Bogaerts, nowy film

Data: 2009-10-04 20:21:05
Autor: jacekplacek
Bogaerts, nowy film
Bogaerts, nowy film:
http://tinyurl.com/ydltnyo

--

Data: 2009-10-07 18:23:39
Autor: jacekplacek
Bogaerts, nowy film
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Bogaerts, nowy film:
http://tinyurl.com/ydltnyo

Wracając do nurkowania... Ciekawe, ilu z forumowych(i nie tylko) instruktorów potrafi zademonstrować i nauczyć tego:
http://www.youtube.com/watch?v=8ahQYqho7w4
Konfiguracja może być inna :)

Data: 2009-10-08 10:50:17
Autor: Zakrzówek Kraken
Bogaerts, nowy film

Wracając do nurkowania... Ciekawe, ilu z forumowych(i nie tylko) instruktorów
potrafi zademonstrować i nauczyć tego:
http://www.youtube.com/watch?v=8ahQYqho7w4
Konfiguracja może być inna :)

Ja chylę czoła. Nawet nie chodzi o to co robi ale o swobodę i mnogość patentów. Oczywiście każdy ma swoje patenty i filmik inspiruje aby powalczyć kiedyś czymś podobnym ale myślę, że jeszcze brakuje profesjonalizmu.
Ale jak w pewnych zawodach łuczniczych zostało powiedziane "tego strzału nie da się na pewno pobić, można najwyżej wyrównać" czego każdemu życzę.

Maciek "Szczęściarz" Curzydło

Data: 2009-10-09 20:12:10
Autor: Włodzimierz Kołacz
Bogaerts, nowy film

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haimba$dtc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty rudy lisku chytrusku :-) Od 2 min i 30 sekund wszystkie znane mi konfiguracje są bezużyteczne ze względu na znaczne przesunięcie środka wyporu względem środka ciężkości. Zmiana pozycji na odwrotną zawsze skutkować będzie występowaniem sił skręcających, czasem bardzo silnych.
 Na tym filmiku konfiguracja sidemount symetrycznie rozkłada te przeciwstawne siły a więc wykonanie tych manewrów jest możliwe. Steve robi to po mistrzowsku aż ślinka cieknie. Tak jak pisał Maciek, można tylko próbować mu dorównać.
Ponieważ kombinuję dla siebie taką konfigurację to popróbuję mu dorównać. Pewnie będzie to kupowate ale może się pochwalę swoją ułomnością :-)
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-10-10 09:14:43
Autor: kurek19
Bogaerts, nowy film
Witam.
Zapraszam do obejrzenia
http://vimeo.com/6989441

Kurek --

Data: 2009-10-10 07:36:17
Autor: Tomek Sienicki
Bogaerts, nowy film
kurek19@poczta.onet.pl napisał(a):
Witam.
Zapraszam do obejrzenia
http://vimeo.com/6989441

Kurek

A tak bardziej precyzyjnie, by się nie dało?
:)

--
tomek Sienicki

Data: 2009-10-10 10:20:04
Autor: Alf/red/
Bogaerts, nowy film
kurek19@poczta.onet.pl pisze:
http://vimeo.com/6989441

Dzięki, This is a private video

--
Alf/red/

Data: 2009-10-10 12:30:31
Autor: kurek19
Bogaerts, nowy film
Wit.
http://vimeo.com/6989441
Juz działa

kurek

Data: 2009-10-10 15:01:54
Autor: Włodzimierz Kołacz
Bogaerts, nowy film

Użytkownik <kurek19@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000256.4ad06247newsgate.onet.pl...
Wit.
http://vimeo.com/6989441
Juz działa

kurek

--

Powtórzę się ale Wasze przeciskania przypominają mi pożeranie tapira przez boa dusiciela :-)  Tapir wielki jak smok a paszcza dusiciela malutka jak ....... ;-)
Ten filmik zmienia nieco moje wyobrażenie o jaskiniach. Niby się wie co i jak bo się oglądało ale to nie to samo co zobaczyć takie zaciski na żywo. Szacun za determinacje :-)

Data: 2009-10-10 15:30:45
Autor: Haw
Bogaerts, nowy film
kurek19@poczta.onet.pl pisze:
Wit.
http://vimeo.com/6989441
Juz działa

kurek

prawie 8 min, non stop wartka akcja, wydaje sie jakby film mial z 3. no i dostac sie tam z kamera... niesamowite.

Pzd,
Haw.

Data: 2009-10-10 18:59:45
Autor: Włodzimierz Kołacz
Bogaerts, nowy film

Użytkownik "Haw" <hawgroup@gmail.com> napisał w wiadomości news:haq1ni$dfh$1inews.gazeta.pl...
[...]

To tak jak na jednym ruskim filmie. Kamerzysta dla dobrego ujęcia od przodu biegnie tyłem przed mistrzem sprintu ;-)
To chyba było z kilku nurkowań ?
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-10-12 11:23:53
Autor: Grzegorz Krzyśka
Bogaerts, nowy film

http://vimeo.com/6989441
Juz działa

kurek

Szacuneczek!

Data: 2009-10-10 11:18:43
Autor: Obi_Wan
Bogaerts, nowy film

kure...@poczta.onet.pl ha scritto:
Witam.
Zapraszam do obejrzenia
http://vimeo.com/6989441

Kurek

Drogi Jarku,
no co mam Ci powiedziec... Twoj wystep nie mogl sie podobac...
Kompletne nie nadazasz za muzyka, mylisz ruchy pletwa no i ten zupelny
brak namietnosci gdy spogladasz na partnura :o)
Ode mnie tylko 4.

Ps. sorry Jarek ale nie moglem sie powstrzymac ;o)

Bogaerts, nowy film