Bogdanka Łęczna

Data: 2011-03-07 23:13:12
Autor: Michal Jankowski
Bogdanka Łęczna
"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

Właśnie zerknąłem na tabelę I ligi i mnie zamurowało. Bogdanka
Łęczna??? To tak jakby nazwać klub np. Katowice Bytom albo Sopot
Gdynia. Pojebało tych ryli całkowicie.

A Wisła Kraków może być? 8-)

  MJ

Data: 2011-03-08 08:23:07
Autor: yamma
Bogdanka Łęczna
Michal Jankowski wrote:
"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

Właśnie zerknąłem na tabelę I ligi i mnie zamurowało. Bogdanka
Łęczna??? To tak jakby nazwać klub np. Katowice Bytom albo Sopot
Gdynia. Pojebało tych ryli całkowicie.

A Wisła Kraków może być? 8-)

Ale Wisła, to jednak nazwa rzeki i z rzeką się wszystkim kojarzy (a nie z miastem rodzinnym Małysza). A tutaj mamy dwie miejscowości. Bezsęsu... Już myślałem, że te hocki-klocki ze sponsorami w nazwach łaskawie omijają piłkę nożną.
yamma

Data: 2011-03-08 09:25:55
Autor: Michal Jankowski
Bogdanka Łęczna
"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

[...]

Wisła to i rzeka i miasto. Bogdanka to i miejscowość i kopalnia. Mnie
tam nie przeszkadza. Fakt, że jakoś na razie szczęśliwie nie ma
nazw typu 'Coca-Cola Polonia Warszawa', ale nazwy drużyn od nazw
fabryk zawsze były...

  MJ

Bogdanka Łęczna