Bóg zachowuje kontrole nad sytuacją

Data: 2011-01-30 21:24:05
Autor: jadrys
Bóg zachowuje kontrole nad sytuacją
W dniu 2011-01-30 20:18, abc pisze:

Kościół zatriumfuje, lecz musimy się o to modlić. Musimy pozostać przy
Naszym Panu, a to oznacza, że musimy zachować tę samą Wiarę.

Czy zdarzył się choć jeden przypadek w którym modły pomogły?

Data: 2011-01-30 12:35:22
Autor: Antenka
On 30 Sty, 21:24, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Naszym Panu, a to oznacza, że musimy zachować tę samą Wiarę.

Czy zdarzył się choć jeden przypadek w którym modły pomogły?

Tak! Moja koleżanka wraca do zdrowia!

Antenka :-))))

Data: 2011-01-30 21:41:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-30 21:35, Antenka pisze:
[...]

Ale czy to na pewno za sprawą modłów?:-\

Data: 2011-01-30 13:52:31
Autor: Antenka
On 30 Sty, 21:41, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Tak! Moja kole anka wraca do zdrowia!

> Antenka :-))))

Ale czy to na pewno za spraw mod w?:-\

Myślę, że tak ;-).

Antenka

Data: 2011-01-30 23:12:30
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Myślę

ROTFL

Data: 2011-01-31 09:06:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-30 22:52, Antenka pisze:

[...]

No cóż - wiara. Być może i na mnie kiedyś spadnie jej łaska. :-\

Pozdrawiam:-)

--
jadryś

Data: 2011-01-31 05:13:23
Autor: J-23
On 31 Sty, 09:06, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Myślę, że tak ;-).

> Antenka

No cóż - wiara. Być może i na mnie kiedyś spadnie jej łaska. :-\

> [...]

jak na razie, "dziekibogu" jestem ateista

Data: 2011-02-02 22:19:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-31 14:13, J-23 pisze:

No cóż - wiara. Być może i na mnie kiedyś spadnie jej łaska. :-\

Pozdrawiam:-)

--
jadryś
jak na razie, "dziekibogu" jestem ateista

Czyli kimś  kto nie wie po co żyje.

Data: 2011-01-31 07:56:30
Autor: ab.666

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Czy zdarzył się choć jeden przypadek w którym modły pomogły?

Tak! Moja koleżanka wraca do zdrowia!

Modliła się do lekarzy przy pomocy banknotów.

ab.

Bóg zachowuje kontrole nad sytuacją