) A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują;
 (45) tak będziecie synami Ojca waszego, który jest w niebie; ponieważ On sprawia, że słońce Jego wschodzi nad złymi i nad dobrymi, i On zsyła deszcz na sprawiedliwych i niesprawiedliwych.
(46) Jeśli bowiem miłujecie tych, którzy was miłują, cóż za nagrodę mieć będziecie? Czyż i celnicy tego nie czynią?

(Ew. Mateusza 5:44-46, Biblia Tysiąclecia)

 W nawiązaniu do cytatu z Ap. św. Jana i mojej wypowiedzi odnośnie Słońca.

 Michał Sz.

Bóg.