Bogobójstwo to największa zbrodnia

Data: 2009-07-02 22:23:15
Autor: Vic
Bogobójstwo to największa zbrodnia
abc wrote:
A cały lud zawołał: Krew Jego na nas i na dzieci nasze." (Mt 27:25)

Ten straszny krzyk dotarł do tronu Boga,

Powtarzasz sie chlopie.
Ja tez sie powtorze: "tron Boga" to bzdura! Bog jest duchem, nie ma wiec dupy. Nie ma dupy - niepotrzebny mu tron.

Nie ma rowniez dlugiej siwej brody, korony, gwardii krolewskiej, strazy przybocznej i wszelkich innych rzeczy wlasciwych dla ziemskich krolow...

--
Vic

Data: 2009-07-02 23:26:18
Autor: Krzysiek
Bogobójstwo to największa zbrodnia
Hallo,

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2j53t$g1o$1atlantis.news.neostrada.pl...
abc wrote:
[...]

no co Pan, przeciez Pan ABC stal wtedy obok tronu Boga i wyraznie ten krzyk
slyszal, gdyby bylo inaczej wcale o tym by nie pisal...
Zreszta... kto wie, moze sam na tym tronie siedzial...

I naprawde nie ma siwej brody, korony, gwardii?? To jakos marnie ma...
Jeszcze sie okaze, ze nawet haremu nie ma, to juz calkiem do kitu...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-03 08:34:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Bogobójstwo to największa zbrodnia
I naprawde nie ma siwej brody, korony, gwardii?? To jakos marnie ma...
Jeszcze sie okaze, ze nawet haremu nie ma, to juz calkiem do kitu...

Nojasneze dokitu...!!!

- jako mo Maryny molestować, jak nawet palca nimo....!?

Niegodom juz ło kukaracy, abo inksym jendzoże...

CIńKIE to trwanie mo, bo jako DUCHWTSECHCHOPACH, nawet łocuw nieposiado, coby
pikne marynie cycory podziwiać mugł...

Niechciołbym takim WSCHECHNIEMOGONCYM być, bo nowet AMTENKI ło cycory pytać bym
niemugł...

Bo coby mi dało ło cycory zapytuwać, jakbym sem niemugł ich pochytać, gdy wkońcu
AMTENKA na wiecorny spacerek zemnom siem umuwi...!?

--

Bogobójstwo to największa zbrodnia