Bóg , Honor , Ojczyzna, 250 000

Data: 2011-01-22 14:16:17
Autor: pluton
Bóg , Honor , Ojczyzna, 250 000

Hmmm , jaki jest poziom intelektualny i moralny zwolenników konusa ??

250,000 od panstwa plus ile sie da wyrwac przed sądem.

Nullification

Data: 2011-01-22 13:20:17
Autor: obserwator
Bóg , Honor , Ojczyzna, 250 000
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
250,000 od panstwa plus ile sie da wyrwac przed sądem.

najpierw przeczytaj dokladnie tekst, potem sprawdz jaka dezinformacja jest
wysylana w kierunku spoleczenstwa, a potem dopiero pisz, bo w przeciwnym
przypadku jestes tylko rezonatorem dezinformacji (vide Golicyn i Suworow).

Data: 2011-01-23 14:16:33
Autor: złodziej podatków
Bóg , Honor , Ojczyzna, 250 000
> [...]

przypadku jestes tylko rezonatorem dezinformacji (vide Golicyn i Suworow).

Masz jeszcze innych krewnych ? Tych już znamy. Pośrednio zmusiłeś mnie do przeczytania ich wypocin, ale chyba jestem jeszcze zbyt trzeźwy i za mało kumam.Za jakiś czas wrócę do tej lektury ponownie i możw wreszcie zajarzę.

Bóg , Honor , Ojczyzna, 250 000