"Bóg, Honor, Ojczyzna", ale żonę trzeba lać!

Data: 2017-10-31 10:03:33
Autor: Totalna Opozycja
"Bóg, Honor, Ojczyzna", ale żonę trzeba lać!

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:9ca89912-8d99-4fc2-acba-dbe057fdda6egooglegroups.com...
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/senator-bonkowski-grozil-zonie-bronia/rq817fc

  - Czułam się, jakbym była w środku filmu. Gdy przystawił Basi do serca
  pistolet, moja 76-letnia mama rzuciła się w jej stronę. ,,Zabij mnie zamiast
  niej" - prosiła - opowiada dalej Bonkowska, która wówczas wezwała policję.
  Policjanci zagrozili politykowi PiS rewizją, gdy ten przekonywał, że broń
  wrzucił do studni. Wtedy miał ustąpić i pokazać funkcjonariuszom pistolet,
  który - jak się okazało - był bronią na gaz.

No dobra zmiana, dobra. Tylko przykład brać z faceta.

Babę zgodnie z nauką Kościoła trzeba trzymać krótko! Lać ją regularnie by wybić jej z głowy seks dla przyjemności!

CL

Data: 2017-10-31 02:20:22
Autor: jacekbialy80
"Bóg, Honor, Ojczyzna", ale żonę trzeba lać!
No to mamy jedenaste przykazanie :-DDD

"Bóg, Honor, Ojczyzna", ale żonę trzeba lać!