Bogut out for season.

Data: 2010-04-04 10:19:12
Autor: Leszczur
Bogut out for season.
Gdy widze wideo z tej kontuzji to przypomina mi się kontuzja
Livingstona. Mam nadzieje ze konsekwencje nie beda nawet w jednej
dziesiatej tak powazne.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-04 11:09:49
Autor: sooobi
Bogut out for season.
On 4 Kwi, 19:19, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Gdy widze wideo z tej kontuzji to przypomina mi się kontuzja
Livingstona. Mam nadzieje ze konsekwencje nie beda nawet w jednej
dziesiatej tak powazne.

To fakt, kontuzja wygladala paskudnie. Szkoda chlopaka i Bucks bo
ostatni grali b.dobry basket

Data: 2010-04-04 11:14:43
Autor: Leszczur
Bogut out for season.
On 4 Kwi, 20:09, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> dziesiatej tak powazne.

To fakt, kontuzja wygladala paskudnie. Szkoda chlopaka i Bucks bo

Ostatnio, czyli przez prawie cały sezon ;-)
Najpierw Delfino o mało nie stracił głowy, a teraz to... Ciekawe kiedy
powstanie pierwsza plotka o klątwie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-04 15:00:59
Autor: sooobi
Bogut out for season.
On 4 Kwi, 20:14, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> To fakt, kontuzja wygladala paskudnie. Szkoda chlopaka i Bucks bo
> ostatni grali b.dobry basket

Ostatnio, czyli przez prawie cały sezon ;-)

noo od kiedy maja Salmonsa graja jeszcze lepiej.

Najpierw Delfino o mało nie stracił głowy, a

a to nie slyszalem co mu sie stalo?

Bogut out for season.