Bohacz Technology kontra Dragon's Den

Data: 2011-10-21 13:26:38
Autor: Tomasso
Bohacz Technology kontra Dragon's Den
Data: 2011-10-21 14:41:09
Autor: kamil/Endurorider.pl
Bohacz Technology kontra Dragon's Den
Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7rktf$p1e$1news.onet.pl...
Ciekawostki:
http://wyborcza.biz/dragons_den/10,117353,10443290,Ekskluzywne_czesci_rowerowe__.html

Mało porywające jak dla mnie a tak zajebiscie odelżone komponenty nie są dla kogoś takiego jak ja. Już w tej chwili jestem się w stanie założyć, że cała seria komponentów po prostu _MUSI_ być obwarowana ścisłym ograniczeniem wagowym rowerzysty co automatycznie uszczupla rynek.

Pytanie o to jakie to ma znaczenie te 40 gram było 100% trafne a komisja była raczej znudzona patrząc po tym fragmencie :)

Według mnie człowiek zapatrzył się na Kozaka, który ma seryjną produkcję lekkich gratów i myśli, że to jest droga do dobrej kasy.

Miałem przyjemność być przy produkcji piasty, robionej w jednym egzemplarzu, do unikatowej ramy, gdzie projekt od początku do końca jest autorski i nie spotykany nigdzie indziej. Po tym doświadczeniu moje przekonanie o tym, że waga to nie jest absolutna podstawa wzmocniło się. Dla mnie liczy się wytrzymałość i przyjazność dla użytkownika czyli np piasta na łożyskach kulkowych, gdzie można kasować luzy a nie zysk 20 gramów.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-10-21 15:03:03
Autor: Mariusz Kruk
Bohacz Technology kontra Dragon's Den
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil/Endurorider.pl"
Pytanie o to jakie to ma znaczenie te 40 gram było 100% trafne a komisja była raczej znudzona patrząc po tym fragmencie :)

Argh. "Gramów"!

[...]

Swoją drogą, ciekaw jestem jak wspaniale sztywne byłoby to koło na
szprychach ułożonych w jednej linii...

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |

Data: 2011-10-21 15:08:32
Autor: geos
Mariusz Kruk wrote:
Swoją drogą, ciekaw jestem jak wspaniale sztywne byłoby to koło na
szprychach ułożonych w jednej linii...

na forum light-bike.com jest trochę rozważań na ten temat.

http://tinyurl.com/65obzhu

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-10-21 15:10:04
Autor: Mariusz Kruk
Bohacz Technology kontra Dragon's Den
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "geos"
Swoją drogą, ciekaw jestem jak wspaniale sztywne byłoby to koło na
szprychach ułożonych w jednej linii...
na forum light-bike.com jest trochę rozważań na ten temat.

http://tinyurl.com/65obzhu

"Wpisz nazwę użytkownika i hasło by się zalogować"

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |

Data: 2011-10-21 15:20:03
Autor: geos
Mariusz Kruk wrote:
[...]

no niestety, takie forum. kiedyś dostęp był publiczny. tutaj wersja pdf na szybko gdyby ktoś chciał się zapoznać:

http://geos2005.republika.pl/lb.pdf

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-10-21 15:37:13
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Dzięki :-)
Co z grubsza potwierdza moje postrzeganie rozkładu sił w tej
konstrukcji.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |

Data: 2011-10-21 17:03:34
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Bohacz Technology kontra Dragon's Den

http://geos2005.republika.pl/lb.pdf

Dzięki :-)
Co z grubsza potwierdza moje postrzeganie rozkładu sił w tej
konstrukcji.

tego koła nie trzeba dotykać żeby zaczęło się giąć, wystarczy na nie  popatrzyć

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-10-21 16:03:30
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnja2rc7.t9a.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Ojej :( Głupi ja :/

Swoją drogą, ciekaw jestem jak wspaniale sztywne byłoby to koło na
szprychach ułożonych w jednej linii...

Nie bałdzo sztywne :)