Boga nie ma, nie trać czasu

Data: 2018-09-18 08:49:51
Autor: boukun
Boga nie ma, nie trać czasu
W 2016 roku przeprowadzono łącznie 1098 legalnych zabiegów usunięcia ciąży - wynika ze sprawozdania dotyczącego wykonania ustawy aborcyjnej, opublikowanego na początku bieżącego roku przez Radę Ministrów. Są to ostatnie oficjalne dane dotyczące aborcji w Polsce. Wystarczy jednak wpisać w internetową wyszukiwarkę hasło "domowa aborcja", by wiedzieć, że te statystyki nie oddają rzeczywistej liczby usuwanych w Polsce ciąż. Istnienie płodu kończy się w szpitalach, w prywatnych klinikach, lecz także w domowym zaciszu. Na kanapie w salonie, w wannie pełnej gorącej wody, czy plastikowej misce na pranie.

Rad dotyczących "domowych" sposobów usuwania ciąży można znaleźć na forach, w większości prowadzonych przez organizacje proaborcyjne. Kobiety w kilkudziesięciu znakach opisują najbardziej dramatyczne doświadczenia życiowe. Krótko, sucho i bez zbędnych emocji.

"Rób jak ja niejednokrotnie. Połóż się do wanny z gorącą wodą, pomocz pi.kę tak z godzinę. Później 10 szybkich przysiadów, 10 pompek i 10 skłonów" - pisze Anonimowa. Jurga opisuje, jak przez kilka dni połykała po 20 tabletek witaminy C naraz. Śmieje się, że cytryna zbrzydła jej tak, że dziś nie dodaje jej nawet do herbaty. Za to Dalia po każdym posiłku połykała kilka Ibuprofenów. A Ce220 wpompowywała w pochwę herbaty przeczyszczające. Najczęstszą radą pojawiającą się na forach jest jednak zamówienie przez internet "cud tabletek".

https://kobieta.wp.pl/wanna-kanapa-miska-na-pranie-tam-najczesciej-przerywaja-niechciane-ciaze-6296382507358337a

Matka polka
2h temu

Też nie chciałam ciąży. Mąż bardzo się cieszył na dziecko. Wczoraj skonczyło 11 miesięcy. Rozumiem że każdy ma inną sytuację. U nas są pieniądze, piękny dom. Szkoda mi było życia na pieluchy, ale yeraz jal spojrzę na mojego malucha, taki promyczek w domu, mały hałaśliwy, który wywrócił nasz świat do góry nogami. Jak sobie pomyślę co chciałam zrobić to łzy mi po policzkach lecą. Modlę się do Boga żeby mi wybaczył.

Wszystkie mamy takie same3 min. temu

A jak będzie dorastał, to powiesz mu w złości, że szkoda, że go do kibla nie wys..łaś...

Nika1h temu

Boga nie ma, nie trać czasu.

Boga nie ma, nie trać czasu