Bóg zachowuje kontrole nad sytuacj±

Data: 2011-01-30 13:32:07
Autor: J-23
Bóg zachowuje kontrole nad sytuacj±
On 30 Sty, 20:18, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Przyszło nam żyć akurat w czasach gdy ¶wiat chrze¶cijański jest okupowany
przez sługi szatana. Zdetronizowanego Chrystusa usunięto z życia publicznego
a Jego Namiestnik jest więĽniem Watykanu.

Podjudzone w karczmach pospólstwo wyrżnęło w rewolucjach chrze¶cijańskie
elity swoich narodów. A dalszej dechrystianizacji przez demoralizację i
ogłupienie dokonano przez media i "dzieła" wychwalanych w mediach wrogich
chrze¶cijaństwu "artystów".

Kneblowanie ust chrze¶cijanom wspominaj±cym o grzechu już się zaczęło.

Nie wiadomo jak długo jeszcze potrwa ta okupacja ¶wiata chrze¶cijańskiego.
Może jeszcze kilkadziesi±t lat?

Jednak Pan Bóg cały czas zachowuje kontrolę nad sytuacj±, nawet wtedy kiedy
wydaje się nam, że już j± utracił.

Przypomnijmy sobie Apostołów siedz±cych w małej łodzi, o których mówi
dzisiejsza Ewangelia:news:4d452494$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

My¶leli, że już ton±. Kto jednak nadał siłę wiatrowi, kto nadał falom
miażdż±cym łódĽ cały ich impet?  To Jezus, Ten, który spał obok. Kiedy
powiedział: "Ucisz się!", zapanował spokój. Cisza.

Kiedy Bóg zapragnie tej ciszy dla Swego Ko¶cioła, zapanuje ona natychmiast.
Je¶li teraz jeszcze nie nadeszła ta chwila, to dlatego, że Nasz Pan pragnie
od nas, Ko¶cioła Wojuj±cego, aby¶my dzielili Jego męki i cierpienia.

Ko¶ciół zatriumfuje, lecz musimy się o to modlić. Musimy pozostać przy
Naszym Panu, a to oznacza, że musimy zachować tę sam± Wiarę.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny..

jak dotad to ten bog wszystko zpierdol*l
nic mu nie wyszlo, bo wkolo sodoma i gomora.
subtelnie mowiac ma on w gleboko w niepowazaniu cala ludkosc

PS. jak boog kubie tak kuba bogu

Data: 2011-01-30 21:52:03
Autor: obserwator
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
jak dotad to ten bog wszystko zpierdol*l
nic mu nie wyszlo, bo wkolo sodoma i gomora.
subtelnie mowiac ma on w gleboko w niepowazaniu cala ludkosc

PS. jak boog kubie tak kuba bogu

noooo:)....jeszcze przyjdzie taki moment w twoim zyciu, ze bedziesz chcial
zmienic poglady...wielu taka chwile przezywa w ostanich minutach swojego zycia:))

Data: 2011-01-30 22:50:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
B�g zachowuje kontrole nad sytuacj�
niedziela, 30 stycznia 2011 22:32. carbon entity 'J-23' <khanula@gazeta.pl>

jak dotad to ten bog wszystko zpierdol*l
nic mu nie wyszlo, bo wkolo sodoma i gomora.
subtelnie mowiac ma on w gleboko w niepowazaniu cala ludkosc

PS. jak boog kubie tak kuba bogu

;)

Pzdr ;)
   Jakub

Data: 2011-01-30 21:53:34
Autor: obserwator
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
> [...]

> jak dotad to ten bog wszystko zpierdol*l
> nic mu nie wyszlo, bo wkolo sodoma i gomora.
> subtelnie mowiac ma on w gleboko w niepowazaniu cala ludkosc

ty Jakub jestes jednak nawiedzony, bo popierasz zlo.

Data: 2011-01-30 14:42:45
Autor: J-23
On 30 Sty, 22:53, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Jakub A. Krzewicki <drukpakun...@gmail.org> napisa (a):

> niedziela, 30 stycznia 2011 22:32. carbon entity 'J-23' <khan...@gazeta.pl>
> contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

> ;)
> Pzdr ;)

ty Jakub jestes jednak nawiedzony, bo popierasz zlo.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

gdzie popieram?
zasmucam sie jedynie tym ze swiat zdominowany jest przez zlo.
konstatuje ze stworca spartolil robote, bo sprawca wszelkich
nieszczesc jest sam czlowiek

Data: 2011-01-30 22:56:35
Autor: obserwator
> [...]

zasmucam sie jedynie tym ze swiat zdominowany jest przez zlo.
konstatuje ze stworca spartolil robote, bo sprawca wszelkich

jestes Jakubem Krzewickim? Ten post byl do niego skierowany, a do ciebie inny
w tym watku.

Nie wiem czy swiat jest zdominowany przez zlo i czy stworca spartolil robote.
Generalnie na grupach unikam dyskusji na tego typu tematy, bo uwazam, ze
czlowiek musi sam do pewnych prawd dotrzec. Wole obserwowac, a czasem ingerowac kiedy widze, ze ewidentne klamstwo,
hipokryzja - integralne czesci zla, chca dominowac:)

Data: 2011-01-30 23:05:10
Autor: obserwator
B?g zachowuje kontrole nad sytuacj?

moze dodatm tylko,ze na tej grupie pisze wielu klmamcow i ludzi ktorzy popieraja
zlo.

Data: 2011-01-31 00:27:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
B?g zachowuje kontrole nad sytuacj?
niedziela, 30 stycznia 2011 22:53. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

ty Jakub jestes jednak nawiedzony, bo popierasz zlo.

Nie popieram zła. świat jest pełnią, zawiera zarówno Yang i Yin, jasną jak i ciemną stronę Mocy. Widzialeś diagram taoistyczny Wielkiego Szczytu -- - Taiji? Obie muszą pozostać w równowadze.

Ĺ»e jestem, hm... nawiedzony to dla Poety czysta zaleta. Poeta   m u s i   być nawiedzony, bo prawdziwa Muza to bogini pogaĹ„ska -- - i pogaĹ„ska jest autentyczna Poesis/Skuldr, reszta to dharani, mizmar i hymny ambrozjaĹ„skie Ĺ›piewane w niebie przez garbate anioĹ‚ki.

Data: 2011-01-30 23:38:55
Autor: obserwator
B?g zachowuje kontrole nad sytuacj?
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Nie popieram zła. ¶wiat jest pełni±, zawiera zarówno Yang i Yin, jasn± jak i ciemn± stronę Mocy. Widziale¶ diagram taoistyczny Wielkiego Szczytu -- - Taiji? Obie musz± pozostać w równowadze.

Że jestem, hm... nawiedzony to dla Poety czysta zaleta. Poeta   m u s i   być nawiedzony, bo prawdziwa Muza to bogini pogańska -- - i pogańska jest autentyczna Poesis/Skuldr, reszta to dharani, mizmar i hymny ambrozjańskie ¶piewane w niebie przez garbate aniołki.

wydaje ci sie, ze nie popierasz. Zlo jest pocigajace dla wiekszosci ludzi.

W twoich tekstach do pewnych osob piszacych na tej grupie, mozna zuwazyc pewna
przewage Yin. Nawiedzenie moze miec nature Yin lub Yan. U ciebie przewaza Yin.

Sorry za szczerosc.

Data: 2011-01-31 00:48:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
B?g zachowuje kontrole nad sytuacj?
poniedziałek, 31 stycznia 2011 00:38. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

[...]

W nagrodę puszczę tobie kopię wiersz, który zadetykowałem na pl.hum.poezja jednemu z piszących tam twórców, pływającemu po całym świecie żeglarzowi. Może to pozwoli ci rozsądzić, w którym miejscu diagramu się znajduję:

EIRIK RAUDHA

                             j(an)owi...

Płynie Rudy Eryk w słonych brodząc krach
odkryć ląd zielony co majaczy w mgłach
rodzinnego fjordu w Ĺ‚zach wspomina piach
dom co każdej nocy w ciężkich śni się snach

Smutek w oczach wiernych wojów oraz sług
ktĂłrych chleb i ziemiÄ™ dawny przejÄ…Ĺ‚ wrĂłg
i wraz z panem płacą zemsty krwawy dług
rzuceni na przestwĂłr nowych morskich drĂłg

TracÄ… oczy mokre zakazany brzeg
wiatr rwie smoczy okręt poprzez deszcz i śnieg
fal rytm bezpowrotny mierzy czasu bieg
co wiek ĹĽegna stary w nowy wiodÄ…c wiek

Przez pustyniÄ™ nocy blask polarnych zĂłrz
zwały gór lodowych maelstrom morskich burz
ryk zamarzłych piekieł zagubionych dusz
na Aegira Ĺ‚asce boga zimnych mĂłrz

wichru mroĹşne tchnienie wĂłd porywczy prÄ…d
wyrok który dawny każe spłacić błąd
i dla mgieł nieznanych swojski rzucić kąt
wiodÄ… kruchy drakkar na Zielony LÄ…d
.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Przez los postawieni przeciw morskim mgłom
prądom złym na przekór i koszmarnym snom
i my zbudujemy kiedyĹ› nowy dom
co nadziei światło przyda naszym dniom

Wilki oceanĂłw i zdobywcy ziem
nasza dłoń na co dzień zmaga się ze złem
zimnych mórz potwory gładzi -- - białą krę
na żelaznych statkach łamie dzień za dniem

Wydzieramy bogom czarne złoto mórz
które błyszczy pośród borealnych zórz
wiatrów które niosą słony mokry kurz...
Wśród zmiennych obłoków i niestałych wróżb

to za słowem słowo i za wersem wers
kartki zimna biel i atramentu czerń
są jak nasze ciosy wymierzone w śmierć
ktĂłrej razy dzielnie znosi nasza pierĹ›

A gdy przepisany minie wyrok lat
wrĂłcimy do domu wieszczÄ…c Nowy Ĺšwiat
i dziękując losom co nieznany brzeg
odkryć nam kazały -- - Nowy stworzyć Wiek

Data: 2011-01-31 00:11:15
Autor: obserwator
B?g zachowuje kontrole nad sytuacj?
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): nie znam sie na poezji, zle ten wiersz jest w sumie smutny mimo pozornego
optymizmu.

Wklejam ci link do strony z tekstami czlowieka ktory pracuje na statkach.
Z jego tekstow bucha Yan. Co ciekawe to co pisze potwierdza tym co czyni:

http://seawolf.nowyekran.pl/

Data: 2011-01-31 13:27:48
Autor: Janek Wlodak
B?g zachowuje kontrole nad sytuacj?

" obserwator" <>
ty Jakub jestes jednak nawiedzony, bo popierasz zlo.

Ty, obsrywator, najpier wypierz majty, bo capi, a potem - spierdalaj...

Bóg zachowuje kontrole nad sytuacj±