Bogacze 2021

Data: 2021-04-30 11:10:13
Autor: Runt
Bogacze 2021
https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/inflacja-cpi-czyli-wzrost-cen-w-kwietniu-2021-r-dane-gus/knbxzz4

"Inflacja w kwietniu 2021 r. przyspieszyła do 4,3 proc., co oznacza, że jest najwyższa od marca 2020 r., kiedy sięgała zeszłorocznych szczytów (4,6 proc.). "

https://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/8076742,srednia-krajowa-2021-ile-wynosi-srednie-wynagrodzenie.html

"Dane dotyczące średniego wynagrodzenia krajowego za 2021 rok nie są jeszcze znane. GUS prognozuje, że średnia krajowa wyniesie w tym roku 5290 zł brutto. Dla porównania - prognoza na 2020 rok wynosiła 5227 zł brutto, a okazało się, że średnia pensja w Polsce w zeszłym roku wynosiła 5411,45 zł brutto"

Emeryci się cieszą!

--
Runt

Data: 2021-04-30 06:44:09
Autor: Zenek Kapelinder
Bogacze 2021
piątek, 30 kwietnia 2021 o 11:10:16 UTC+2 Runt napisał(a):
https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/inflacja-cpi-czyli-wzrost-cen-w-kwietniu-2021-r-dane-gus/knbxzz4 "Inflacja w kwietniu 2021 r. przyspieszyła do 4,3 proc., co oznacza, że jest najwyższa od marca 2020 r., kiedy sięgała zeszłorocznych szczytów (4,6 proc.). " https://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/8076742,srednia-krajowa-2021-ile-wynosi-srednie-wynagrodzenie.html "Dane dotyczące średniego wynagrodzenia krajowego za 2021 rok nie są jeszcze znane. GUS prognozuje, że średnia krajowa wyniesie w tym roku 5290 zł brutto. Dla porównania - prognoza na 2020 rok wynosiła 5227 zł brutto, a okazało się, że średnia pensja w Polsce w zeszłym roku wynosiła 5411,45 zł brutto" Emeryci się cieszą! -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Płodny jestem dzisiaj pizdziak vel runt dziura w dupie jak eunuch.

Data: 2021-04-30 23:59:17
Autor: Runt
Bogacze 2021
W dniu 2021-04-30 o 15:44, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Płodny jestem dzisiaj
zenusiu, wierzę w twoją "płodność" ;-))))
pizdziak
"płodzisz" na własną rękę czy dajesz do po polizania psu hanssa?
vel runt
c-vel zenus ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zainteresowanie "dziura w dupie"? czyżbyś tęsknił za czasami kiedy swoją asshole pracowałeś u hanssa w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów? ;-)
jak eunuch.
zenusiu, ze swoją ropiejącą łechtaczką jesteś super eunuch! ;-)))

zenusiu, masz coś do powiedzenia w temacie?
jak nie to WON do budy kundlu! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-01 09:54:11
Autor: _Master_
Bogacze 2021
W dniu piątek-30-kwietnia-2021 o 23:59, Runt pisze:

zenusiu, masz coś do powiedzenia w temacie?

Ważniejszą sprawą jest ile ludzi musiało umrzeć przez unijną niedorobioną biurokrację powodującą BRAK SZCZEPIONEK? ;-)

Data: 2021-05-03 07:59:58
Autor: Budzik
Bogacze 2021
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

zenusiu, masz coś do powiedzenia w temacie?

Ważniejszą sprawą jest ile ludzi musiało umrzeć przez unijną niedorobioną biurokrację powodującą BRAK SZCZEPIONEK? ;-)

Czyli to kwestia biurokracji a nie podazy? Wow, znowu nie miałes czasu czegos doczytac?

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2021-05-03 23:13:00
Autor: _Master_
Bogacze 2021
W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 09:59, Budzik pisze:

Czyli to kwestia biurokracji a nie podazy? Wow, znowu nie miałes czasu
czegos doczytac?

Ja nie doczytałem? Wszyscy wiedzą że unijni biurokracji w zapale swojej pracy ;-) nie dopilnowali konkretnych zapisów umów.
"Zrobimy wszystko żeby dostarczyć" to mi pachnie Tuskiem:
"Zrobię wszystko aby zlikwidować abonament rtv"

A tyle było zachwytów że UE jako duży KLIENT wynegocjuje i dobrą cenę i termin i jakość ;-)

Ale... Podpaska twierdzi że i tak dobrze że hojni Niemcy pozwolili nam na takie dostawy.

Data: 2021-05-04 19:59:57
Autor: Budzik
Bogacze 2021
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Czyli to kwestia biurokracji a nie podazy? Wow, znowu nie miałes
czasu czegos doczytac?

Ja nie doczytałem?

No taka twoja natura...

Wszyscy wiedzą że unijni biurokracji w zapale
swojej pracy ;-) nie dopilnowali konkretnych zapisów umów.
"Zrobimy wszystko żeby dostarczyć" to mi pachnie Tuskiem:
"Zrobię wszystko aby zlikwidować abonament rtv"

A nie przyszło ci do głowy ze po prostu podaz nie nadaza za popytem?

A tyle było zachwytów że UE jako duży KLIENT wynegocjuje i dobrą
cenę i termin i jakość ;-)

W sumie to zachwyty był przede wszystkim nad cena i nad unijna solidarnoscia i chociaz nie mam złudzen ze to ładne hasła pod publiczke to jednak zaskakujaco sie sprawdziły.

Ale... Podpaska twierdzi że i tak dobrze że hojni Niemcy pozwolili
nam na takie dostawy.

Sraster twierdziłes ze 2 dawki musza byc z tej samej serii.
IMO w kategorii głupoty sezonu szczepionkowego nikt cie juz nie pobije.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2021-05-01 07:02:24
Autor: Zenek Kapelinder
Bogacze 2021
[...]
Bycie bogatym nie grozi ci pizdziak vel runt dziura w dupie. Urodziłeś się w rodzinie gdzie 4/5 pieniędzy szło na wódę. Biedakiem się urodziłeś i biedakiem zdechniesz.

Data: 2021-05-02 09:44:55
Autor: Mark Woydak
Bogacze 2021
[...]

Tak zastanawiam się jakim musisz być durniem albo zakompleksionym idiotą, że tyle w tobie nienawiści do wszystkich. Człowieku (jeżeli tak można o takim czymś powiedzieć) lecz się póki nie nie jest za późno!

--
MW

Data: 2021-05-02 02:58:03
Autor: Zenek Kapelinder
Bogacze 2021
niedziela, 2 maja 2021 o 09:44:57 UTC+2 Mark Woydak napisał(a):
> [...]
Tak zastanawiam się jakim musisz być durniem albo zakompleksionym idiotą, że tyle w tobie nienawiści do wszystkich. Człowieku (jeżeli tak można o takim czymś powiedzieć) lecz się póki nie nie jest za późno! -- MW
Teraz pizdziak dołożyłes do pieca.

Data: 2021-05-02 13:04:01
Autor: Runt
Bogacze 2021
W dniu 2021-05-02 o 11:58, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Raczej ktoś ci dołożył. Zabolało co? ;-)))))))

--
Runt

Data: 2021-05-02 13:03:06
Autor: Runt
Bogacze 2021
W dniu 2021-05-01 o 16:02, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Bycie bogatym nie grozi ci
POwaznie? zenusiu, nigdy nie wyleziesz z biedy. ty biedę dziedziczysz po swoich "przodkach". ;-))))
pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja ropiejąca łechtaczka? master czasem ją POdlizuje? ;-)))
vel runt
c-vel zenek c-vel zenek ;-)))
dziura w dupie.
zenusiu, twoją asshole zapchał butelka z przeterminowanym kefirem swego czasu twój przyjaciel od "tyłem" i "przodem". ;-))))
Urodziłeś się w rodzinie gdzie 4/5 pieniędzy szło na wódę.
jak to zenusiu wyliczyłeś? korzystałes z jakiegoś liczydła, kalkulatora czy w pamięci? a może zenusiu po prostu liczyłeś butelki bimbru które twój "tate" i "mame" opróżniali codziennie?
Biedakiem się urodziłeś i biedakiem zdechniesz.
no zenusiu, na butelkach po bimbrze to nawet Al Capone się nie dorobił a ty proszę! Hulajnogę sobie kupiłeś, szynkowar, plecak na bazarze, nie jesteś rozrzutny wydając za kg pomidorów jedynie 1 PLN.  zgromadziłeś pokaźny majątek! przy tobie Obajtek to cienias! "tate" w ramach oszczednosci potraktował cie brzytwą na twoim wystawnym "chrzcie". stad zenusiu zamiast fiuta masz przerośniętą łechtaczkę!mieszkasz od pokoleń w pożydowskiej kamiennicy, w wynajmowanym obskurnym mieszkaniu, samotnie jak pies. rodzina cię się wyrzekła! bogatym się zenusiu urodziłeś i bogatym zdechniesz. grabarze wrzucą cię do dołu razem z twoim całym "bogactwem". ;-)))

nie dożyjesz okresu świetności z tytułu przyjaznej takim jak ty rosnącej inflacji! reparacji od niemca też nie zdążysz odebrać! ;-))))))

Masz coś zenusiu do powiedzenia w temacie?

jak nie to WON do budy kundlu!

--
Runt

Bogacze 2021