Bóg jest sędzią sprawiedliwym

Data: 2010-12-02 17:25:34
Autor: abc
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
Trzeba o tym zawsze pamiętać:

1. Jest jeden Bóg.
2. Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za dobre wynagradza, a za złe karze.
3. Są trzy Osoby Boskie : Bóg Ojciec, Syn Boży, Duch Święty.
4. Syn Boży stał się człowiekiem i umarł na krzyżu dla naszego zbwienia.
5. Dusza ludzka jest nieśmiertelna.
6. Łaska Boska jest do zbawienia konieczne potrzebna.

Data: 2010-12-02 17:52:10
Autor: u2
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
W dniu 2010-12-02 17:25, abc pisze:
1. Jest jeden Bóg.
2. Tym Bogiem jestem ja.

Data: 2010-12-02 18:04:52
Autor: abc
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
1. Jest jeden Bóg.

2. Tym Bogiem jestem ja.

Pycha to najgorszy z grzechów głównych:

  1.. pycha
  2.. chciwość
  3.. nieczystość
  4.. zazdrość
  5.. nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu
  6.. gniew
  7.. lenistwo

Data: 2010-12-02 18:14:58
Autor: u2
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
W dniu 2010-12-02 18:04, abc pisze:
2. Tym Bogiem jestem ja.
Pycha to najgorszy z grzechów g³ównych:

  1.. pycha
  2.. chciwoœÌ
  3.. nieczystoœÌ
  4.. zazdroœÌ
  5.. nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu
  6.. gniew
  7.. lenistwo

Te wszystkie grzechy widzę w dzisiejszym klerze :)

Data: 2010-12-02 18:23:22
Autor: abc
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
Te wszystkie grzechy widzę w dzisiejszym klerze :)

Zło jest zawsze dziełem jednostki. Rzecz w tym, że Kościół jest
społecznością nadprzyrodzoną, widzialną, świętą i powszechną, którą
ustanowił Jezus Chrystusi nazwał Kościół swoim.

Wyznajemy w Credo wiarę w: ".. unam, sanctam, catholicam et apostolicam
Ecclesiam". Wyznajemt wiarę w Kościół ŚWIĘTY, a nie w instytucję czysto
ludzką, błądzącą i grzeszną.

Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa. Prawdziwą głową Kościoła jest sam
Jezus Chrystus, który w sposób niewidzialny zamieszkuje go, rządzi nim i
jednoczy w Sobie Jego członków. Chrystusowi nie można przecież przypisać
niczego moralnie niewłaściwego. Winy członków nie mogą splamić tego, co z
samej istoty jest nieskalane.

Ilekroć pojawia się zło, zawsze jest ono dziełem jednostki. Choćby było to
zło przedstawicieli Kościoła, jego księży, biskupów, papieży nawet, choćby
czyniąc je powoływali się na swoje rozumienie świętej nauki, ostatecznie
zawsze błąd jest ich.

Data: 2010-12-02 18:40:04
Autor: u2
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
W dniu 2010-12-02 18:23, abc pisze:
Te wszystkie grzechy widzĂŞ w dzisiejszym klerze :)
ZÂło jest zawsze dzieÂłem jednostki.

Bzdura, zwykle zło wynika z działania grup, n.p. kleru.

Data: 2010-12-02 18:45:16
Autor: abc
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
Zlo jest zawsze dzie3\lem jednostki.

Bzdura, zwykle zło wynika z działania grup, n.p. kleru.

Nie. Każdemu człowiekowi Bóg dał wolną wolę i każdy może grzeszyć lub nie.
To jest indywidualna sprawa każdego człowieka.

Data: 2010-12-02 18:50:42
Autor: u2
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
W dniu 2010-12-02 18:45, abc pisze:
Bzdura, zwykle zÂło wynika z dziaÂłania grup, n.p. kleru.
Nie. KaÂżdemu czÂłowiekowi BĂłg daÂł wolnÂą wolĂŞ i kaÂżdy moÂże grzeszyĂŚ lub nie.
To jest indywidualna sprawa kaÂżdego czÂłowieka.

Bzdura, powiedz to zniewolonym poddanym krĂłlĂłw.

Data: 2010-12-03 13:06:27
Autor: sofu

--

Co ma wspólnego mityczny Kosciół Chrystusowy ze służacym Bestii Kosciołem Rzymsko-Katolickim?
Tylko nie opowiadaj bajek o namaszczeniu Piotrowym etc.

sofu

-- -
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2010-12-02 18:50:32
Autor: Tadeusz

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf7d414$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-02 18:04, abc pisze:
2. Tym Bogiem jestem ja.
Pycha to najgorszy z grzechów g3ównych:

  1.. pycha
  2.. chciwo?a
  3.. nieczysto?a
  4.. zazdro?a
  5.. nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu
  6.. gniew
  7.. lenistwo

Te wszystkie grzechy widzę w dzisiejszym klerze :)
Robiłeś badania statystyczne.
Myślę, że w twojej rodzinie jest tego nieporównanie więcej.
t-1

Data: 2010-12-02 18:53:05
Autor: u2
W dniu 2010-12-02 18:50, Tadeusz pisze:
Te wszystkie grzechy widzĂŞ w dzisiejszym klerze :)
RobiÂłeÂś badania statystyczne.
MyÂślĂŞ, Âże w twojej rodzinie jest tego nieporĂłwnanie wiĂŞcej.

Kler teoretycznie nie ma potomstwa i rodziny, a jednak statystycznie
rzecz biorąc dużo ma nieślubnych dzieci, na których utrzymanie łoży z
tacy wiernych :)

Data: 2010-12-02 19:59:44
Autor: mi\(c\)sz
[...]

Ty też a Mojżesza czytałeś?

m.

Data: 2010-12-02 20:02:36
Autor: u2
W dniu 2010-12-02 19:59, mi(c)sz pisze:
Te wszystkie grzechy widzę w dzisiejszym klerze :)

Ty też a Mojżesza czytałeś?

Nie, ale oglądałem Edwin Mosesa. Niepokonany przez wiele lat na 400 m
przez płotki.

Data: 2010-12-02 20:39:52
Autor: u2
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
W dniu 2010-12-02 20:37, mi(c)sz pisze:

#$%@!

Spamujesz.

A pierdol ty sie.

No to spierdalaj.

Data: 2010-12-02 19:18:13
Autor: Marker

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf7c880$0$22799$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bez sensu.
Punkt 1 i 3 wzajemnie sie wykluczaja.

Data: 2010-12-02 19:20:06
Autor: u2
W dniu 2010-12-02 19:18, Marker pisze:
Bez sensu.
Punkt 1 i 3 wzajemnie sie wykluczaja.

Nie rozumiesz dialektyki :)

Data: 2010-12-02 19:21:33
Autor: Marker

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf7e357$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-02 19:18, Marker pisze:
Bez sensu.
Punkt 1 i 3 wzajemnie sie wykluczaja.

Nie rozumiesz dialektyki :)

Bo ja prosty chlop z pod Bilgoraja jestem :)

Data: 2010-12-02 19:56:48
Autor: u2
W dniu 2010-12-02 19:21, Marker pisze:

W dniu 2010-12-02 19:18, Marker pisze:
Bez sensu.
Punkt 1 i 3 wzajemnie sie wykluczaja.

Nie rozumiesz dialektyki :)

Bo ja prosty chlop z pod Bilgoraja jestem :)

Nie pierdol, nie jesteś Janusz P., którego ojciec był szmalcownikiem :)

Data: 2010-12-02 20:19:40
Autor: Marker

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf7ebf2$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie jednemu psu na imie Burek.

Data: 2010-12-02 21:03:13
Autor: u2

[...]

Masz pecha, ja rzeczywiście jestem Bogiem :)

Data: 2010-12-02 21:23:00
Autor: Marker

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf7fb82$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coz... nikt nie jest doskonaly.

Data: 2010-12-02 20:08:22
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

Trzeba o tym zawsze pamiętać:

1. Jest jeden Bóg.
2. Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za dobre wynagradza, a za złe
karze.

No ABECADŁO...

- wreście zgodnom godkom godomy...!!!

Jo tes ciongle twierdzem, ze zadarmo ten nas TUPOLEW z Prezydemtem napokładzie siem nierostsaskoł...

- KARABOSKO TOBYŁA...!!!

Data: 2010-12-02 20:13:31
Autor: u2
W dniu 2010-12-02 20:08, Polok_prawdziwy pisze:
No ABECADŁO...

- wreście zgodnom godkom godomy...!!!

Jo tes ciongle twierdzem, ze zadarmo ten nas TUPOLEW z Prezydemtem napokładzie siem nierostsaskoł...

- KARABOSKO TOBYŁA...!!!

Oczywiście, podobnie Politkowską zabili w dzień urodzin Władymira
Władymirowicza.

Data: 2010-12-02 20:22:54
Autor: Polok_prawdziwy
u2 wrote:

[...]

Łone inksego Boga majom ty GUPCU...!!!

Data: 2010-12-02 20:36:29
Autor: u2
W dniu 2010-12-02 20:22, Polok_prawdziwy pisze:
Oczywiście, podobnie Politkowską zabili w dzień urodzin Władymira
Władymirowicza.
Łone inksego Boga majom ty GUPCU...!!!

Pierdolisz pedale, Bóg jest jeden i to jestem Ja.

Data: 2010-12-02 21:30:10
Autor: Polok_prawdziwy
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
u2 wrote:

Pierdolisz pedale

Niezagaduj, bojo Maryny proferujem - łod suchych, śmierdzoncych i kakałowych, ciepluśkie i wilgotne sparki wolem...

Ale jaktak robić uwielbios,tosem rub, jo tulerancjem do zboceńcuw mom...

Data: 2010-12-02 22:02:29
Autor: u2
W dniu 2010-12-02 21:30, Polok_prawdziwy pisze:
Ale jaktak robić uwielbios,tosem rub, jo tulerancjem do zboceńcuw mom...

Nic dziwnego, skoro jesteś pedałem :)

Data: 2010-12-02 23:27:52
Autor: Polok_prawdziwy
u2 wrote:

W dniu 2010-12-02 21:30, Polok_prawdziwy pisze:
Ale jaktak robić uwielbios,tosem rub, jo tulerancjem do zboceńcuw mom...

Nic dziwnego, skoro jesteś pedałem :)

Nopseca toty napedałowanie łochotem mos...!!!

- rubta, cochceta, mieto koledupy zwiso...

Ino ciem łostsegom - pedorasty, pedafile i asfaldy AIDAS mieć mogom i zarazić siem mozes...!

Data: 2010-12-03 21:12:33
Autor: u2
W dniu 2010-12-02 23:27, Polok_prawdziwy pisze:
Ino ciem łostsegom - pedorasty, pedafile i asfaldy AIDAS mieć mogom i zarazić siem mozes...!

Wyszło szydło z worka po raz kolejny. Jesteś zwykłym wstrętnym tłustym
rasistą :)

Data: 2010-12-02 20:39:37
Autor: jadrys
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
W dniu 2010-12-02 17:25, abc pisze:
Trzeba o tym zawsze pamiętać

A nie miłością?  Myslisz że On sądzi swoje dzieci, którymi  jesteśmy?

Data: 2010-12-02 20:41:28
Autor: u2
W dniu 2010-12-02 20:39, jadrys pisze:
W dniu 2010-12-02 17:25, abc pisze:
Trzeba o tym zawsze pamiętać

A nie miłością?  Myslisz że On sądzi swoje dzieci, którymi  jesteśmy?

Ale z ciebie bezwolne ciele jadryś :)

Data: 2010-12-02 22:12:44
Autor: Andrzej Adam Filip
Bóg jest sędzią sprawiedliwym - a jaka jest wersja (nielojalnej) opozycji? :-)
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Trzeba o tym zawsze pamiętać:

1. Jest jeden BĂłg.
[...]

Skoro postujesz to [...] na grupie *.polityka to moĹźe napiszesz jaka
jest wersja "opozycji"? :-)

Leniwy jest ten, kto nie zdobywa sobie przyjaciół. Jeszcze bardziej
leniwy jest ten, który traci ich dlatego, że nie stara się, aby ich utrzymać.
  -- Przysłowie Ĺźydowskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-12-03 08:39:27
Autor: Aleksander Nabagło
Bóg jest sędzią sprawiedliwym
!

abc pisze:
[...]

Wyrazajac to krotko: sa rzeczy gorsze od smierci,
ktore kazdy zobaczy po smierci,
ale nic na to nie zaradzi.

..

Bóg jest sędzią sprawiedliwym