Boga należy postawić przed sąd

Data: 2009-08-29 15:46:26
Autor: boukun
Boga należy postawić przed sąd
Ernie Chambers, senator stanowy z Nebraski, pozwał Boga do sądu.
Chciał uzyskać nakaz sądowy, który zapobiegłby "śmierci, zniszczeniu i
terroryzowaniu". Sędzia odrzucił wniosek, ponieważ pozwany nie ma
adresu, na który można by dostarczać pisma procesowe - informuje BBC.
Sędzia Marlon Polk podkreślił, że powód musi mieć kontakt z pozwanym,
by sprawa mogła się toczyć. Chambers nie może złożyć ponownego
wniosku. Może jednak apelować, co - jak mówi - rozważa. Podkreślił, że
decyzję o ewentualnej apelacji podejmie po uważnej analizie
uzasadnienia orzeczenia sądu.

Senator stanowy pozwał Boga w ubiegłym roku. Twierdził, że Bóg zagraża
jemu i mieszkańcom stanu Nebraska i powoduje "wszechobecną śmierć,
zniszczenie i terroryzuje miliony mieszkańców ziemi". Powód
podkreślił, że sąd uznał istnienie Boga, a w związku z tym także
"przyjął do wiadomości, że jest on wszechwiedzący". - A jeżeli wie
wszystko, to musi wiedzieć także o tym pozwie - dodał.

Chambers, który od 38 lat jest senatorem stanowym, powiedział, że
złożył pozew, by pokazać, że każdy może pozwać każdego. Nawet jeżeli
pozwany jest Bogiem.

Data: 2009-08-29 15:56:45
Autor: Tomaszek
boukun pisze:
Ernie Chambers, senator stanowy z Nebraski, pozwał Boga do sądu.
Chciał uzyskać nakaz sądowy, który zapobiegłby "śmierci, zniszczeniu i
terroryzowaniu".

To jest news sprzed pół roku, dość stary.

  Sędzia odrzucił wniosek, ponieważ pozwany nie ma
adresu, na który można by dostarczać pisma procesowe - informuje BBC.

To jest "prawdziwa" demokracja. Tam się nawet z debilami rozmawia, zamiast od razu izolować. U nas debili wybiera się do rządzenia państwem. ;) Jak ten idiota został tam senatorem? ;)

Sędzia Marlon Polk podkreślił, że powód musi mieć kontakt z pozwanym,
by sprawa mogła się toczyć.

Do izolatki, a nie w rozmowę się wdawać;)

  Podkreślił, że
decyzję o ewentualnej apelacji podejmie po uważnej analizie
uzasadnienia orzeczenia sądu.

On najpierw musi zrozumieć treść tego orzeczenia. Co za jełop;)

...że sąd uznał istnienie Boga...

No tak, to teraz ateiści - pilnować się;) Sąd uznał istnienie Boga;)

Chambers, który od 38 lat jest senatorem stanowym, powiedział, że
złożył pozew, by pokazać, że każdy może pozwać każdego. Nawet jeżeli
pozwany jest Bogiem.

Co w stanach trzeba zrobić, żeby senatorem zostać? Z tego wynika, że niewiele, skoro taki kretyn został, to każdy może.
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-29 16:02:41
Autor: boukun

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:h7bc71$jib$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:
[...]

-- _____________________________| TOMASZEK |____________________________

Tomaszku, zadziwiasz mnie, toć to czysty ciemnogród przemawia przez ciebie...
Załatw sobie adwokata za życia przed sądem ostatecznym, zobaczymy, czy jedyny sędzia sprawiedliwy dopuści go do głosu...

boukun

Data: 2009-08-29 07:07:50
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 16:02, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tomaszku, zadziwiasz mnie, toć to czysty ciemnogród przemawia przez ciebie...

Tomaszek to wioskowy głupek, kolejny z tych kretynów, którzy doszukują
się żydowskich cech etnicznych w twarzach własnych matek... Esbek
Bubel pokazał mu co znaczy wolność słowa w wydaniu natolińskim
likwidując forum wraz z jego awatarem, to teraz tu popierduje...

Data: 2009-08-29 16:23:56
Autor: Tomaszek
Tzva Adonai pisze:
[...]

Dlaczego Ty się palancie jednym nickiem nie podpisujesz, tylko raz Szymon Inkowski, raz Tzvel, a Adonaj;)

Widziałem Cię na filmie u Bartka Kurzeji - ładna z Ciebie świnka, taka wypasiona, duża, tłusta. Tylko nie wiem czy koszerna? ;)

Data: 2009-08-29 07:25:47
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 16:23, Tomaszek <tomas...@judeland.pl> wrote:

Dlaczego Ty się palancie jednym nickiem nie podpisujesz

Spierdalaj debilu, jak cię widzę, to mi się rzygać chce...

Data: 2009-08-29 16:27:23
Autor: Tomaszek
Tzva Adonai pisze:
Spierdalaj debilu, jak cię widzę, to mi się rzygać chce...

Ale Ty mnie głąbie nie widzisz przecież. Nie wiesz jak wyglądam. Natomiast ja wiem jak Ty wyglądasz;)

Data: 2009-08-29 07:29:11
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 16:27, Tomaszek <tomas...@judeland.pl> wrote:

Ale Ty mnie głąbie nie widzisz przecież. Nie wiesz jak wyglądam.

Założyłeś kmiocie konto na naszej-klasie, ryj masz typowo prostacki....

Data: 2009-08-29 19:37:16
Autor: Tomaszek
Tzva Adonai pisze:
On 29 Sie, 16:27, Tomaszek <tomas...@judeland.pl> wrote:

Ale Ty mnie głąbie nie widzisz przecież. Nie wiesz jak wyglądam.

Założyłeś kmiocie konto na naszej-klasie, ryj masz typowo prostacki...

Ale nie wstawiłem żadnego zdjęcia. Ty jednak głupi jesteś

Data: 2009-08-29 19:44:22
Autor: Tzva Adonai
Boga należypostawić przed sąd
Ale nie wstawiłem żadnego zdjęcia.

No popatrz, nie wiedziałem.. Ale dzięki tobie już wiem, że nazywasz się Tomasz
Dębkowski, masz 26 lat, mieszkasz w Warszawie i uczęszczałeś do szkoły
podstawowej nr 4...  Dzięki za informację, warto wiedzieć, gdzie melinują się
bubloidalne pokraki... --

Data: 2009-08-29 21:05:28
Autor: Tomaszek
Tzva Adonai pisze:
[...]

No, czyli wiesz tyle, ile chciałem, żebyś wiedział. nic więcej nie wiesz.

A te świnki takie ładne. Fajnych masz kumpli.

Data: 2009-08-29 21:25:26
Autor: Tomaszek
Tzva Adonai pisze:
[...]

Adres: ul. Panieńska 9/12
03-704 Warszawa

To aktualny adres zatrudnienia?

Data: 2009-08-29 16:28:32
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4ff64689-992b-4e27-a118-b44804591367f10g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
Też nieźle dajesz do pieca... Jaki SBek, to są czyste pomówienia jak zwykle u ciebie. Masz dosier o Leszku Bublu na stronach PPN.

boukun

Data: 2009-08-29 07:32:07
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 16:28, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Masz dosier o Leszku Bublu na stronach PPN.

To dossier też zostało stworzone przez jego kumpli z departamentu...
Bolszewickie kurewstwo aż bije z jego świńskiej mordy... Jeśli
istnieje kategoria ludzi, którzy zasłużyli na prysznic w komorze
gazowej, to Bubel jest bez wątpienia jednym z nich...

Data: 2009-08-29 16:21:51
Autor: Tomaszek
boukun pisze:
Tomaszku, zadziwiasz mnie, toć to czysty ciemnogród przemawia przez ciebie...
Załatw sobie adwokata za życia przed sądem ostatecznym, zobaczymy, czy jedyny sędzia sprawiedliwy dopuści go do głosu...

Tamten sąd po drugiej stronie nie uznaje na szczęście żadnych adwokatów, obrońców, palantów. Tylko prawda się liczy. Na tamten sąd nie będzie mi potrzebny adwokat.

Data: 2009-08-29 16:30:42
Autor: boukun

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:h7be4u$s97$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:
[...]

A ja będę się domagał adwokata i niezależnej komisji, która by podważyła legalność sądu ostatecznego... Potem ja będę sądził Boga...

boukun

Data: 2009-08-29 20:08:48
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 16:30:42 +0200, boukun napisał(a):

A ja będę się domagał adwokata i niezależnej komisji, która by podważyła legalność sądu ostatecznego... Potem ja będę sądził Boga...

Prawdziwy obrazoburca pisałby "Boga" z małej, hałsfrał...

" Dawno już zauważono, że ludzie niewielkiej wiedzy szczególnie pragną
szczycić się swoją mądrością i wiedzą. Tymczasem prawdziwy mędrzec jest
skromny, pełen pokory, wie on bowiem, że jego wiedza jest niczym wobec
mądrości Bożej, a jego rozumienie tajemnic bytu, życia i Boga, zaledwie
dostrzeganiem problemu i zjawisk. Mędrzec wie, że „głupstwo Boże jest
mędrsze niż ludzie” oraz „co u świata głupiego wybrał Bóg, aby zawstydzić
mądrych” (Rz 1,25a.27a). Mędrzec wie, że prawdziwą mądrością jest bojaźń
Pana. „Mądrość w znaczeniu pospolitym obraca się dookoła własnego ja,
bliźniemu coś zabrać i sobie przy­właszczyć. Mędrzec doskonały daleki jest
od szukania własnej korzyści: całym sercem dąży raczej do tego, co wieczne,
co piękne i godziwe, szukając pożytku nie dla siebie, lecz dla wszystkich”
(Ambroży). Jeśli tak jest, to mądrość ociera się o głupotę. „Mądrość i
głupota podobne są do pokarmów: jedna do pożywnego, druga do szkodliwego. I
jedno, i drugie można ubierać w słowa ozdobne albo szare, jak też podawać
na wytwornych talerzach albo w glinianych miskach” (Augustyn)

Bóg powiada również: „Niech się nie chlubi mocarz swoją mocą”. W Biblii
czytamy o Goliacie, który lżył Boga i drwił z trwogą przejętych żołnierzy
króla Saula. Jedynie młody Dawid stawił czoła filistyńskiemu mocarzowi,
wiedział bowiem, że moc i siła jest dana tym, którzy są z Boga i w Bogu
pokładają ufność. Chlubienie się jest śmiesznością w oczach Bożych. Ludzie
odgrażający się i mówiący: „Ja mu pokażę”, albo „Ja ci pokaże” zasługują na
litość i współczucie, nie trudno bowiem dostrzec w takiej postawie pychę,
początek wszelkiego upadku i chorobliwy egocentryzm. Apostoł Paweł pisał:
„Słabość Boża mocniejsza jest niż ludzie… Co u świata słabego wybrał
bowiem, aby zawstydzić to co mocne” (1 Kor 1,25b.27b). Jakże siła ulatuje z
biegiem czasu! Wiemy co czas czyni z mocarzami! Moc ich usycha jak liście
jesienią na drzewie."
http://www.tk.silesnet.pl/mh/kaz4/septuagesimae-4-mku.html
Piotr

Data: 2009-08-29 22:54:21
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:f7xgio4s816v.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

krĂłla Saula.

Głupi Piotruś jak zwykle wali prymitywne teksty.
Głupi Piotruś cytuje Biblię, "co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła"....

boukun

Boga należy postawić przed sąd