Bogowie monoteistyczni - łączcie się !

Data: 2020-09-12 06:28:36
Autor: Ola
Bogowie monoteistyczni - łączcie się !
Data: 2020-09-12 08:03:08
Autor: japanizer
Bogowie monoteistyczni - łączcie się !
On Saturday, September 12, 2020 at 10:28:38 PM UTC+9, Ola wrote:
Czy nadchodzi nowa era - era monoteizmu ?
Ola
https://podrozezhubertem.pl/newsy/w-abu-zabi-powstanie-dom-abrahama-czyli-miedzywyznaniowy-kompleks-religijny/?fbclid=IwAR1Bl6QYAQ3205CDX0WMgjsKBCqw14hFhObulL6sje_pi0hcB54VfEYc41c

P. Olu, jak monoteizm, to tylko Bahaizm:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Bahaizm

Data: 2020-09-12 08:51:33
Autor: Ola
On Saturday, 12 September 2020 at 18:03:10 UTC+3, japa.. wrote:
[...]

Osobiście, mi wszystko jedno. Niech będzie Bahaizm, byle by wojen nie było. Bóg przeciw sobie walczyć nie będzie. O to chodziło Abrahamowi.
Ola

Data: 2020-09-12 16:08:16
Autor: japanizer
On Sunday, September 13, 2020 at 12:51:35 AM UTC+9, Ola wrote:
> [...]

Osobiście, mi wszystko jedno. Niech będzie Bahaizm, byle by wojen nie było. Bóg przeciw sobie walczyć nie będzie. O to chodziło Abrahamowi.

Dlaczego Bóg ma nie walczyć przeciw sobie? W tzw. pismach świętych różnych religii nie ma krzty logiki. Wyznawcy różnych monoteizmów walczą nie tylko ze sobą, ale wśród własnej wiary.

Data: 2020-09-12 18:21:39
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 17:51, Ola pisze:
Osobiście, mi wszystko jedno. Niech będzie Bahaizm, byle by wojen nie było. Bóg przeciw sobie walczyć nie będzie. O to chodziło Abrahamowi.

widać, że jedynego mono-boga nie ma, skoro są ciągle wojny:)

Data: 2020-09-14 15:45:04
Autor: Jacek Bialy
sobota, 12 września 2020 o 17:03:10 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a):
[...]

Powiedzcie no towarzyszu japa, jak się to ma do osoby niejakiego Pawki Morozowa?

_kolektyw

Data: 2020-09-15 02:41:39
Autor: japanizer
On Tuesday, September 15, 2020 at 7:45:05 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]
> P. Olu, jak monoteizm, to tylko Bahaizm: > Powiedzcie no towarzyszu japa, jak się to ma do osoby niejakiego Pawki Morozowa?

Jaki to ma związek z poruszonym przez p. Olę tematem monoteizmu, p. Jacku Biały?

Czy może gryzie was sumienie? P. Jacek Biały za młodu latał na marsze pierwszomajowe, a jak podrósł, pił wódkę z kolegami z esbecji. A tu taki klops, komuna upadła, i całe to spoufalanie się z esbecją na nic.

Data: 2020-09-15 07:16:37
Autor: Jacek Bialy
Bogowie monoteistyczni - łączcie się !
wtorek, 15 września 2020 o 11:41:41 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a):
On Tuesday, September 15, 2020 at 7:45:05 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote: > sobota, 12 września 2020 o 17:03:10 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a): > > On Saturday, September 12, 2020 at 10:28:38 PM UTC+9, Ola wrote: > > > Czy nadchodzi nowa era - era monoteizmu ? > > > Ola > > > https://podrozezhubertem.pl/newsy/w-abu-zabi-powstanie-dom-abrahama-czyli-miedzywyznaniowy-kompleks-religijny/?fbclid=IwAR1Bl6QYAQ3205CDX0WMgjsKBCqw14hFhObulL6sje_pi0hcB54VfEYc41c > > P. Olu, jak monoteizm, to tylko Bahaizm: > > > > Powiedzcie no towarzyszu japa, jak się to ma do osoby niejakiego Pawki Morozowa?
Jaki to ma związek z poruszonym przez p. Olę tematem monoteizmu, p. Jacku Biały?

Mniej więcej taki, jak bahaizm z Pawlikiem Morozowem.

JB

Data: 2020-09-15 11:44:36
Autor: u2
W dniu 15.09.2020 o 11:41, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ubek japa był sprytniejszy, teraz opływa w dostatki w japan, nawet ma czas na plucie na odległość:)))))))))))))))

Data: 2020-09-15 17:48:38
Autor: Runt
W dniu 2020-09-15 o 11:41, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ci pajace stosują takie metody (atak ad personam) kiedy nie maja kontrargumentów. przykładem jest zenus, u2, bialy, master (z-adek). wszystko wyznawcy ideologii PiS.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-12 15:30:12
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 15:28, Ola pisze:
Czy nadchodzi nowa era - era monoteizmu ?

raczej krwawej wojny światowej, nie bądź naiwna

Data: 2020-09-12 06:59:05
Autor: Ola
On Saturday, 12 September 2020 at 16:30:26 UTC+3, u2 wrote:
W dniu 12.09.2020 o 15:28, Ola pisze:
> Czy nadchodzi nowa era - era monoteizmu ?
raczej krwawej wojny światowej, nie bądź naiwna

Może rzeczywiście jestem naiwna, wydaje mi się ża nawet najgorsi chcą żyć.
Ola

Data: 2020-09-12 16:32:20
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 15:59, Ola pisze:
[...]

jak osądzasz innych że są najgorsi, to się nie dziw, że ciebie również tak osądzają

Data: 2020-09-14 15:50:45
Autor: Jacek Bialy
sobota, 12 września 2020 o 16:32:57 UTC+2 u2 napisał(a):
W dniu 12.09.2020 o 15:59, Ola pisze:
> On Saturday, 12 September 2020 at 16:30:26 UTC+3, u2 wrote: >> W dniu 12.09.2020 o 15:28, Ola pisze: >>> Czy nadchodzi nowa era - era monoteizmu ? >> raczej krwawej wojny światowej, nie bądź naiwna > > Może rzeczywiście jestem naiwna, wydaje mi się ża nawet najgorsi chcą żyć.
jak osądzasz innych że są najgorsi, to się nie dziw, że ciebie również tak osądzają

Nu, ciotka..   Wy będziecie pośród najlepszych, jak sobie wykopiecie najgłębszy schron.
Buuu ha-ha!

Data: 2020-09-15 08:39:35
Autor: u2
W dniu 15.09.2020 o 00:50, Jacek Bialy pisze:
Wy będziecie pośród najlepszych, jak sobie wykopiecie najgłębszy schron.

twoi starzy z UB już wykopali ?

Data: 2020-09-15 04:03:47
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 12 września 2020 o 15:59:07 UTC+2 Ola napisał(a):
[...]
Czy w Izraelu kara śmierci jest zakazana? Nie. Jest tylko obyczaj jej nie wykonywania. Możliwość orzekania kary śmierci charakteryzuje prymitywnych złych ludzi. Czy oddaliście już Palestyńczykom ukradzioną im ziemię? To że zostali okradzeni widać po mapach z czasów kiedy powstało po wojnie państwo Izrael i dzisiejszych. Jestem w stanie zrozumieć że uwierzyliście że państwo Izrael ma być nowoczesnym państwem w którym żyją szczęśliwi ludzie. Ale dlaczego nie zauważacie że osiemdziesiąt lat temu inny naród miał taki sam plan i częściowo powielacie to co on wtedy zrobił?

Data: 2020-09-15 07:57:44
Autor: Ola
Bogowie monoteistyczni - łączcie się !
On Tuesday, 15 September 2020 at 14:03:49 UTC+3, 4kogu wrote:
sobota, 12 września 2020 o 15:59:07 UTC+2 Ola napisał(a): > On Saturday, 12 September 2020 at 16:30:26 UTC+3, u2 wrote: > > W dniu 12.09.2020 o 15:28, Ola pisze: > > > Czy nadchodzi nowa era - era monoteizmu ? > > raczej krwawej wojny światowej, nie bądź naiwna > Może rzeczywiście jestem naiwna, wydaje mi się ża nawet najgorsi chcą żyć. > Ola
[...]

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Należy sprawdzić obszar przyznany narodowi żydowskiemu przez Mandat angielski, zatwierdzony przez konferencję w San Remo, zatwierdzone przez Ligę Narodów, sprawdzić co Karta ONZ mówi o ciągłości mandatorskich ustanowień prawnych - wówczas możnaby dyskutować o kradzieży, biorąc pod uwagę że podział przez ONZ nie był akceptowany przez kraje arabskie. Należy sprawdzić czy Palestyńczycy chcą utworzenia państwa, co im skończy ogromne dochody z różnych źródeł i odbierze absurdalny zarzut odpowiedzialności Izraela za ich losy (cały naród ubezwłasnowolniony???).

Należy sprawdzić czy Palestyńczycy to naród z własną historią, literaturą, architekturą, legendami narodowymi i wszystkim co tworzy naród, czy raczej jest to grupa ludzi sterroryzowanych przez własnych przywódców, przywódcy znienawidzeni przez własnych obywateli. Należy sprawdzić ile jest państw arabskich i ile żydowskich .

No i także warto sprawdzić co Arabowie sądzą o Palestyńczykach. Wyniki tego sprawdzenia będą całkiem niespodziewane. Nie zamierzam być nauczycielką w tej kwestii, wszystko jest w internecie i każdy kto umie czytać może to wszystko znaleźć. A kto nie chce sprawdzić i będzie dalej bredzić głupstwa, jest nieetyczny.

Ola

Data: 2020-09-15 13:14:39
Autor: u2
Bogowie monoteistyczni - łączcie się !
Możliwość orzekania kary śmierci charakteryzuje prymitywnych złych ludzi.

no nie, dzięki takiemu "humanitaryzmowi" dobrych ludzi Brewik ma się doskonale, inni seryjni mordercy również uniknęli KŚ

Data: 2020-09-15 04:45:54
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 15 września 2020 o 13:14:39 UTC+2 u2 napisał(a):
> Możliwość orzekania kary śmierci charakteryzuje prymitywnych złych ludzi.
no nie, dzięki takiemu "humanitaryzmowi" dobrych ludzi Brewik ma się doskonale, inni seryjni mordercy również uniknęli KŚ
Po drugiej stronie jest facet który przesiedział 18 lat w więzieniu chociaż był niewinny. Jest duże prawdopodobieństwo że gdyby w czasach kiedy go skazali była by w Polsce kara śmierci to by ją dostał.

Data: 2020-09-15 14:03:42
Autor: u2
[...]

ale ale ja piszę o seryjnych mordercach, którzy nawet w pierdlu deklarują, że jak wyjdą to będą riezać niewiniątka:)

Data: 2020-09-15 06:16:50
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 15 września 2020 o 14:03:42 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
ale ale ja piszę o seryjnych mordercach, którzy nawet w pierdlu deklarują, że jak wyjdą to będą riezać niewiniątka:)
Bramkarzy śmieci nie oznacza że zakazano indywidualnej zemsty. Oznacza to że żadne państwo jako instytucja nie może zabijać ludzi. Jak czasami są pokazywane w poblikatorach zdarzenia to się scyzoryk w kieszeni otwiera. Ale rozum musi mówić że wszystko tylko nie kara smierci. Na 120% wielu ludziom otwierał się scyzoryk w kieszeni którzy śledzili albo dowiedzieli się o tym co przesiedzial 18 lat w więzieniu za niewinność.

Data: 2020-09-15 15:28:39
Autor: u2
[...]

w przypadku seryjnych morderstw zwykle nie ma pomyłki, choć wampir z Bytowa został skazany tylko za jedno zabójstwo, ale nie na KŚ

Data: 2020-09-15 08:19:55
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 15 września 2020 o 15:28:39 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
w przypadku seryjnych morderstw zwykle nie ma pomyłki, choć wampir z Bytowa został skazany tylko za jedno zabójstwo, ale nie na KŚ
Dużo ludzi zostało w Polsce skazanych na KS za to że im się kolor czerwony w połączeniu z sierpem i młotem nie podobal. Władza zrobiła z nich terrorystów, zdrajcow itp. Moje zdanie na temat od jest takie że nie dopuszczam żeby była istniała bo istnieje możliwość popełnienia pomyłki sądowej nieumyślnej lub celowej. Kara śmierci jest karą nieodwracalna. Puść wodze wyobraźni i daj możliwość pizdziakowi możliwość orzekania kar z kara śmierci włącznie i że ma wybrać karę dla Ciebie. Chciałbyś takiego sędziego?

Data: 2020-09-15 17:51:26
Autor: Runt
W dniu 2020-09-15 o 17:19, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
Puść wodze wyobraźni i daj możliwość pizdziakowi możliwość orzekania kar z kara śmierci włącznie i że ma wybrać karę dla Ciebie.

Dla was obu: skok do dołu z wapnem z wcześniej przeciętymi ścięgnami albo samopodpalenie sie publiczne.

Chciałbyś takiego sędziego?

masz sklerozę KANALIO?

Data: 2020-09-15 09:16:36
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 15 września 2020 o 17:51:26 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2020-09-15 o 17:19, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
>Puść wodze wyobraźni i daj możliwość pizdziakowi możliwość orzekania kar z kara śmierci włącznie i że ma wybrać karę dla Ciebie.
Dla was obu: skok do dołu z wapnem z wcześniej przeciętymi ścięgnami albo samopodpalenie sie publiczne. > Chciałbyś takiego sędziego? masz sklerozę KANALIO?
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well. http://100aferpis.pl/
Po obchodzie śmietników już pizdziak vel runt dziura w dupie jesteś. Co znalazłeś na kolację? Pochwal się.

Data: 2020-09-16 08:38:41
Autor: u2
W dniu 16.09.2020 o 07:29, Runt pisze:
[...]

te szpunt twoi starzy wiedzą, że się tutaj biesisz ?:)))))))))))))

Data: 2020-09-16 18:27:37
Autor: u2
W dniu 16.09.2020 o 18:22, Runt pisze:
[...]

może wezwij rakarza szpunt ?:))))))))))))

Data: 2020-09-15 18:21:01
Autor: u2
[...]

zaraz zaraz mylisz PRL z 3RP, a szpunta starzy mogli być prokuratorami i/lub sędziami w PRL, dlatego teraz tak tutaj ujada:)

Data: 2020-09-15 12:20:26
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 15 września 2020 o 18:21:47 UTC+2 u2 napisał(a):
zaraz zaraz mylisz PRL z 3RP, a szpunta starzy mogli być prokuratorami i/lub sędziami w PRL, dlatego teraz tak tutaj ujada:)
Nic nie mylę. Pan Komenda został skazany w nowej Polsce. Gdyby była w niej kara śmierci to by ją mógł dostać. Został by zamordowany  . To idzie o system a nie przykłady. Przykłady tylko pokazują że system jest albo dobry albo zły.

Data: 2020-09-15 22:34:59
Autor: u2
[...]

p. Komenda padł ofiarą statystyk policyjnych, w przypadku seryjnych morderstw sprawa jest prostsza, dużo trudniej wykryć sprawcę, ale i trudniej o pomyłkę

Data: 2020-09-15 13:45:36
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 15 września 2020 o 22:35:01 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
p. Komenda padł ofiarą statystyk policyjnych, w przypadku seryjnych morderstw sprawa jest prostsza, dużo trudniej wykryć sprawcę, ale i trudniej o pomyłkę
Nie znam się czy trudniej czy łatwiej w jakiejś sprawie wykryć sprawcę. W sytuacji kiedy nie można wymierzyć kary śmierci bo jej nie ma wszyscy są bezpieczniejsi. Każdy może stać się ofiarą statystyki, głupiego sędziego, nadgorliwego prokuratora. Jak byś napisał że pomyłka jest niemożliwa to byłby jakiś argument. To że trudniej się pomylić nie jest argumentem.

Data: 2020-09-15 23:03:22
Autor: u2
[...]

pomyłki się zdarzają, parcie na statystykę w kategorii morderstw z pewnością jest, są n.p. kontrowersje w przypadku wampira z Katowic :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zdzis%C5%82aw_Marchwicki_(1927%E2%80%931977)

Wydźwięk po latach

Pozostaje wiele niejasności w sprawie prawdziwej tożsamości Wampira. Telewizja Polska wyprodukowała serial Paragraf 148 - Kara śmierci, w którym (odcinek Wampir z Katowic) przedstawiono Marchwickiego jako niewinnego stawianych mu zarzutów morderstw. Film zawiera opinie ówczesnych oficerów milicji i prawników, prezentuje proces sądowy jako medialną farsę. Reżyserem serialu był Maciej Żurawski. W podobnym tonie wypowiada się Maciej Pieprzyca w swoim filmie dokumentalnym z 1998 pod tytułem Jestem mordercą...[7], w którym postawił hipotezę o jego niewinności (chodzi o film dokumentalny z 1998, nie mylić z filmem fabularnym Macieja Pieprzycy z 2016).

W latach dziewięćdziesiątych pojawiły się informacje podważające rzetelność sądu. Zwrócono uwagę na fakt, iż Zdzisław Marchwicki nie przyznał się do winy, a wskazanie sprawcy odbyło się jedynie dzięki wytypowaniu osób odpowiadających profilowi psychologicznemu przestępcy. Ówczesnym władzom bardzo zależało na wykryciu i skazaniu sprawców, m.in. dlatego, że jedna z ofiar Wampira była spokrewniona z ówczesnym I Sekretarzem Komitetu Wojewódzkiego Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej w Katowicach - Edwardem Gierkiem. Prawdopodobną wersję wydarzeń jakoby morderstw dokonał inny przestępca (popełnił samobójstwo przez samospalenie) odrzucono, gdyż chciano pokazać sprawcę, któremu można by wytoczyć proces. Sprawa nadal budzi kontrowersje[8].

Data: 2020-09-12 16:55:00
Autor: Branik
Użytkownik "Ola" <ola.degani@gmail.com> napisał w wiadomości news:1497e939-a20a-4173-8230-1c1b5d5f67a4ngooglegroups.com...

[...]

Nie ma szans, przynajmniej na razie.
Katoliccy właściciele boga nakazali swoim uzależnionym trzymać się
z daleka od innowierców. Muzułmańscy właściciele podobnie.

Data: 2020-09-13 05:38:47
Autor: Branik
Bogowie. Własciciele boga nie oddadzą trójcy swiętej .
[...]

Nie ma szans.

Własciciele boga nie oddadzą trójcy swiętej (Władza, Seks i Pieniądze)
jakiemuś abrahamowi.

Bogowie monoteistyczni - łączcie się !