Bogata Polska..

Data: 2010-01-23 22:03:27
Autor: Polok_prawdziwy
Bogata Polska..
Jadrys wrote:

I zamożność jej mieszkańców:

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Wiekszosci-Polakow-nie-stac-na-wakacje,wid,11870121,wiadomosc.html?ticaid=1983e

A sklepach spożywczych coraz więcej produktów zastępczych,- sztuczne
masło, sztuczny ser itp... Niech żyje kapitalizm.

Tych skur..nów co to się przechwalają że obalili pseudokomunę  ci
nędzarze przez nich porobieni powinni co najmniej obić po tych
spasionych wiecznie nienażartych ryjach kapitalistycznych..

Popirom, popirom JAMDRYSIE....!

Wzecysamej, łosobiście niepowinenem siem tymi nendzożami psejmować, bo dutki
mom ina psysłość zabezpiecony jezem, ate bidoki same tego chciały...

Noale...

- zjednego sprawem sem zdajem - jeśli granica nendzy do punktu krytycnego
dojdzie, to ani jo, ani te nase ŁODPUSTOWEKAPITULISTY tych swojich dutkuw
nieutsymiom - do rewolty dojdzie...!

Pozatym...
- COWIEKIEM (nie KAPITULISTOM...!) jezem ina nendzem patseć niepotrafiem...

Data: 2010-01-23 22:54:45
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-23 22:03, Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Mnie też nagły szlak trafia jak widzę ludzi grzebiących w śmietnikach w poszukiwaniu odpadków. Albo na to że sąsiada nie stać na porządne ogrzanie domu.  A już najbardziej jest denerwująca ta propaganda sukcesu, która trąbi na okrągło jak to się Polakom dobrze żyje.

Data: 2010-01-24 01:24:39
Autor: Marek
Bogata Polska..
On 23 Sty, 22:03, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:

Popirom, popirom JAMDRYSIE....!

Wzecysamej, łosobiście niepowinenem siem tymi nendzożami psejmować, bo dutki
mom ina psysłość zabezpiecony jezem, ate bidoki same tego chciały....

Walkier !
Jak ty bedziesz takich Jadrysiow popieral, to oni kiedys do ciebie
przyjda i ci te dutki odbiora...

Data: 2010-01-24 12:30:54
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-24 10:24, Marek pisze:
[...]

Mi takie jak ty e-zopy odebrali w przeciągu ostatniego roku nieomal cały dorobek życia. Czy te skur.. ny kapitalistyczne mogą kiedyś powiedzieć - już dość, już więcej nie potrzebuję? - Czy są w stanie napchać sobie do końca te nienażarte ryje?

Data: 2010-01-24 04:48:47
Autor: Marek
Bogata Polska..
On 24 Sty, 12:30, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

dorobek życia. Czy te skur.. ny kapitalistyczne mogą kiedyś powiedzieć -
już dość, już więcej nie potrzebuję? - Czy są w stanie napchać sobie do

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Przeciez prawdziwy komunista nie powinen posiadac wlasnego
majatku....powinienes byc wdzieczny.

Data: 2010-01-24 23:11:19
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-24 13:48, Marek pisze:

[...]

A niby dlaczego nie powinien posiadać, o ile doszedł do niego swoją ciężka pracą?

Data: 2010-01-25 09:37:42
Autor: cirrus
Bogata Polska..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjigi1$vrq$3news.onet.pl...
[...]

Prawdziwy komunista o majątek nie dba i dzieli się z innymi. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-25 09:44:55
Autor: u2
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-25 09:37, cirrus pisze:

Prawdziwy komunista o majątek nie dba i dzieli się z innymi. ;)

Ale tylko majątkiem tych krwiopijców kapitalistów.

Data: 2010-01-26 09:13:17
Autor: cirrus
Bogata Polska..
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjjlr0$fqd$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-01-25 09:37, cirrus pisze:
Prawdziwy komunista o majątek nie dba i dzieli się z innymi. ;)
Ale tylko majątkiem tych krwiopijców kapitalistów.

Oczywiście- barana nie dom bo barana mom.

--
stevep

Data: 2010-01-25 09:49:31
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bogata Polska..

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
ciężka
> pracą?

Prawdziwy komunista o majątek nie dba i dzieli się z innymi. ;)

  Jak Lenin i towarzysze zawartoscia swoich prywatnych kont szwajcarskich.

  AR

Data: 2010-01-26 13:55:54
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
[...]

To twoja nowa definicja komunizmu?
  Moim zdaniem komuniście do takiego miana wystarczy nie żerować samemu i nie pozwalać potencjalnym (i faktycznym) wyzyskiwaczom żerowania na innych.

Data: 2010-01-26 16:02:54
Autor: cirrus
Bogata Polska..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjmop0$72c$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie się nie zgadzam, każdy komunista ma za zadanie ulepszanie świata, najczęściej wbrew jego woli.

--
stevep

Data: 2010-01-26 21:03:59
Autor: Jadrys
Bogata Polska..
W dniu 2010-01-26 16:02, cirrus pisze:
[...]

Ma za zadanie przede wszystkim bronić słabych i potrzebujących .

Data: 2010-01-27 15:45:45
Autor: cirrus
Bogata Polska..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjnhs0$i5t$1news.onet.pl...
[...]

Eee tam, dla tych to najczęściej tworzy miejsca takie jak gułagi.

--
stevep

Bogata Polska..