Bg sprawiedliwy i miosierny wzi spraw Wesoowskiego w swoje rce?

Data: 2015-08-28 05:14:11
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Bg sprawiedliwy i miosierny wzi spraw Wesoowskiego w swoje rce?
"Dziś o 5 rano zmarł abp #Wesołowski. Bóg sprawiedliwy i miłosierny wziął sprawę w swoje ręce. Wieczny odpoczynek racz Mu dać, Panie…
09:14 - 28 sie 2015 · Miazzina, Piemonte, Italia"

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/arcybiskup-jozef-wesolowski-nie-zyje/1lsgm6

A może ktoś Bogu pomógł by sprawa nie robiła nadal złej publiki Watykanowi?

Data: 2015-08-28 05:29:36
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 14:14:12 UTC+2 użytkownik mcmlxx....@gmail.com napisał:
[...]

Jest jeszcze Gil. Też ma przechlapane...

Data: 2015-08-28 05:50:52
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 14:29:37 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]
> 09:14 - 28 sie 2015 · Miazzina, Piemonte, Italia"

Jest jeszcze Gil. Też ma przechlapane...

Za niski rangą jest na "miosierną śmierć" -zostanie przykładnie skazany i wyklęty...?

Data: 2015-08-28 06:35:03
Autor: mcmlxxi.xi.xi
[...]

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/watykan-zatail-ze-odrzucono-odwolanie-wesolowskiego-od-wyroku-kongregacji/sgtenl

Watykan zataił przed opinią publiczną, że Kongregacja nauki wiary odrzuciła odwołanie Józefa Wesołowskiego od jej wyroku z czerwca ubiegłego roku. Uzasadnieniem utajnienia decyzji było "nie pogarszanie sytuacji" byłego hierarchy. Oskarżony o pedofilię i posiadanie pornografii dziecięcej były nuncjusz apostolski na Dominikanie wykluczony wtedy został ze stanu duchownego i pozbawiony godności arcybiskupa.

Watykan ograniczył się do poinformowania, że były nuncjusz odwołał się od tego wyroku i zapowiedział, że jeśli odwołanie zostanie odrzucone, będzie możliwy jego proces karny przed trybunałem Państwa Watykańskiego.

Miał się on rozpocząć w końcu ubiegłego roku. Rozpoczął się, jak wiadomo, w lipcu, ale z powodu nieobecności oskarżonego skończyło się na odczytaniu aktu oskarżenia, po czym proces przerwano.

Dziś zastępca dyrektora biura prasowego Stolicy Apostolskiej o. Ciro Benedettini przyznał, że wiadomość o utrzymaniu w mocy wyroku kongregacji zatajono, aby - cytuję - "nie pogarszać sytuacji".

Nie odnotowano tego również w Roczniku Papieskim na 2015 rok, który ukazał się w połowie kwietnia. Józef Wesołowski figuruje tam wciąż jako arcybiskup Kościoła katolickiego.

Data: 2015-08-28 14:25:32
Autor: WW
Bóg sprawiedliwy i miłosierny wzią ł sprawę Wesołowskiego w swoje ręce?
W dniu 2015-08-28 o 14:14, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Zupełnie jak mafia - ja niczego nie sugeruje.  :-P
Tam też oskarżeni i świadkowie umierają przed procesami.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2015-08-28 05:43:04
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 14:25:41 UTC+2 użytkownik WW napisał:
> [...]

Zupełnie jak mafia - ja niczego nie sugeruje.  :-P
Tam też oskarżeni i świadkowie umierają przed procesami.

U nas -a wlasciwie w Wiedniu- umierają niektórzy (albo tylko to symulują) i przed oskarżeniem ;P

Bg sprawiedliwy i miosierny wzi spraw Wesoowskiego w swoje rce?