Bogata Polska..

Data: 2010-01-23 21:44:55
Autor: Jadrys
Bogata Polska..

I zamożność jej mieszkańców:

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Wiekszosci-Polakow-nie-stac-na-wakacje,wid,11870121,wiadomosc.html?ticaid=1983e

A sklepach spożywczych coraz więcej produktów zastępczych,- sztuczne masło, sztuczny ser itp... Niech żyje kapitalizm.

Tych skur..nĂłw co to się przechwalają Ĺźe obalili pseudokomunę  ci nędzarze przez nich porobieni powinni co najmniej obić po tych spasionych wiecznie nienaĹźartych ryjach kapitalistycznych..

Data: 2010-01-23 12:58:06
Autor: zbig
Bogata Polska..
On 23 Sty, 21:44, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
[...]

Tych skur..nów co to się przechwalają że obalili pseudokomunę  ci
nędzarze przez nich porobieni powinni co najmniej obić po tych
spasionych wiecznie nienażartych ryjach kapitalistycznych..

Mamy wszyscy możliwośc wyboru. Tych , których stac kupuja prawdziwe
masło. Tych , których nie  - zamiennik, Taka jest kolej rzeczy.
W Peerelu stsć było wszystkich na masło, tylko tego masła nie było.
Były jakieś zamiennikai np. masło dietetyczne, margaryna, której smaku
nie sposób opisać (całe 3 gatunki)

Data: 2010-01-23 22:16:14
Autor: abc
Bogata Polska..
Mamy wszyscy możliwośc wyboru. Tych , których stac kupuja prawdziwe
masło. Tych , których nie  - zamiennik,

Gdzie można kupić prawdziwe masło?  Podobno Masło Extra zawiera 15% masła w maśle...

Data: 2010-01-23 22:22:15
Autor: Polok_prawdziwy
Bogata Polska..
abc wrote:

Mamy wszyscy możliwośc wyboru. Tych , których stac kupuja prawdziwe
masło. Tych , których nie  - zamiennik,

Gdzie można kupić prawdziwe masło?  Podobno Masło Extra zawiera 15% masła
w maśle...

U Gini Hachulskiej...

Maśnickem jesce mo i sama masło działo...

- po starej znajomości mogem ci porem łosełek załatwić...

Data: 2010-01-23 22:26:49
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-23 21:58, zbig pisze:
[...]

Jak to nie było w PRL-u? A czym smarowałeś pieczywo?  Ja nie przypominam sobie żadnych zamienników. Tak samo nie przypominam sobie żeby były w sprzedaży wyroby sero-podobne.

Data: 2010-01-23 14:02:48
Autor: zbig
Bogata Polska..
On 23 Sty, 22:26, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Jak to nie było w PRL-u? A czym smarowałeś pieczywo?  Ja nie przypominam
sobie żadnych zamienników. Tak samo nie przypominam sobie żeby były w

Pieczywo często nie było smarowane niczym. Masło było towarenm
deficytowym a  margaryna od biedy nadawa la sie do smażenia i
pieczenia.
Nie przypominasz sobie zamienników.  Zauważyłem, że z pamięcia u
ciebie nietęgoCóż . ja mogę ci opisać wyglad opakowania i podac cenę
wszystkich (pięciu, sześciu!) gatunków. Można było z takiego nibymasła
metoda ubijania utoczyć troche masła prawdziwego"utoczyć". Reszta to
była jakas ciecz- woda?
Było tez tzw. masło solone. To był rzut  z zachodnich zapasów
wojennych.

Data: 2010-01-23 23:24:32
Autor: Polok_prawdziwy
Bogata Polska..
zbig wrote:

[...]

Niepsesadzej ZBIGU...!!!

- jeśli cosik takiego ino pamintos, to niemij do sucjalizmu urazy, ino do
twojich łojcuw, bo cheba syćkie dutki roztrwoniły, a wom (dzieciokom) suchy
chleb jodać kozały...!

W normalnych rodzinach jodła było poddostatkiem...!

Moze nie codzinnie synka i anonasy, ale zato zdrowe, anie plastikowe jodło
to było...!!!

Aze był łokres, ze syćkiego brakować pocenło...
- nocuz ZBIGU...

Wyłobraź sem teroski, ze 90% zakładuw po 1-2 miesionce strajkuje, a jesce
dutki zato dostać chce...!!!

Jak myślis, jak długo bysiem łobecno gospodarka utsymała i wiela produktuw
napułkach bybyło...?

Data: 2010-01-23 14:35:03
Autor: zbig
Bogata Polska..
On 23 Sty, 23:24, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
zbig wrote:
> [...]

dutki zato dostać chce...!!!

Jak myślis, jak długo bysiem łobecno gospodarka utsymała i wiela produktuw

A czemu strajkowali, chyba nie z przesytu?

Data: 2010-01-24 00:18:18
Autor: Polok_prawdziwy
Bogata Polska..
zbig wrote:

A czemu strajkowali, chyba nie z przesytu?

Tojus inksoinksość...

- to niemiejsce na takowe dewagacje....

Krutko mogem ci tak łodpedzieć:

- POLOKI to LINIE śMIERDZONCE i uciechem im sprawiało, jak robić niemusiały,
ino na steropianach siem wylegiwały, a kapitulisty to wykozystały...

Data: 2010-01-23 16:53:14
Autor: zbig
Bogata Polska..
On 24 Sty, 00:18, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
zbig wrote:
> [...]

- POLOKI to LINIE śMIERDZONCE i uciechem im sprawiało, jak robić niemusiały,
ino na steropianach siem wylegiwały, a kapitulisty to wykozystały...

Jeżeli Polacy to lenie, to dlaczego oczekują złotych gór. Ja wcale nie
uważam , ze lenistwo to nasza cecha narodowa. To jest nabyty skutek
lat komuny

Data: 2010-01-24 18:00:39
Autor: Polok_prawdziwy
Bogata Polska..

zbig wrote:
> [...]

Jeżeli Polacy to lenie, to dlaczego oczekują złotych gór. Ja wcale nie
uważam , ze lenistwo to nasza cecha narodowa. To jest nabyty skutek

Być łobiektywny ZBIGU...

- TSY razy psesmolyły my Polckem, jak inkse pracowały...!

Azeta "robota" zakazdym razem inksy wymiar miała, to ino świadcy ło nasym
NIEPSYSTOSOWANIU...!!!

Teroski CWARTY ROZBIUR nastompił...

- kapitulisty (zachodnie) i Watykon nos rozebroł...

Data: 2010-01-24 12:29:14
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-23 23:02, zbig pisze:

[...]

Jakoś nie przypominam sobie (poza kryzysem lat osiemdziesiątych) problemów z kupowaniem masła.

Co do jego jakości i smaku nie mam żadnych zastrzeżeń. - Był to smak dzisiaj nieosiągalny przez żadnego krajowego producenta.

Wolne żarty, - masło sprowadzane z zachodu! Chyba raczysz żartować, swojego mieliśmy pod dostatkiem. W każdym mieście, na każdej większej wsi były mleczarnie.

Data: 2010-01-24 12:59:37
Autor: Prawusek
Bogata Polska..
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hjhauj$q4n$1news.onet.pl...

Wolne żarty, - masło sprowadzane z zachodu! Chyba raczysz żartować,
swojego mieliśmy pod dostatkiem. W każdym mieście, na każdej większej
wsi były mleczarnie.

    Masło sprzedawano na wagę - bloki chyba 20 kg albo 40... Sklepowe miały
taki szeroki nóż do masła i odkrojone kawały rzucały na papier. Było to
masło świeże choć było i solone. Podobnie sprzedawano bryndzę zasoloną w
beczułkach.
    Było masło śmietankowe w kostkach z niebieskim i żółtym nadrukiem,
później zaczęto podobnie pakować twaróg, żółty kolor oznaczał większy
procent tłuszczu.
    Z czasem pojawiło się chłodnicze - to masło było najlepsze - nikt nie
wrabiał w nie oleju pod pretekstem witaminizowania. Aby nie psuło się w
chłodniach było pozbawione wody.
    Obecnie szajz nazywany masłem to mix - brak Inspekcji Handlowej i
konsumenckiej. Wrabianie margaryny czy oleju wynika ze zniszczenia polskiego
rolnictwa i hodowli bydła, a na dodatek Niemcy przyjeżdżają do Polski
cysternami po mleko i płacą chłopom do ręki, kupując mleko "na pniu"...
    Polakom sprzedając rękami parchów erzace...

Data: 2010-01-24 13:18:17
Autor: raff
Bogata Polska..
[...]

To bylo maslo z Holandii.

R.

Data: 2010-01-26 13:51:59
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-24 12:59, Prawusek pisze:
[...]

Podpisuję się pod tym co napisałeś.

Data: 2010-01-23 22:34:27
Autor: raff
Bogata Polska..
Jadrys pisze:
[...]

Bo ty zes kupowal w sklepie dla komuchow. Tam bylo wszystko.

R.

Data: 2010-01-23 22:41:27
Autor: Polok_prawdziwy
Bogata Polska..
raff wrote:

Bo ty zes kupowal w sklepie dla komuchow. Tam bylo wszystko.

Noaty PSYGŁUPAWO RAFAŁELO towotem chleb smarować musiołeś...!

Data: 2010-01-23 22:45:09
Autor: Jadrys
Bogata Polska..

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Wiekszosci-Polakow-nie-stac-na-wak... A sklepach spożywczych coraz więcej produktów zastępczych,- sztuczne
[...]

Jak bywałem w Polsce to zakupy robiłem tylko w "Peweksie". I był to głównie alkohol. Jednak w domu były artykuły spożywczy kupowane w "normalnych" sklepach.. i nie było wśród nich jakichś produktów zastępczych.

Data: 2010-01-23 22:03:27
Autor: Polok_prawdziwy
Bogata Polska..
Jadrys wrote:

[...]

Popirom, popirom JAMDRYSIE....!

Wzecysamej, łosobiście niepowinenem siem tymi nendzożami psejmować, bo dutki
mom ina psysłość zabezpiecony jezem, ate bidoki same tego chciały...

Noale...

- zjednego sprawem sem zdajem - jeśli granica nendzy do punktu krytycnego
dojdzie, to ani jo, ani te nase ŁODPUSTOWEKAPITULISTY tych swojich dutkuw
nieutsymiom - do rewolty dojdzie...!

Pozatym...
- COWIEKIEM (nie KAPITULISTOM...!) jezem ina nendzem patseć niepotrafiem...

Data: 2010-01-23 22:54:45
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-23 22:03, Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Mnie też nagły szlak trafia jak widzę ludzi grzebiących w śmietnikach w poszukiwaniu odpadków. Albo na to że sąsiada nie stać na porządne ogrzanie domu.  A już najbardziej jest denerwująca ta propaganda sukcesu, która trąbi na okrągło jak to się Polakom dobrze żyje.

Data: 2010-01-24 01:24:39
Autor: Marek
Bogata Polska..
On 23 Sty, 22:03, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:

Popirom, popirom JAMDRYSIE....!

Wzecysamej, łosobiście niepowinenem siem tymi nendzożami psejmować, bo dutki
mom ina psysłość zabezpiecony jezem, ate bidoki same tego chciały....

Walkier !
Jak ty bedziesz takich Jadrysiow popieral, to oni kiedys do ciebie
przyjda i ci te dutki odbiora...

Data: 2010-01-24 12:30:54
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-24 10:24, Marek pisze:
[...]

Mi takie jak ty e-zopy odebrali w przeciągu ostatniego roku nieomal cały dorobek życia. Czy te skur.. ny kapitalistyczne mogą kiedyś powiedzieć - już dość, już więcej nie potrzebuję? - Czy są w stanie napchać sobie do końca te nienażarte ryje?

Data: 2010-01-24 04:48:47
Autor: Marek
Bogata Polska..
On 24 Sty, 12:30, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

dorobek życia. Czy te skur.. ny kapitalistyczne mogą kiedyś powiedzieć -
już dość, już więcej nie potrzebuję? - Czy są w stanie napchać sobie do

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Przeciez prawdziwy komunista nie powinen posiadac wlasnego
majatku....powinienes byc wdzieczny.

Data: 2010-01-24 23:11:19
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-24 13:48, Marek pisze:

[...]

A niby dlaczego nie powinien posiadać, o ile doszedł do niego swoją ciężka pracą?

Data: 2010-01-25 09:37:42
Autor: cirrus
Bogata Polska..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjigi1$vrq$3news.onet.pl...
[...]

Prawdziwy komunista o majątek nie dba i dzieli się z innymi. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-25 09:44:55
Autor: u2
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-25 09:37, cirrus pisze:

Prawdziwy komunista o majątek nie dba i dzieli się z innymi. ;)

Ale tylko majątkiem tych krwiopijców kapitalistów.

Data: 2010-01-26 09:13:17
Autor: cirrus
Bogata Polska..
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjjlr0$fqd$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-01-25 09:37, cirrus pisze:
Prawdziwy komunista o majątek nie dba i dzieli się z innymi. ;)
Ale tylko majątkiem tych krwiopijców kapitalistów.

Oczywiście- barana nie dom bo barana mom.

--
stevep

Data: 2010-01-25 09:49:31
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bogata Polska..

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
ciężka
> pracą?

Prawdziwy komunista o majątek nie dba i dzieli się z innymi. ;)

  Jak Lenin i towarzysze zawartoscia swoich prywatnych kont szwajcarskich.

  AR

Data: 2010-01-26 13:55:54
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
[...]

To twoja nowa definicja komunizmu?
  Moim zdaniem komuniście do takiego miana wystarczy nie żerować samemu i nie pozwalać potencjalnym (i faktycznym) wyzyskiwaczom żerowania na innych.

Data: 2010-01-26 16:02:54
Autor: cirrus
Bogata Polska..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjmop0$72c$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie się nie zgadzam, każdy komunista ma za zadanie ulepszanie świata, najczęściej wbrew jego woli.

--
stevep

Data: 2010-01-26 21:03:59
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-26 16:02, cirrus pisze:
[...]

Ma za zadanie przede wszystkim bronić słabych i potrzebujących .

Data: 2010-01-27 15:45:45
Autor: cirrus
Bogata Polska..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjnhs0$i5t$1news.onet.pl...
[...]

Eee tam, dla tych to najczęściej tworzy miejsca takie jak gułagi.

--
stevep

Bogata Polska..