Bóg Sobecka zarządzi co mam oglądać, a co nie

Data: 2018-09-24 08:53:14
Autor: boukun
Bóg Sobecka zarządzi co mam oglądać, a co nie
"Kler" nagrodzony. Krystyna Pawłowicz oburzona. Mocne słowa

Najnowszy film Wojciecha Smarzowskiego otrzymał trzy wyróżnienia podczas Festiwalu Filmowego w Gdyni. Co na to posłanka PiS? Stwierdziła, że impreza "jest miejscem dla okazywania pogardy i nienawiści dla polskiej tożsamości, Polski i Polaków".

"Kler" został nagrodzony za scenografię, otrzymał też nagrodę publiczności i nagrodę specjalną. Pawłowicz wyraziła swój sprzeciw w ostrym wpisie na Twitterze. Stwierdziła, że "wyróżnienie przez publiczność w Gdyni filmu 'Kler' pokazuje, że publika aktorsko-filmowa choruje na chorobę nienawiści do swej ojczyzny". Dodała, że festiwal "jest miejscem dla okazywania pogardy i nienawiści dla polskiej tożsamości, Polski i Polaków".

To nie pierwsza emocjonalna reakcja polityka PiS na film "Kler". Kilka dni temu interweniowała w jego sprawie posłanka Anna Sobecka. Wystąpiła do ministra kultury, by wytłumaczył, dlaczego film Smarzowskiego otrzymał wsparcie od państwa. - Poczekam na odpowiedź i wtedy podejmę decyzję, czy wystąpić o wycofanie produkcji z kin - zapowiedziała w rozmowie z Wirtualną Polską.

- Film "Kler" jest krzywdzący dla Kościoła rzymskokatolickiego. Pokazuje tylko negatywne stereotypy. Podkręcone są tak mocno, że po obejrzeniu filmu powstaje wrażenie, że w środowisku duchownych nie ma żadnych pozytywnych zjawisk. To krzywdzące i niesprawiedliwe (...) Film jest szkodliwy, opowiada nieprawdę - ocenił tydzień temu w programie "Tłit" wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Jarosław Sellin.

https://wiadomosci.wp.pl/kler-nagrodzony-krystyna-pawlowicz-oburzona-mocne-slowa-6298695082526849a

alla
28 min. temu

Bóg Sobecka zarządzi co mam oglądać, a co nie. Śmiechu warte, jak ta kobieta. Kto będzie chciał to i tak to obejrzy z jej błogosławieństwem czy bez. A w klerze jeśli jest ziarno dziegciu, to zepsuje całą beczkę miodu i trzeba to zrozumieć, a nie tłumaczyć kler. Kilkuset pedofilów, hazardzistów, pijaków i babiarzy wśród księży będzie niestety wizytówką pozostałych paru tysięcy bez nałogów, kiedy nie będzie się ich wyrzucać i piętnować, a chować po mniejszych parafiach, kuriach czy domach dla księży emerytów.

ds
26 min. temu

Nie chcę się czepiać, ale czy ona zawsze musi cytować prezesa? Wybrała się chociaż do kina, żeby oglądnąć kler i wyrobić sobie własne zdanie? A swoją drogą papież wyrzucił właśnie kolejnych 2 biskupów za pedofilię, czyli nie wszystko jest w kościele w porządku. O tym trzeba mówić, o innych grzechach też.

Bóg Sobecka zarządzi co mam oglądać, a co nie