Bogowie monoteistyczni - łączcie się !

Data: 2020-09-12 08:03:08
Autor: japanizer
Bogowie monoteistyczni - łączcie się !
On Saturday, September 12, 2020 at 10:28:38 PM UTC+9, Ola wrote:
Czy nadchodzi nowa era - era monoteizmu ?
Ola
https://podrozezhubertem.pl/newsy/w-abu-zabi-powstanie-dom-abrahama-czyli-miedzywyznaniowy-kompleks-religijny/?fbclid=IwAR1Bl6QYAQ3205CDX0WMgjsKBCqw14hFhObulL6sje_pi0hcB54VfEYc41c

P. Olu, jak monoteizm, to tylko Bahaizm:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Bahaizm

Data: 2020-09-12 08:51:33
Autor: Ola
On Saturday, 12 September 2020 at 18:03:10 UTC+3, japa.. wrote:
[...]

Osobiście, mi wszystko jedno. Niech będzie Bahaizm, byle by wojen nie było. Bóg przeciw sobie walczyć nie będzie. O to chodziło Abrahamowi.
Ola

Data: 2020-09-12 16:08:16
Autor: japanizer
On Sunday, September 13, 2020 at 12:51:35 AM UTC+9, Ola wrote:
> [...]

Osobiście, mi wszystko jedno. Niech będzie Bahaizm, byle by wojen nie było. Bóg przeciw sobie walczyć nie będzie. O to chodziło Abrahamowi.

Dlaczego Bóg ma nie walczyć przeciw sobie? W tzw. pismach świętych różnych religii nie ma krzty logiki. Wyznawcy różnych monoteizmów walczą nie tylko ze sobą, ale wśród własnej wiary.

Data: 2020-09-12 18:21:39
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 17:51, Ola pisze:
Osobiście, mi wszystko jedno. Niech będzie Bahaizm, byle by wojen nie było. Bóg przeciw sobie walczyć nie będzie. O to chodziło Abrahamowi.

widać, że jedynego mono-boga nie ma, skoro są ciągle wojny:)

Data: 2020-09-14 15:45:04
Autor: Jacek Bialy
sobota, 12 września 2020 o 17:03:10 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a):
[...]

Powiedzcie no towarzyszu japa, jak się to ma do osoby niejakiego Pawki Morozowa?

_kolektyw

Data: 2020-09-15 02:41:39
Autor: japanizer
On Tuesday, September 15, 2020 at 7:45:05 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]
> P. Olu, jak monoteizm, to tylko Bahaizm: > Powiedzcie no towarzyszu japa, jak się to ma do osoby niejakiego Pawki Morozowa?

Jaki to ma związek z poruszonym przez p. Olę tematem monoteizmu, p. Jacku Biały?

Czy może gryzie was sumienie? P. Jacek Biały za młodu latał na marsze pierwszomajowe, a jak podrósł, pił wódkę z kolegami z esbecji. A tu taki klops, komuna upadła, i całe to spoufalanie się z esbecją na nic.

Data: 2020-09-15 07:16:37
Autor: Jacek Bialy
Bogowie monoteistyczni - łączcie się !
wtorek, 15 września 2020 o 11:41:41 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a):
On Tuesday, September 15, 2020 at 7:45:05 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote: > sobota, 12 września 2020 o 17:03:10 UTC+2 japa...@japanizer.org napisał(a): > > On Saturday, September 12, 2020 at 10:28:38 PM UTC+9, Ola wrote: > > > Czy nadchodzi nowa era - era monoteizmu ? > > > Ola > > > https://podrozezhubertem.pl/newsy/w-abu-zabi-powstanie-dom-abrahama-czyli-miedzywyznaniowy-kompleks-religijny/?fbclid=IwAR1Bl6QYAQ3205CDX0WMgjsKBCqw14hFhObulL6sje_pi0hcB54VfEYc41c > > P. Olu, jak monoteizm, to tylko Bahaizm: > > > > Powiedzcie no towarzyszu japa, jak się to ma do osoby niejakiego Pawki Morozowa?
Jaki to ma związek z poruszonym przez p. Olę tematem monoteizmu, p. Jacku Biały?

Mniej więcej taki, jak bahaizm z Pawlikiem Morozowem.

JB

Data: 2020-09-15 11:44:36
Autor: u2
W dniu 15.09.2020 o 11:41, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ubek japa był sprytniejszy, teraz opływa w dostatki w japan, nawet ma czas na plucie na odległość:)))))))))))))))

Data: 2020-09-15 17:48:38
Autor: Runt
W dniu 2020-09-15 o 11:41, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ci pajace stosują takie metody (atak ad personam) kiedy nie maja kontrargumentów. przykładem jest zenus, u2, bialy, master (z-adek). wszystko wyznawcy ideologii PiS.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/