Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ostatecznym

Data: 2010-04-14 17:24:51
Autor: abc
Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ostatecznym
Niezale¿nie od tego gdzie te zw³oki zostan± pochowane przez ludzi.

http://www.youtube.com/watch?v=PhcYvl0Cxh0

Dusze zmar³ych przesz³y ju¿ do ¿ycia wiecznego. Nie ma ich tu.
Groby zmar³ych s± dla ¿ywych, a nie dla zmar³ych. U³atwiaj± one ¿ywym
obcowanie z duszami zmar³ych - przypominaj± o nich i sk³aniaj± do modlitwy
za nie.  A modlitwa wymaga skupienia i ciszy.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-04-14 17:34:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 17:24, abc pisze:
[...]

A jest co¶ prawdy o tych duszach b³±kaj±cych sie po ziemi i pragn±cych naprawiæ swoje ziemskie b³êdy i grzechy?  Oczywi¶cie pytam o to nie w kontek¶cie grzechów pana Prezydenta tylko tak ogólnie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-14 18:44:55
Autor: abc
[...]

Dusza, która jest wprawdzie w stanie ³aski, ale jeszcze ma na sobie jaki¶
grzech powszedni, albo jak±¶ nie odpokutowan± karê doczesn±, dostaje siê do
czy¶æca, dopóki nie uczyni w zupe³no¶ci zado¶æ sprawiedliwo¶ci Bo¿ej.

Za dusze cierpi±ce w czy¶æcu odmawiamy psalm De profundis i modlitwê Requiem
aeternam.

Msze za zmar³ego odprawia siê w trzecim (jest to zwykle dzieñ pogrzebu),
siódmym i trzydziestym dniu. Wed³ug wierzeñ ludowych dusza przez trzy dni
jest przy zw³okach zmar³ego, przez dalsze dni (do siódmego) - przy jego
grobie, za¶ dnia trzydziestego (lub czterdziestego - na Wschodzie) opuszcza
ten ¶wiat.

--
W krzy¿u cierpienie, w krzy¿u zbawienie,
W krzy¿u mi³o¶ci nauka.

Data: 2010-04-14 11:00:07
Autor: zbig
On 14 Kwi, 18:44, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

[...]

Nie ma ¿adnego czy¶cca. To wymys³ dla wyciagania od wiernych kasy za
odpusty.
Wskaz mi jak±kolwiek wzmiankê o czy¶ccu i warunki jego opuszczenia w
Pi¶mie ¦wiêtym

Data: 2010-04-14 22:43:44
Autor: abc
[...]

Poczytaj sobie np. tu:
http://watchtower.org.pl/w_obronie_wiary-27.php

Data: 2010-04-14 14:01:40
Autor: zbig
On 14 Kwi, 22:43, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny..

Nie wqurwiaj mnie. Co ty mi tu wyje¿d¿asz z be³kotem scholastycznych
spekulantów. Pytam sie, gdzie jest mowa w Pi¶mie o Czy¶ccu jako takim
i o tym, ze jak kto zap³aci to dostanie odpust

Data: 2010-04-14 20:18:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 18:44, abc pisze:
[...]

No ale tu nie chodzi o wierzenia ludowe - co Ko¶ció³ na to mówi?  Duch nie ma prawa po smierci pojawiæ siê na ziemi?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-14 22:43:51
Autor: abc
Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ostatecznym
No ale tu nie chodzi o wierzenia ludowe - co Ko¶ció³ na to mówi?  Duch nie
ma prawa po smierci pojawiæ siê na ziemi?

Nie ma. Reinkarnacji te¿ nie ma.

Data: 2010-04-16 00:57:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 22:43, abc pisze:
No ale tu nie chodzi o wierzenia ludowe - co Ko¶ció³ na to mówi?  Duch nie
ma prawa po smierci pojawiæ siê na ziemi?

Nie ma. Reinkarnacji te¿ nie ma.

Czyli czym by mo¿na wyt³umaczyæ opowie¶ci (nieraz bardzo powa¿nych ludzi) o spotkaniu z duchem?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-16 10:51:59
Autor: cirrus
Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ostatecznym
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hq85lv$an1$1news.onet.pl...
[...]

Pijañstwem. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-17 09:43:09
Autor: jadrys
Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ost atecznym

Data: 2010-04-17 09:49:30
Autor: cytryna
Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ostatecznym

Data: 2010-04-17 21:22:43
Autor: jadrys
Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ost atecznym

Data: 2010-04-14 17:47:08
Autor: zenek
abc pisze:
[...]

Ich dusze glupku sa miedzy nami ich czyny i mysli to co po nich zostalo w naszych umyslach i w nich one zyja.

Data: 2010-04-14 18:49:18
Autor: abc
Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ostatecznym
Ich dusze glupku sa miedzy nami ich czyny i mysli to co po nich zostalo w
naszych umyslach i w nich one zyja.

Zaraz po ¶mierci ka¿da dusza staje przed trybuna³em Chrystusa na sad
szczegó³owy. Na sadzie szczegó³owym dusza jest s±dzona ze wszystkiego, a
wiêc z my¶li, s³ów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie
zatwierdzony na s±dzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnatrz
wyroku na s±dzie szczegó³owym.

Po s±dzie szczegó³owym dusza, je¿eli nie bêdzie mieæ ³aski z powodu grzechu
¶miertelnego, zaraz idzie do piek³a; je¿eli jest w stanie ³aski, a jest
tak¿e wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Je¿eli za¶ jest wprawdzie w stanie ³aski, ale jeszcze ma na sobie jaki¶
grzech powszedni, albo jaka¶ nie odpokutowana.karê doczesna dostaje siê do
czy¶æca.

Data: 2010-04-14 19:45:41
Autor: ColgatesBilly
Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ostatecznym (BREDNI E !!! ;)
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4bc5de4c$0$17088$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coz to za szataniczne wersje...
Pierwsze z brzegu... zywi nie zajmuja sie  obcowaniem z duszami zmarlych
bo to jeden z najciezszych grzechow.
Reszta podobnie: Biblia bardzo sprzecznie okresla miejsce pobytu zmarlych.

Modlitwa za zmarlych wystepouje tylko w APOKRYFACH.
Slowo Boze mowi wyraznie: wybierasz za zycia.
I nie INTELEKTUalnie (NA ZLOSC KOMUNIE, albo ze rodzice byli)  ale ZYJESZ TYM,
na poczatek i koniec Slowem 24 godziny na dobe.

Bo i czyscca nie ma, acz minimalna szansa jest, ze cos mna ksztalt
ale tylko dla tych prawdziwych (24 h) co w czym tam uchybili
ale nigdy nie dotyczy to, np. typowego polskiego katola
co razem z ksiedzem (dostanie za to duzo wieksza kare) nie maja
z Bogiem nic wspolnego tak naprawde.

PzDrKOL
'
PS dostaniemy nowe cialo...

Data: 2010-04-14 18:55:36
Autor: abc
Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ostatecznym (BREDNIE !!! ;)
Coz to za szataniczne wersje...
Pierwsze z brzegu... zywi nie zajmuja sie  obcowaniem z duszami zmarlych
bo to jeden z najciezszych grzechow.

My, katolicy, wyznajemy w Credo wiarê w ¶wiêtych obcowanie. Wierzymy, ¿e
miêdzy cz³onkami Ko¶cio³a dla ¶cis³ej jedno¶ci, która ich ³±czy ze sob± pod
jedn± g³ow± Chrystusem, odbywa siê wzajemna wymiana dóbr duchownych.

Z tego obcowania nie wszystkie cz³onki Ko¶cio³a korzystaj± w ca³ej pe³ni,
lecz tylko te, które s± w stanie ³aski, i dlatego to obcowanie nazywa siê
¦wiêtych obcowaniem.

Ci, którzy s± w grzechu ¶miertelnym, nie s± ca³kiem pozbawieni tego
obcowania i do odzyskania ³aski mog± doznaæ pomocy tak od publicznych mod³ów
Ko¶cio³a jako te¿ od modlitw i dobrych uczynków osób, bêd±cych w ³asce
Bo¿ej.

Jest obcowanie z tymi, którzy siê ciesz± chwa³± w niebie, gdy oddajemy im
cze¶æ i zanosimy do nich pro¶by b³agalne, oni za¶ wstawiaj± siê za nami do
Boga.

Jest obcowanie tak¿e z duszami w czy¶æcu, gdy¿ my mo¿emy im przychodziæ z
pomoc±, mianowicie przez ofiarê Mszy ¶w., przez Odpusty, modlitwy i inne
uczynki pobo¿ne i pokutne; a one nawzajem wspieraj± nas u Boga swoimi
modlitwami.

Data: 2010-04-14 19:22:05
Autor: zenek
abc pisze:
[...]

Ty glupku wiesz co to szeol?

To miejce za bramami jerozolimy gdzie zydzi wyzucali odpadki i szczatki zmarlych tzw. niebyt.

Wez ty qrwa nieuki barbarzyunski pocxzytaj kilka ksiazek o Historii biblie w oryginale i koran przeprowadz analize i bedziesz mial wynik swojego kretynstwa.

Bóg odnajdzie zw³oki w Dniu Ostatecznym