Bóg to skurwysyn..

Data: 2010-10-30 00:32:22
Autor: Jaksa
Bóg to skurwysyn..

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości
Bo uczynił mnie Polakiem... I teraz ciągnie się ten smród i wstyd za
mną... I muszę nosić ten krzyż...
-- -

Napewno nie! Natomiast jak sądzę to jajcarz i twój przypadek
potwierdza moje przypuszczenia.

Na własne życzenie dołączasz do najbardziej pogardzanej grupy
ludzi na świecie, ze wschodu na zachód, z północy na południe,
od kraju Wschodzącego Słońca po lody Grenlandii.
Nawet Grenlandczycy leją z żydów..

Urodziłeś się bardzo dobrze, wsród aryjskiej rasy, najbardziej
przebojowej i twórczej posród ludów tej ziemii.

A teraz dołączasz do grupy uważanej przez większość mieszkańców
naszej planety za podludzi albo wręcz małpoludy.

I jak tu nie zrywać boków ze śmiechu? Chła chła chła :))

To jest równie śmieszne jak twoje rzewne ubolewania że nie
urodziłeś się pedałem. Pan Bóg ma przewrotne poczucie humoru!

Jaksa

Data: 2010-10-30 14:52:14
Autor: boukun
Bóg to skurwysyn..

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:iafimc$ovo$5news.eternal-september.org...

[...]

Nie ważne, za co ich uważają ludzie, ważne, że sami są podludziami i służą potulnie narodowi wybranemu. Nie po to mądry naród i kapłani rozprzestrzenili żydowską wiarę wraz ze swoim wybranym narodem po świecie...

boukun

Bóg to skurwysyn..