"Bóg miał plan"

Data: 2017-08-13 19:38:02
Autor: boukun
"Bóg miał plan"
"Bóg miał plan". Uderzająca wypowiedź przewodniczącego ZHR po tragedii w Suszku
"Pokładamy w Bogu nadzieję i ufamy, że mamy w Nim oparcie i znajdziemy u Niego tak potrzebne dziś pocieszenie. Wierzymy, że wezwanych do siebie otoczył blaskiem i ciepłem Najwyższego" - napisał Przewodniczący ZHR hm. Grzegorz Nowik, po tragedii jaka wydarzyła się w Suszku. Polscy Łowcy Burz zapewniają, że Bóg z tragedią nie miał nic wspólnego.

"Nie potrafimy zrozumieć jaki Boży Plan przewidział takie wydarzenie" - napisał Przewodniczący Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej hm. Grzegorz Nowik po tragedii jaka wydarzyła się w Suszku. Na obozie harcerskim w tej miejscowosći zginęły 2 dziewczynki w wieku 13- i 14 lat, które zostały przywalone drzewami, przewracającymi się na skutek przechodzącej nawałnicy.

Przewodniczący złożył rodzinom i najbliższym zmarłych Druhen kondolencje. Wyraził też nadzieję, że Bóg "otoczy blaskiem i ciepłem Najwyższego" tych, których "wezwał do siebie". Co miał na myśli mówiąc o "Bożym Planie"?

https://wiadomosci.wp.pl/bog-mial-plan-uderzajaca-wypowiedz-przewodniczacego-zhr-po-tragedii-w-suszku-6154747338487425a

Bóg miał plan, zesłał burzę i zabrał młodych ludzi z tego świata...

boukun

MłotemCzarnąHołotę!
2h temu

Rodzicom pozostającym pod władaniem typów spod ciemnej katolicko-toruńskiej gwiazdy powierzającym swoje dzieci nawiedzonym typom spod ciemnej katolicko-betlejemskiej gwiazdy moje słowa współczucia i prośby o odrobinę refleksji, w przeciwnym razie ci nieudacznicy wszystkie swoje niepowodzenia, klęski i tragedie zwalać będą na innych, a jest tych "chłopców do bicia" cały kato-Panteon, od Boga-Planisty poczynając przez Anioły-Stróże na Diabłach kończąc...

al
5 min. temu

Jak mógł ktoś coś zrobić, skoro tego kogoś nie ma ? To były prawa fizyki ,chemii i najzwyklejszego zbiegu wydarzeń ,równie dobrze te dzieci mogłyby wygrać w dużego lotka . To była tragedia ,które zdarzały się , zdarzają i będą się zdarzały , oczywiście jest dla mnie nie do wyobrażenia taka tragedia ,jeżeli to by mi się przydarzyła !!!

Data: 2017-08-13 19:42:40
Autor: boukun
"Bóg miał plan"
zefirek
9 min. temu

A jak się czuje ksiądz kapelan, nie jest ranny? tylko nie mówcie że na obozie nawiedzonego harcerstwa nie było kapelana.

mn
9 min. temu

kara boska

www
9 min. temu

Dzisiejsze harcerstwo przypomina kółko różańcowe .Na takim obozie śpiewają kościelne piosenki i modlą się kilka razy dziennie.Paranoja kościelna na całego.A wszystkie niepowodzenia zwalają na jakiegoś wyimaginowanego boga.Jakie to genialne wytłumaczenie.

alias
10 min. temu

Bóg i w powstaniu warszawskim miał plan?