Bóg , Honor , Ojczyzna

Data: 2011-01-21 22:50:45
Autor: MH
Bóg , Honor , Ojczyzna
Kontynuując wątek Boukuna "Po 250 tys. złotych dla każdego członka rodziny?" ,
zwróćcie uwagę
na parę istotnych faktów.  Federacja Rodzin Katyńskich nie będzie zgłaszać w
stosunku do władz Rosji roszczeń finansowych - głosi oświadczenie federacji.
Przypomniano w nim, że Rodziny Katyńskie przyjęły takie stanowisko już w maju
2008 roku.
- Nie ma ceny za śmierć męża, ojca czy brata, nie ma ceny za honor i godność
Polaka. http://www.wprost.pl/ar/220063/Rodziny-Katynskie-nie-beda-zadac-od-Rosji-odszkodowan-za-zbrodnie/

A właśnie tego domagał się konus , syn bolszewika siedzący pod mamusiną kiecką
w stanie wojennym. W jakim celu ??
W celu PIENIACTWA i obłędnej żądzy władzy !!  Skonfrontujcie teraz Godną i Honorową postawę Rodzin Katyńskich z postawą
rodzin smoleńskich , reprezentowanych
przez pana rogalskiego. Pani marta kaczyńska skasowała 3 bańki odszkodowania z
racji polisy za którą zabuliliśmy
i Ty i ja. Mało tego , ta karykatura rogalski nie wyklucza , a wręcz doradza
wystąpienia z pozwem cywilnym
przeciw .... Państwu Polskiemu o dodatkowe "gratyfikacje". Pewna pani , która
za życia swego męża wieszała na nim
psy w związku z faktem , iż zalegał z alimentami , teraz wylewa krokodyle łzy ....

Ileż w tym obłudy ...  Wręcz ORDYNARNEGO CHAMSTWA !!  Do tego krzyż , marsze z
pochodniami itp..  Zamach , sztuczna mgła , spisek , błedy kontrolerów (Buahaha , TERRAIN AHEAD , PULL UP
, POSADKA DOPOŁNITELNAJA , itp..)

Dalej... , prezydent wybrany przez nieporozumienie , orędzie do Braci Rosjan ,
itd...

Dalej... , rozsyłanie listów gdzie popadnie z informacją o "ministerstwie
spraw zagranicznych PiS" , wysyłki sfotygowanego Antoniego to tu to tam....

DZIECKO !!  wiedziało jaki będzie efekt owych wszelakich działań. Większość
grupowiczów też ..

Hmmm , jaki jest poziom intelektualny i moralny zwolenników konusa ??

MH --

Data: 2011-01-21 23:55:49
Autor: mi
Bóg , Honor , Ojczyzna
On 21.01.2011 23:50,  MH wrote:
Skonfrontujcie teraz Godną i Honorową postawę Rodzin Katyńskich z postawą
rodzin smoleńskich , reprezentowanych
przez pana rogalskiego.

Centrala nakazała pacyfikowanie Rodzin Smoleńskich przez porównywanie do uległych wobec czekistów Rodzin Katyńskich?

Żeby Polach nazywał "godną postawą" uległość wobec czekistów. No, no..

mi

Data: 2011-01-21 23:04:58
Autor: MH
Bóg , Honor , Ojczyzna
mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał(a):
On 21.01.2011 23:50,  MH wrote:
> [...]

Centrala nakazała pacyfikowanie Rodzin Smoleńskich przez porównywanie do uległych wobec czekistów Rodzin Katyńskich?

Jesteś bardzo blisko od określenia Ofiar Katyńskich jako TCHÓRZY i
NIEUDACZNIKÓW.  Plwocin szkoda , by splunąć ci w pysk !!

Żeby Polach nazywał "godną postawą" uległość wobec czekistów. No, no..

Liż dupę synalkowi czekisty , niejakiemu JK.

MH

Data: 2011-01-21 23:09:03
Autor: obserwator
Bóg , Honor , Ojczyzna
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Żeby Polach nazywał "godną postawą" uległość wobec czekistów. No, no..
> Liż dupę synalkowi czekisty , niejakiemu JK.

klamiesz,oczerniasz i jeszcze ponizasz ludzi ktorzy pisza prawde?

Data: 2011-01-21 23:27:17
Autor: MH
Bóg , Honor , Ojczyzna
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał(a): > > > On 21.01.2011 23:50,  MH wrote:
> klamiesz,oczerniasz i jeszcze ponizasz ludzi ktorzy pisza prawde?

=========

To właśnie WY!! , poniżacie Ofiary Katyńskie i ich Rodziny. Uzasadnienie w
głównym poście..  Nie będę tego ponownie przepisywał. ciebie jedynie stać na
to , by powiedzieć "łżesz,oczerniasz". I to ma być argument ?? W ten sposób
chcesz prowadzić dyskusję? Postaraj odnieść się merytorycznie do treści i nie
rób z siebie palanta twierdząc jak oniegdaj , że w niektórych warunkach WATT
jest równy JOULE'owi

MH

Data: 2011-01-21 23:44:09
Autor: obserwator
Bóg , Honor , Ojczyzna
> [...]

rób z siebie palanta twierdząc jak oniegdaj , że w niektórych warunkach WATT

to co napisales to wlasnie typowy przyklad techniki dezinformacji opisywany
dokladnie w ksiazce Golicyna *Nowe klamstwa w miejsce starych*.

Niektore niezoriwetowane osyby, sadza ze na grupach politycznych, jestescie
trollami.

Nic bardziej mylnego, trolle nieco inaczej sie zachowuja, ale dezinformatorzy
polityczni w/g Golicyna, zachowuja sie dokladnie tak jak np. ty,
polok_prawdziwy, boukun,idzikowski, cyc, zennon, tzva (wielonikowy).

Data: 2011-01-21 23:49:46
Autor: MH
Bóg , Honor , Ojczyzna

> [...]

polityczni w/g Golicyna, zachowuja sie dokladnie tak jak np. ty,
polok_prawdziwy, boukun,idzikowski, cyc, zennon, tzva (wielonikowy).

=================

Nie czytałem Golicyna i nie będę czytał , bo to KGB'owski kacap. Twój kolejny
idol jak widać...  No dobra , ale wróćmy do meritum. Masz coś konkretnego do
powiedzenia , czy mam napisać w tej sprawie do Golicyna ??

MH

Data: 2011-01-21 23:59:48
Autor: obserwator
Bóg , Honor , Ojczyzna

> [...]

idol jak widać...  No dobra , ale wróćmy do meritum. Masz coś konkretnego do
powiedzenia , czy mam napisać w tej sprawie do Golicyna ??

Golicyn pracowal dla KGB, wiec doskonale sie zna na sowieckiej dezinformacji.
Ty nie musiales go czytac, ale jak tu ktos pisal byles czlonkiem partii
komunistycznej, albo kim kto bylbliskoz rezimem komunistyczny powiazany.

Metod dezinformacji i klamstwa miales sie okazje nauczyc od towarzyszy.
Te metody zostaly ci zainplantowane i tobie jak widac odpowiadaja.

Data: 2011-01-22 00:23:18
Autor: MH
Bóg , Honor , Ojczyzna
> [...]

Metod dezinformacji i klamstwa miales sie okazje nauczyc od towarzyszy.
Te metody zostaly ci zainplantowane i tobie jak widac odpowiadaja.

No dobra , jest piątek , jutro wolna sobota..  Mam trochę czasu..  Gdzie
postrzegasz dezinformację w odniesieniu do treści zawartej w głównym poście?
Rodziny Katyńskie są wręcz oburzone !!

http://news.money.pl/artykul/rodziny;katynskie;oburzone;slowami;kaczynskiego,53,0,723509.html

Kłamstwa i inwektywy powiadasz..  Hmm , daję ci SŁOWO HONORU , ŻE TO TY
stwierdziłeś , że w pewnych warunkach WATT i JOULE to jeden fiut ..
Jeżeli w związku z niepodważalnym faktem swojej niewiedzy czujesz się
zniechęcony do dyskusji , jeżeli nie jesteś postrzegany jako adwersarz (nie
podejmujesz polemiki dot. treści zaw. w głównym poście) , no to weź mi gościu
powiedz jak w/g ciebie powinna wyglądać dyskusja....  Na mój chłopski rozum
powinno wyglądać to tak :

-A: formuuje jakąś tezę i popiera ją jakimś tam argumentem
-B: z tezą się nie zgadzam , bo ... Lub teza/twierdzenie jest kłamliwe , bo ...

Tymczasem z tobą dyskusja wygląda tak :

-A: formuuje jakąś tezę i popiera ją jakimś tam argumentem
-B: Insynuacja, wmawianie wlasnych klamstw innym i nastepnie inwektywy, aby
ponizyc i zniechecic adwersar

Jakież to kaczomacierewiczowe ...

MH

Data: 2011-01-21 16:32:57
Autor: Hans Kloss
Bóg , Honor , Ojczyzna
On 22 Sty, 01:23, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

No dobra , jest pi tek , jutro wolna sobota..  Mam troch czasu..  Gdzie
postrzegasz dezinformacj w odniesieniu do tre ci zawartej w g wnym po cie?
Rodziny Katy skie s wr cz oburzone !!

http://news.money.pl/artykul/rodziny;katynskie;oburzone;slowami;kaczy...

OK, jest wolna sobota wiec w czynie społecznym wyręczę go.
Otyo cytat z zalnkowanego artykułu:
"CZĘŚĆ (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)  rodzin pomordowanych
przez NKWD polskich jeńców jest zbulwersowana.." itditp.
Część to może być np. JEDNA (spośród tysięcy) rodzina albo jeden z
członków rodziny .....
Tymczasem w tytule stoi jak wół  "rodzinY!!!!!!!!!!
oburzonE!!!!!!!!!!!!!!!"

Już widzisz gdzie manipulacja dezinformacja i kłamstwo czy mam napisać
jeszcze jaśniej?
J-23

Data: 2011-01-22 01:13:47
Autor: obserwator
Bóg , Honor , Ojczyzna
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): OK, jest wolna sobota wiec w czynie społecznym wyręczę go.
[...]

DOKLADNIE, wlasnie o tym napisalem. To typowa taktyka ktora stosuja sowieccy
dezinformatorzy: podaja jakis czesc tekstu, a nastepnie link, bo licza na to,
iz ludzie sa leniwi i malo dociekliwi, wiec nie beda tematu drazyc. Tak wlasnie budowana jest KLAMLIWA narracja, ktora nastepnie sie puszcza w
lud, a masy to kupuja.

Data: 2011-01-22 01:16:17
Autor: obserwator
Hans widze, ze byles szybszy, Sprawdzilem godz, wyslania postu

Ja  potrzebowalem troche czasu, aby posprawdzac i dokladnie przeczytac teksty
pod linkami.

Data: 2011-01-22 01:59:50
Autor: MH
 obserwator <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Ja  potrzebowalem troche czasu, aby posprawdzac i dokladnie przeczytac teksty
pod linkami.

==========

To jeszcze trochę poszperaj w sieci. Dowiesz się od Hansa , że samochód spala
tyle samo paliwa z włączonymi światłami jak i bez nich..  Bo silnik i tak się
kręci..  To ni mniej ni więcej jak twoje WATT=JOUL !!

Z Poważaniem ,

MH

Data: 2011-01-22 02:13:26
Autor: obserwator
[...]

po co mam szperac? ja mam do Hansa zaufanie, a do ciebie nie mam, bo widze co tu wypisujesz.

Na zaufanie trzeba sobie w sieci zapracowac uczciwoscia, szcegolnie kiedy sie
pisze pod pseudonimem dokladnie mozna poznac z kim ma sie do czynienia.

Data: 2011-01-22 01:48:05
Autor: MH
Bóg , Honor , Ojczyzna

Ju=BF widzisz gdzie manipulacja dezinformacja i k=B3amstwo czy mam napisa=
=E6
jeszcze ja=B6niej?

J-23

No pewnie , że jaśniej grupowy oświecony , portkami z Pewexu za parę dolców
doinwestowany !!  Patrz na główny post i obalaj zdanie po zdaniu.

MH

Data: 2011-01-21 18:04:05
Autor: Hans Kloss
Bóg , Honor , Ojczyzna
On 22 Sty, 02:48, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

No pewnie , że jaśniej grupowy oświecony , portkami z Pewexu za parę dolców
doinwestowany !!

Nie dość że w ogóle nie w temacie wątku to jeszcze ad personam  A to
znaczy żeś gnojek i bęcwał ;)
J-23

Data: 2011-01-22 01:02:27
Autor: obserwator
Bóg , Honor , Ojczyzna
[...]

Tresc calego twojego postu ktorym rozpoczales ten watek, to jedna wielka
inwektywa i dezinformacja sformulowana przez ciebie pod adresem Kaczynskiego,
ktora zbudowales na tresci artykulu do ktorego link podales.  Na dodatek przywolales w tekscie nick boukuna, aby tego dezinformatora jakos uwiarygodnic, chociaz kazdy kto z nim sie zetknal doskonale wie kim ten
bardzo aktywny w sieci od lat, czlowiek jest.

Teraz podales kolejny link, ale widocznie sadzisz, ze wiele osob go nie
przeczyta, a tam pisze jak byk, iz to jakas CZESC rodzin katynskich jest
oburzona. Nie wiem kim jest akuratbosoba ktorej nazwisko tam wymieniono i nie
mam pojecia o co jej tak naprawde chodzi, skoro ta osoba dziala na wlasny
rachunek i rzuca sie z mlotyka na slonce i chce sama sie sadzic z cala Rosja.

Cytuje:

*Witomiła Wołk-Jezierska - córka zamordowanego przez NKWD w Katyniu oficera -
pozywa Federację Rosyjską przed Trybunał w Strasburgu.*

http://wyborcza.pl/1,75248,3298983.html

Kim ona wlasciwie jest ze chce walczyc sama z Federacja Rosyjska? Czy ta
kobieta jest normalna? A moze ktos sie nia posluguje, aby skompromitowac
Polske i osmieszyc Rodziny Katynskie, a przy okazji Kaczynskiego?

Nie wiem, mam za malo informacji, aby jednoznacznie na ten temat sie
wypowiadac w przciwienstwie do ciebie, nie wypisuje tekstow oczernaiajcych akurat w tej sprawie rzad Tuska.

Dla oszczercow Kaczynskiego kazda okazja jest jednak dobra, aby wylac na niego
kolejne wiadro brudow. I to jest wlasnie kolejny przyklad dezinformacji w stylu sowieckim. Prawde miesza sie z klamstwem i tworzy narracje, w ktorej czarna owca ma byc
czlowiek do odstrzalu.
Kłamstwa i inwektywy powiadasz..  Hmm , daję ci SŁOWO HONORU , ŻE TO TY
stwierdziłeś , że w pewnych warunkach WATT i JOULE to jeden fiut ..

a ty sobie sprawdz w archiwum googli jak wygladaly inne dyskusje miedzy mna a toba czy innymi osobami na tej grupie i nie podawaj tu wyrwanych z kontekstu
wypowiedzi, aby siebie uwiarygodnic, a mnie zdyskredytowac. To kolejny przyklad taktyki dezinformacji ktora stosuja manipulanci w stylu
sowieckim.

[...]

co to w ogole za retoryka? Projektujesz na mnie swoje urojenia i uwazasz ze ktos ma z tym dyskutowac?
-A: formuuje jakąś tezę i popiera ją jakimś tam argumentem
-B: z tezą się nie zgadzam , bo ... Lub teza/twierdzenie jest kłamliwe , bo Tymczasem z tobą dyskusja wygląda tak :

-A: formuuje jakąś tezę i popiera ją jakimś tam argumentem
-B: Insynuacja, wmawianie wlasnych klamstw innym i nastepnie inwektywy, aby
ponizyc i zniechecic adwersar

to sa insynuacje i twoje urojenia. Suworow sie klania. Typowa prowokacjia i dezinformacja w/g wzorow sowieckich,
a nie dyskusja o ktorej nie masz bladego pojecia.

Data: 2011-01-22 01:08:40
Autor: pobserwator
O jeszcze tego nie zauwazylem.

> Jakież to kaczomacierewiczowe ...

 co to jest ??? tak dyskutuje normalny czlowiek? Nie tak dyskutuje oszczerca i prowokator.

Ponadto, juz sam tytul ktory nadales pierwszemu watkowi, nie  ma absolutnie
zadnego zwiazku z trescia insynuacji ktore potem w tekscie zamiescilec.
Ten caly twoj watek to jedna PROWOKACJA w stylu sowieckim.

Ps. sorry za literowke ktora zdajsie popelnilem w poprzednich tekstach w slowie *insynuacja*.

Data: 2011-01-22 00:05:57
Autor: obserwator
Bóg , Honor , Ojczyzna

> [...]

idol jak widać...  No dobra , ale wróćmy do meritum. Masz coś konkretnego do
powiedzenia , czy mam napisać w tej sprawie do Golicyna ??

oto kolejny przyklad jak dyskutuje dezinformator. Jak mozna z czyms podobnym
dyskutowac, skoro dezinformator wcale nie jest zainteresowany powaza wymiana
pogladow, ale na argumenty merytoryczne, a nie ad personam?

O tym samym pisze rowniez Suworow, dzieki ktoremu wiemy jak dezinformatorzy
rozbijajA celowo polityczne grupy dyskusyjne w sieci. Robicie to dlatego, ze inna cenzura w tej chwili jest trudna do zastosowania w
sieci internetowej.

Data: 2011-01-22 00:35:45
Autor: Lorn
Bóg , Honor , Ojczyzna

On 21.01.2011 23:50,  MH wrote:
[...]

.... a jeszcze niedawno obłudnik obsrywator nagreźdał: "Grupy dyskusyjne w sieci dsa do dyskusji, a nie do urzadzania sobie nagonek na
ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady."
:)

Data: 2011-01-21 23:44:07
Autor: MH
Bóg , Honor , Ojczyzna
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

ludzi ktorzy nam sie nie podobaja lub ktorzy maja inne od nas poglady."

TAK !!  I tu w zasadzie należy zakończyć "dyskusję" z obsrywatorem grup i
forów (chyba tak się to pisze ??) wszelakich...

MH --

Data: 2011-01-21 23:55:41
Autor: obserwator
Bóg , Honor , Ojczyzna
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): > W dniu 2011-01-22 00:27,  MH pisze:

> [...]

TAK !!  I tu w zasadzie należy zakończyć "dyskusję" z obsrywatorem grup i
forów (chyba tak się to pisze ??) wszelakich...

to kolejny przyklad na dezinformacje w/g Golicyna. Insynuacja, wmawianie
wlasnych klamstw innym i nastepnie inwektywy, aby ponizyc i zniechecic adwersarza.

Data: 2011-01-22 00:08:45
Autor: mi
Bóg , Honor , Ojczyzna
On 22.01.2011 00:04,  MH wrote:
Liż dupę synalkowi czekisty , niejakiemu JK.

Propagandowa mendo

Łżesz i, jak się domyślam, nie podasz dowodów.

mi

Data: 2011-01-21 23:26:16
Autor: wasabi
Bóg , Honor , Ojczyzna
On Sat, 22 Jan 2011 00:08:45 +0100, mi wrote:

On 22.01.2011 00:04,  MH wrote:
Liż dupę synalkowi czekisty , niejakiemu JK.

Propagandowa mendo

Łżesz i, jak się domyślam, nie podasz dowodów.

mi

Dowód 1:
Jak to się stało że żołnierze AK (rodzice) dostali pracę na uczelni oraz mieszkanie od PRL-u, gdzie praktycznie żołnierze AK przymierali głodem,szykanowani,zabijani polecam literaturę na ten temat, a tutaj rodzinę Kaczyńskich to omineło ? Dowód 2:
Jak to się stało że dzieci AK-owców dostały role w filmie w PRL-u ?

Data: 2011-01-22 00:30:53
Autor: mi
Bóg , Honor , Ojczyzna
On 22.01.2011 00:26, wasabi wrote:
Dowód 1:
Dowód 2:

Propagandowa mendo

To nie żadne dowody tylko insynuacje. Dla mnie dowodem, że ojciec Kaczyńskich nie współpracował z aparatem PRL jest to, że cyngle GWna jeszcze tego tematu nie wyciągnęli na Kaczyńskich. A zworobiliby bez wątpienia, gdyby były choćby jakiekolwiek sensowne przesłanki, nie mówiąc o dowodach.

mi

Data: 2011-01-21 23:52:56
Autor: MH
Bóg , Honor , Ojczyzna
> [...]

To nie żadne dowody tylko insynuacje. Dla mnie dowodem, że ojciec Kaczyńskich nie współpracował z aparatem PRL jest to, że cyngle GWna jeszcze tego tematu nie wyciągnęli na Kaczyńskich. A zworobiliby bez wątpienia, gdyby były choćby jakiekolwiek sensowne przesłanki, nie mówiąc o dowodach.

No to weź mi się odnieś zdanie po zdaniu do treści zawartej w głównym poście.

MH

Data: 2011-01-22 02:12:07
Autor: mi
Bóg , Honor , Ojczyzna
On 22.01.2011 00:52,  MH wrote:
No to weź mi się odnieś zdanie po zdaniu do treści zawartej w głównym poście.

Nie przedstawiłeś żadnego dowodu na swoje kłamstwo a oczekujesz rzeczowej analizy postu składającego się w większości z insynuacji? Czego jeszcze chciałbyś, pogłaskania po główce?

mi

Data: 2011-01-22 14:16:17
Autor: pluton
Bóg , Honor , Ojczyzna, 250 000

Hmmm , jaki jest poziom intelektualny i moralny zwolenników konusa ??

250,000 od panstwa plus ile sie da wyrwac przed sądem.

Nullification

Data: 2011-01-22 13:20:17
Autor: obserwator
Bóg , Honor , Ojczyzna, 250 000
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
250,000 od panstwa plus ile sie da wyrwac przed sądem.

najpierw przeczytaj dokladnie tekst, potem sprawdz jaka dezinformacja jest
wysylana w kierunku spoleczenstwa, a potem dopiero pisz, bo w przeciwnym
przypadku jestes tylko rezonatorem dezinformacji (vide Golicyn i Suworow).

Data: 2011-01-23 14:16:33
Autor: złodziej podatków
Bóg , Honor , Ojczyzna, 250 000
> [...]

przypadku jestes tylko rezonatorem dezinformacji (vide Golicyn i Suworow).

Masz jeszcze innych krewnych ? Tych już znamy. Pośrednio zmusiłeś mnie do przeczytania ich wypocin, ale chyba jestem jeszcze zbyt trzeźwy i za mało kumam.Za jakiś czas wrócę do tej lektury ponownie i możw wreszcie zajarzę.

Bóg , Honor , Ojczyzna