"Bohater"

Data: 2012-08-05 08:32:13
Autor: Trybun
"Bohater"
Data: 2012-08-05 10:36:42
Autor: pluton
"Bohater"

http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Najskuteczniejszy-snajper-w-historii-USA-Polska-moze-byc-dumna-z-GROM-u,wid,14811383,wiadomosc.html

Taki jezdem dumny z gromu, ze az mi staje.

Nullification

Data: 2012-08-05 12:51:14
Autor: aakpl
"Bohater"
dla równowagi - a mi to wisi

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvlbn9$kdd$1inews.gazeta.pl...

http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Najskuteczniejszy-snajper-w-historii-USA-Polska-moze-byc-dumna-z-GROM-u,wid,14811383,wiadomosc.html

Taki jezdem dumny z gromu, ze az mi staje.

-- pozdrawiam
Nullification

Data: 2012-08-05 17:30:38
Autor: Trybun
"Bohater"
W dniu 2012-08-05 10:36, pluton pisze:
Taki jezdem dumny z gromu, ze az mi staje.

Wstydziłby¶ się obnażać swoje,, niekonwencjonalne, że tak powiem - upodobania na tak poważnej grupie.

Data: 2012-08-05 18:34:19
Autor: Bogdan Idzikowski
"Bohater"

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jvm3ku$1ff$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-08-05 10:36, pluton pisze:
Taki jezdem dumny z gromu, ze az mi staje.

Wstydziłby¶ się obnażać swoje,, niekonwencjonalne, że tak powiem - upodobania na tak poważnej grupie.

Tobie też, ale wstydzisz się przyznać?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-05 15:25:11
Autor: A. Filip
"Bohater"
Trybun <rg@yachoo.com> pisze:
W Polsce. Kto tego mordercę zaprosił do kraju?

http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Najskuteczniejszy-snajper-w-historii-USA-Polska-moze-byc-dumna-z-GROM-u,wid,14811383,wiadomosc.html

A facet ma _już_ jakieś sprawy wytoczone poza sądami US (Army)? [nękanie prawne]

Po coś w końcu prezydenci USA walczyli o to by US Army mogła lać na sądy
międzynarodowe i obce lokalne (w tym w Iraku i Afganistanie). Wywalczyli
u mnie to że 160 zejść daje _mi_ praktycznie gwarancje że "kilka" z nich
"może budzić (poważne) wątpliwości (prawne)".

"Bohater"